TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Õhutorustiku pikkus
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=821
2. leht 3-st

Autor:  Mihkel [ 12.01.2006 18:12 ]
Teema pealkiri: 

Vaata asi on selles, et kuna mootor liigub siis ei saa teha torustikku jäikasid ühendusi.
Osadel autodel muidugi saab aga esiveolistel eriti ei saa.
Tagaveolistel on lihtsam, kuna käigukast toetab ka oma puksidega mootorit.
VW omanikud ilmselt teavad, kuidas mootor kapotiall liigub.
Täna saabus mulle õnneks lahendus asjale, eip tuningu jäik mootorikäpp.

IMO kasutavad enamus sellist lahendust, et siledale torule voolik ümber ja klambriga kinni.
Palju on neid kes sinna mingeid eri lahendusi teevad?
Maxboost kajastab ühenduste osas ainult sellist varianti, kui toru suurust peale ühenduskohta vähendatakse.
1:1-ele üleminekutest ei jäänd nagu silma seal midagi.
Ainult ühenduse tugevusest on seal räägitud aga ühenduse olemusest mitte.

Autor:  Fos [ 12.01.2006 18:46 ]
Teema pealkiri: 

üldiselt pole olemas head ühenduskohta, on halvad ja veel halvemad :)

Autor:  Priit [ 12.01.2006 18:54 ]
Teema pealkiri: 

samas selle vahejupi voolikühenduse sisepinnale kahe toru vahelisele osale saaks teha ju ka mingist kummilaadsest materjalist ja nt liimida vooliku sisepinnale kinni nii et see mängiks koos voolikuga. siis ei tohiks jääda toru sisepinnale ühtegi astmelist kohta ja samas mängiks ühendus peaaegu samamoodi nagu ilma selle vahejupita seal.

Loodan et keegi sellest jutust midagi aru ka saab :roll:

Autor:  Mihkel [ 12.01.2006 19:33 ]
Teema pealkiri: 

Mina sain su mõttest aru küll aga iseasi kas sellel kõigel mõtet on.

Ilmselt tuleb sellised asjad liigitada loomuliku kao alla :-D

Autor:  Miki [ 14.01.2006 2:36 ]
Teema pealkiri: 

seal maxboostis oligi ju näidatud vist variantidena niimoodi, et kui on kahe toru vahel pragu ja siis voolik seal peal, siis tekivad õhukeerised..

ja siis teine variant oli vist see, et torud on ikka enamvähem koos ja siis ühendus peal, et seal ei oleks erilist vahet sees.. sest mingi paari milline pragu tekitab vähem õhukeeriseid kui mingi suur, et siis torud tuleks teha ikkagi võimalikult täpsed.. ja see vast oleks juba suht väike kadu?

või ma eksin?

Autor:  Mihkel [ 14.01.2006 11:34 ]
Teema pealkiri: 

Need pildid olid selle kohta, kui torud erineva suurusega.
Vaata piltidel toru servade paksusi.

Autor:  Miki [ 14.01.2006 18:29 ]
Teema pealkiri: 

M-Tech kirjutas:
Need pildid olid selle kohta, kui torud erineva suurusega.
Vaata piltidel toru servade paksusi.


väga võimalik.. ei saa praegu kontrollida kuna mu raamat pole minu käes praegu:)

Autor:  jeff01 [ 28.03.2006 17:07 ]
Teema pealkiri: 

http://www.porsche-foorum.ee/album/disp ... m=9&pos=27 Mul läheb asi viist liiga pikaks ja kurviliseks? pole nagu eriti palju variante kuidas teha ja peab käituma vastavalt autole ja võimalustele :roll:

Autor:  juss [ 28.03.2006 18:42 ]
Teema pealkiri: 

Mul on üks kaval raamat kus on ehitatud streetfighterid(biked) ühel on neist peal1,4L-ne viseko plokk ja tollel rattal on turbo kohe sisselaske kollektori taga nii,et torupikkus on olematu ja mina lugesin sealt välja,et nii on turbo igaljuhul tõhusam, kui vedada mingid paarimeetrised õhutorud radikasse.
kuid see on minu kui võrrimehe arvamus.

Autor:  juss [ 28.03.2006 18:44 ]
Teema pealkiri: 

jeff01 kirjutas:
http://www.porsche-foorum.ee/album/displayimage.php?album=9&pos=27 Mul läheb asi viist liiga pikaks ja kurviliseks? pole nagu eriti palju variante kuidas teha ja peab käituma vastavalt autole ja võimalustele :roll:

Mitu kilo torusi sull seal kapotiall on ka?Ega ometu pole need torud sull paksu seinaga!

Autor:  Robo [ 28.03.2006 19:05 ]
Teema pealkiri: 

See on "rotikas" nagu sikliteemale kohane :-D :-D :-D :roll:

Autor:  jeff01 [ 28.03.2006 19:09 ]
Teema pealkiri: 

ega ta just ilus ei ole jah aga esmalt eesmärk asi tööle saada ja alles siis välimus korda teha (sh ka kapotialune välimus) Anyway sai asi vaid prooviks tehtud ja kui korragi käima saan siis plaan lammutama hakata ja uus kolle ja torud jne, st et turbo läheb sinnapoole, kus praegu pidurvõim on ja kolle tuleb vähe pikemate torudega et ka küünlajuhtmed ära mahuksid :-D kaalunud just pole aga usun et kogu turbotamine annab ehk kuni 50kg kaalu juurde.

Autor:  Fos [ 29.03.2006 16:25 ]
Teema pealkiri: 

ei ole midagi liiga pikk ja kurviline, ega ei saagi väga ideaalselt vedada, järelikult tuleb lihtsalt vedada kurviliselt. Kadu on nagunii suht väike.

Autor:  jeff01 [ 29.03.2006 17:49 ]
Teema pealkiri: 

Fos kirjutas:
ei ole midagi liiga pikk ja kurviline, ega ei saagi väga ideaalselt vedada, järelikult tuleb lihtsalt vedada kurviliselt. Kadu on nagunii suht väike.
selge, loomulikult ei püüagi ma kusagilt viimast võtta, eesmärk asi lihtsalt ära proovida ja hiljem uus ja parem teha või asja täiendada ;)

Autor:  silver7 [ 29.04.2007 12:20 ]
Teema pealkiri: 

Kahjuks ei ole raamatut ja samuti võõrkeele oskust.
Küsimus.Kas mängib rolli kogu survepoole maht ?Vastavalt sellele tuleb püüda ka projeteerida torustiku pikkus.Loomulikult on tähtis torude üleminekud ja koonilisused ja ka koonilisuse suunad

2. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/