Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 19:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 12.08.2012 15:12 
Eemal

Liitunud: 12.08.2012 15:04
Postitusi: 7
Tere. Panin eile oma autole peale Boost Controlleri aga jama on selles, et ma ei saa kuidagi moodi rohkem boosti kui mul enne oli. Autoks on Golf 2 1.6td 51kw ja turbo on KKK K24. Kella järgi puhub kohapeal 0 ja väga suure painamisega saan kätte kiirendades 0,7bar. Kohapeal tuuritades saan ainult 0,1bar. Olen uurinud, et see mootor ja turbo kannatavad vabalt kuni 23psi'd ehk siis mingi 1,5bar. Olen kruvinud seda nuppu mis tahes suunas aga targemaks ei midagi. Oskab keegi mind kuidagi aidata?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.08.2012 9:04 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
WG vedru on liiga n6rk.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.08.2012 21:39 
Eemal

Liitunud: 14.11.2007 14:48
Postitusi: 17
Asukoht: Tartu,Elva
Sellel on sisselaske kolle küljes by-bass klapp mis hakkab läbi jooksma kui rõhku tõstad.
Seda peaks saama peale keerata aga võid ka üldse pimedaks panna.

_________________
Ainult TD


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.08.2012 0:38 
Eemal

Liitunud: 12.08.2012 15:04
Postitusi: 7
WG's ei saa ju asi olla kui ma piiran sinna minevat rõhku boost controlleriga.
Sisselaske koldel on by-bass juba pimedaks tehtud.
Ise kaldun arvama, et turbo võib õhtal olla ja wg klapp pool kinnises asendis. Plaanis on talvel turbo välja vahetada ja arvatavasti tuleb Saab 9000 turbo asemele.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.08.2012 11:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2008 1:28
Postitusi: 461
Asukoht: tallinn
Väljalaske gaasid lükavad wg lahti. Pane wg vardale lisa vedru ja proovi siis.

_________________
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.08.2012 17:46 
Eemal

Liitunud: 12.08.2012 15:04
Postitusi: 7
Eks ma pean siis millalgi turbo maha võtma ja uurima lähemalt mis seal on. Ma ise ei ole just see kõige targem turbode alalt aga nipet näpet tean.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.08.2012 3:52 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Ega selleks ei pea turbot maha kiskuma....


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.08.2012 12:12 
Eemal

Liitunud: 12.08.2012 15:04
Postitusi: 7
ma ei pääse ju ligi õieti sinna, et seda wastegate maha võtta.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.08.2012 21:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
Üks varjant kindlalt teada saada kas asi wg vedrus või mbcs on wg vaakun voolik lahti ühendada ja sõita sedasi aga siis vaata et lolliks ei boosti. Kui siis rohkem rõhku saab siis viga mbcs.
Kohapeal tuuritades ei peagi boost üles minema. Samas diisli puhul ei tea.
Vaata ka seda et sul suurema boostiga ka piisavalt kütust peale saab. Muidu jahtuvad vl gassid maha ja kaob jõud ära.

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.09.2012 17:46 
Eemal

Liitunud: 12.08.2012 15:04
Postitusi: 7
Kütet saab ämbriga peale sest tagant on korralik lont väljas ja rohkem ei kannatagi peale keerata. Rõhuks sain max 1.1bar aga vahet pole kas mbc on kinni või lahti. Talvel on plaanis panna natuke ägedam turbo nii kui nii peale.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11