Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 1:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 19.08.2011 20:00 
Eemal

Liitunud: 19.08.2011 18:59
Postitusi: 3
Tervist
See siin vist esimene idee, kus auto võimsus lausa teoreetiliselt saaks madalam olema kui originaalis. :kill
Aga põhjus miks siia foorumisse selle teema teen, on see et siin oskab vähemalt keegi kaasa mõelda.
Igatahes, soov oleks kokku panna mootor mis toimiks normaalselt ja omaks head väänet juba madalalt.
Ning läheks ilma mingi jamata heitgaasidega läbi ülevaatuselt
Mootor on VAGi 3A Ke-jetronic, 2,0 l 10,5 surveastet. Küsimus olekski mis juhtub kui sellele konele paigutada 2,0L 9,0 surveastmega mootorile mõeldud monopritse?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.08.2011 16:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Ei pruugi lahjemaks minna.

Mis on antud mootorite väände ja võimsuse numbrid ja vastavad RPMid?
Nende järgi võiks oletada, kas segu enamvähem paika jääb. Ülevaatus võib nõuda aga vähe paremini paigas olevat segu. Millega plaanid seda täppi ajada? Monojetiga tuleb ka lambda?

Pead arvestama ka pumba vahetamisega.

Miks Kjetiga ei saa normaalselt toimima? Miks arvad, et vale pritsungiga saab paremini?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.08.2011 7:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Monopritse on ju EFI, aga KE-Jetronic on mehaaniline pritse, millel paar elektroonilist lisavidinat. Need pritsepead, juhtrõhuregulaatorid jm kuluvad ja enamasti ei tööta mitukümmend aastat hiljem kuigi hästi.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.08.2011 10:36 
Eemal

Liitunud: 19.08.2011 18:59
Postitusi: 3
Pump jääks vist vana, lihtsalt 6 bar asemel uhmerdaks nö tühja - mono tahab 1 bar.
Lambda jääb kindlalt käiku, heitgaasid peaks ok olema, detonatsiooni andurit ei tundunud monol olevat.
Mootorite stock andmed:
KE-jetiga 3A 83kW@5300 RPM ning 170nM väänet @ 3200
Monopritse ABT vist 66kW@ 5400 ning 148 NM väänet @ 3000
Nende andmete järgi pole nagu erilist erinevust kahel motol aga kui toimib tundub esimene tunduvalt jõulisem.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.12.2011 18:12 
Eemal

Liitunud: 19.08.2011 18:59
Postitusi: 3
Igatahes, nüüd lõpuks on asi koos :bb
Plokikaaneks läks 1,6/1,8 karpsi/monopritse oma, kuna sinna läks sisselaske kollektor otse külge. Hästi pinna pealselt supleriga mõõtes tundus põlemiskamber sama sügav ja lai olema nii 1,6 kui 2,0 kaanel. Klapid vist on 1,6/1,8 omal natuke väiksemad? Nukk läks 3A oma, sisselaske kollektorist enam tosool läbi ei käi.
Mootor töötab, kõige äkilisem pole aga tavalisest 2,0 monopritsest on jõulisem. 1500st 4000 pöördeni on normaalne vääne. Tühikäik jne töötab ka ilusti, käima pannes praeguse ilmaga hoiab tuhande pöörde juures, mõne ajapärast kukub 800 peale.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11