Nissani 1.8 vs 1.8T vahe seisneb näiteks: kolbides (surveastme tõttu), väljalaske nukkvõllis, kolvijahutus-õlipihustes ja väidetavalt ka väljalaske-klappides, mis vabalthingaval pidid ilma soodiumita olema.
Kas Mitsul pole õlipihusteid?
See "bari taluvus" - 9,5:1 saaks 98E kütuse ja hea seadega ka 1.5 barini ajada, kui metall järgi ei annaks. Paraku, asju hakkab juhutuma. Kui nüüd seade tuleb "eesti keskmine" siis 1bar pealt võib juba alustada õnnelik olemist ja ruttu. 0,5bar on selline safe, mis pea iga mootor hea seadega välja kannatab. Võibolla annab ka veel mõned vead andeks - ehk teisisõnu, kannatab veel seadistamise ajal väikest algseadega kuritarvitamist.
Enamus sellised teemad on eos-surnud. See tundub kuidagi lootustandev.
Vaikselt võiksid jah hakata "kõrvale panema" standard-paketi (WB ja MS) ostmiseks. Kas su masina aju ka OBD pordi või ROMulaatori abiga kah võimalik seadistada? Kui see, et peale eriti ei keera, on vana mõte, siis poleks kohe progetavat vaja. Paraku tundub, et plaanid on värsked, ja pole välistatud, et 1a pärast juba 1.5barist ja 250kw'ist ei räägita, seega 1. asjana, kui teadmisi kogud, võiks ikkagi "standalone" aju ja WB paigaldada, ja sellega sina-peale saada. Eriti, kuna mainisid ka drag'i, mis vitiab juba mitte miinimum võimsusele... Isegi 1 klass on olemas, kus 1.6T on suhteliselt õiges mõõdus - Tartu Drag B - aga 0,5bar ja ~130-140kw'iga seal väga palju sõita ei saa. Japsi dochid reageerivad üldiselt hästi boostile, siit 1.6 honda käis läbi vist ~1.3bar ~300hj. Ja kui seade juba hea, uus mootor juba kõrval valmimas või 1 tagavaraks, siis võiks isegi dünos boosti kruttida ja 300hj väikse autoga seal juhuste kokkulangemiselt poodimi poole vaadata...
Ja jeffi elutöö-rekord juba 1. hooajal üle sõita