TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Turbo motikale
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=142
2. leht 2-st

Autor:  zoom1 [ 14.02.2005 23:16 ]
Teema pealkiri: 

No 0,5bar (30-40hp, tsikli mootoril vb isegi rohkem) peaks kolvidel ja kepsudel ikka võimsuse varu olema.
Ainuke mure on kütusesegu - kui selle saad kuidagi paika et lahjaks ei jää siis ainult tuld 8)

Autor:  riceboy [ 15.02.2005 0:33 ]
Teema pealkiri: 

Tsikli mootoreid ei turbotata tavaliselt va kiirendusmasinad

Kas turbo on mingi omaette eesmärk? Miks? Või mis on eesmärk?

Tavaliselt on tsikkel elustiil ja sõidunaudingu vahend mida pakub pea iga masin küll ja küll....milles siis nagu iva on? Lapsik lähenemine on sellel teemal kuna ükski tsikkel ei vaja mingit turbojunni sõidu nautimiseks.... Kiirendustsiklit ka vaevalt siin ehitada üritatakse....

Kas üks korralik vabalthingav rinka tsikli mootor on siis liiga aeglane :lol:
See käib ikka tugevalt üle enamus tsikliomanike sõiduoskustest ja on kordades kiirem mingist põlve otsas aretatud turbo-tsiklist

Vaata parem mida teevad rinkamehed ja kasuta tavapäraseid lahendusi

Honda mootorid on maailma tipp, selles valguses käib siin ikka väga mõtetu oletamise jutt. Honda tsikli mootor on väga erinev teema Nissanist ;) mina küll ei julgeks täieliku võhikuna mingeid boosti numbreid ja veel vähem hobuseid lubada....

Tsikli puhul on kaal ülitähtis, räägitakse grammidest mitte kilodest ja siin käib umbes selline teema et paneme auto turbo peale ja uued torud....no edu igatahes aga suht jama idee

Mõned ideed kust infot otsida....saad kiiresti kõvasti targemaks kui siit

http://www.hayabusazone.com/
http://www.dragbike.com/directory/index.htm
otsi http://www.google.com/ alt IMAGES "turbo bike" :) näed palju huvitavat!

Autor:  Samvel [ 15.02.2005 12:29 ]
Teema pealkiri: 

ei viitsinud tervet teksti läbi lugeda, seega lähtusin esimesest postitusest. Isiklikult arvan, et kui eesmärgiks on 10% lisavõimsust, siis mõtekam paigaldada nitrosüsteem hoopis. Nitroga on paigaldus lihtsam ja kindlasti odavam, kuna ümberehitusi tunduvalt vähem. Samas turbo installatsioon bike`le pole mingi ime. Kui leian üles panen lingi kus rootslased on ehitanud Hayabusa ja Ninja, mõlemad 1.3 mootoritega ja võimsustega üle 600hj :evil: Kui rääkisin ühe võistlusbike`i sõitjaga, siis ta arvas et sellisega suht võimatu sõita.

Autor:  kristjan [ 16.02.2005 22:55 ]
Teema pealkiri: 

555vrx kirjutas:
ei viitsinud tervet teksti läbi lugeda, seega lähtusin esimesest postitusest. Isiklikult arvan, et kui eesmärgiks on 10% lisavõimsust, siis mõtekam paigaldada nitrosüsteem hoopis. Nitroga on paigaldus lihtsam ja kindlasti odavam, kuna ümberehitusi tunduvalt vähem. Samas turbo installatsioon bike`le pole mingi ime. Kui leian üles panen lingi kus rootslased on ehitanud Hayabusa ja Ninja, mõlemad 1.3 mootoritega ja võimsustega üle 600hj :evil: Kui rääkisin ühe võistlusbike`i sõitjaga, siis ta arvas et sellisega suht võimatu sõita.


kes soovib laeb alla 12MB DivX video: http://alpha.future.ee/GR_2_Busa_Turbo_2.wmv ehk siis 499hp, ilma gondlita hayabusa, rootsi liikluses trikitamas.

cl

Autor:  jeff01 [ 24.02.2005 11:36 ]
Teema pealkiri: 

Eestis on ennegi föönidega sikleid nähtud aga nood minuteada tehasest tulnud pillid. Isegi mehel, kes sõidab ühe käega ringi on sikli mootoril föön vahel

Autor:  Renn [ 25.02.2005 19:02 ]
Teema pealkiri: 

http://www.biker.ee
Sealt see teema läbi käinud, kasuta otsingut :idea:
Aga kogu ettevõtmine sul ääretult mõttetu, see juba ära tõestatud - odavam ja kindlam tuleks osta võimsam :)

Autor:  ford4wd [ 26.02.2005 1:33 ]
Teema pealkiri: 

kristjan kirjutas:

kes soovib laeb alla 12MB DivX video: http://alpha.future.ee/GR_2_Busa_Turbo_2.wmv ehk siis 499hp, ilma gondlita hayabusa, rootsi liikluses trikitamas.

cl



Kulgen ka ise aegajalt tsikliga ja olen ka alles täielik algaja, kuid ausalt õelda ei kujuta ette mingit 400-ja jõulist turbotsiklit :roll:
Kui sealt korraga turbolaks taha tuleb siis ainult katsu seda kinni hoida..nagu videoski näha yamaha r1-st (liigub kiirusega 280 km/h) minnakse nagu postist mööda :shock:
mul on oma stock 1300 kuubikulise 100 jõulise kinnihoidminegi juba paras ekstreem...

ehk siis ma arvan et ära näe vaeva, osta lihtsalt kibedam tsikkel kui praegune lahjaks jääb


I.
(tsikkel 0-100 alla 3 seki 8) )

Autor:  Miq78 [ 26.02.2005 11:24 ]
Teema pealkiri: 

Turboclubi liikme mõtlemine võiks olla - " turbo pole võimalus vaid eesmärk" :D

Autor:  Young Dirty Chinaman [ 28.04.2005 20:02 ]
Teema pealkiri: 

jah.. lihtsam osta võimsam sikkel, või kui nii väga turbot tarvis siis hayabusa peaks sind liigutama piisavalt:)

Autor:  Audiophile [ 29.04.2005 9:58 ]
Teema pealkiri: 

Eestis ka inimene kes on siklile turbo panemisest teinud ka lõputööd, minuteada lõppes see ikka samamoodi nagu päris mitmed turboprojektid (segu lahja suland kolvid). Kasutatavad turbod näit 1.3 l hayabusadel on TD04-18T (mitsubishi turbo). Viseco toodab siklikolbe ja kindlalt saab seal surveastet valida. Fuel mangamentide valikuga on keeruline sest vähesed suudavad opereerida 14000 rpm.

Aga jõudu ikkagi.


Max

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/