Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 19:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: M50B25NV
PostitusPostitatud: 19.12.2020 13:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.11.2007 10:57
Postitusi: 52
Tere!

Plaanin ehitama hakata M50B25NV mootorit, et seda ülelaadida. Mul on paar mõtet aga äkki keegi laidab ja kiidab, et parem variant pinnale jääks? Ehk siis mootor koosneb originaal juppidest. Saaled, rõngad jne. lähevad uued. Küsimust tekitab rohkem surve pool mis on 10, et kas originaal on palju või peaks kasutama kahte tihendit ja surveplaati, et saavutada ~8.5? Või on mõtekas kasutada Athena või kelle iganes tihendit, et saavutada soovitud tulemus? Või kasutada stock papist tihendit, plokk O-ringida ja elu on lill? Või on surve alandamiseks olemas kolbe BMW enda mootorites mida kasutada?

Erinevates maailma nurkades pigistatavad sellistest originaal juppidega mootoritest 500-600 HP. Õige seadega ka rohkem aga siis ma arvan, et läheb jää juba liiga õhukeseks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M50B25NV
PostitusPostitatud: 23.12.2020 3:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
500-600hp jaoks võib olla mõistlik surveastet veidi alandada. Muidu võib detonatsioonipiir enne soovitud jõunumbreid kätte tulla.
Kütusena plaanis kasutada bensiini või etanooli?

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M50B25NV
PostitusPostitatud: 24.12.2020 2:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.11.2007 10:57
Postitusi: 52
Pean leppima tankla 98 bensiiniga. Aga surve astme alandamiseks mõni hea meetod? Ise olen mõlgutanud mõtteid topelt tihendi ja surveplaadi poole. Aga kas sellise lahendusega on hea mõte näiteks O ringida plokk ja ka kaas või piisab ainult ploki või siis kaane O ringimisest?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M50B25NV
PostitusPostitatud: 26.12.2022 19:52 
Eemal

Liitunud: 15.08.2020 11:40
Postitusi: 22
Kill3rBMW kirjutas:
Pean leppima tankla 98 bensiiniga. Aga surve astme alandamiseks mõni hea meetod? Ise olen mõlgutanud mõtteid topelt tihendi ja surveplaadi poole. Aga kas sellise lahendusega on hea mõte näiteks O ringida plokk ja ka kaas või piisab ainult ploki või siis kaane O ringimisest?

Lihtsaim lahendus on kasutada kas paksemat metalltihendit või sõita etanooliga. Kui mootor aga pulkadeks on siis võib lasta ka millimeetri kolbidelt maha treida. Stock Cr on ala 300kw rattast 1bariga ja süüdet lubab seal vaid 12-13 kraadi max ning suurema boostini pole mõtet minna kuna peab veel enam retardima kuid sellega sõidab ja kestab aastaid kui mõistlikult kasutada.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11