Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 01.06.2020 21:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: M62b44 surveaste
PostitusPostitatud: 18.03.2020 16:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 401
hents99 kirjutas:
Eks ma ikka siit targematelt õpin...mina sain aru, et korrektsioon ei puutu baastabelisse.

Baastabel baasiks aga kui ma ütlengi 10kraadi ntx 300kpa juures ning inimene võtabki selle omale aluseks? Aga äkki ma selle 10kraadi seadistasin üldse talvel -30kraadises pakases kus iat oli ka miinuses, suurema cooleriga, turboga ning rikkama seguga ntx.
Tahtsin tähelepanu juhtida lihtsalt sellele ,et iga asi mõjutab ja süütenurk võib sama mootori puhul olla seinast seina. Pärast tullakse veel ütlema ,et minu pärast käis pada laiali ära :-D

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M62b44 surveaste
PostitusPostitatud: 18.03.2020 18:46 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1357
Asukoht: Tartu
Muu jutt oli arusaadav, süütenurga oma mitte....

Korrektsioonid ikka vastavalt vajadusele....-30 ega +50 kraadi ei puutu asjasse, töötemperatuur on ju teada....kus töö käib.

Samamoodi on ju kütuse tabel eraldi külmkäivitusest ja temperatuuri/õhurõhu korrektsioonidest.
Seadistamise ajal nt dünos ei hakka ju kütusekoguseid ega süütenurka läbi korrektsioonide tabelite muutma??? Või olen ma ainus, kes lihtsamalt läheneb?

Lihtsalt ise omad aastatepikkust kogemust ning lugematul arvul selliste mootoritega, eriti häälestamisega. Peaks ju teadma...keegi küsis, miks mitte kogemust jagada. Või sain valesti aru.

_________________
C126+W126 ; SEC ; W201+W203


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M62b44 surveaste
PostitusPostitatud: 18.03.2020 22:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 401
hents99 kirjutas:
-30 ega +50 kraadi ei puutu asjasse, töötemperatuur on ju teada....kus töö käib.


Puutub ikka ju asjasse, kui seadistan miinuskraadidega on IAT madalam ja konkreetne IAT läheb null korrektsiooniga kuid suvel on ju korrektsiooni tabel pidevalt kasutuses sel juhul. Ala rallikrossi autod mis peavad toimima nii -30c kui ka +30c näiteks

Mootori töötemperatuuriga jah lihtsam.

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11