18E ajuga C20NE töötaks, aga mitte hästi. C20NE töötab ilma lambda ja katita kah paremini oma vana Motronicuga (vist v1.5 vms). Jet'iga vahet niipalju, et on VR anduriga, süütevõim oli vist ajus, jagajakaas on vaid rootori pärast ja ajus on seadistus digi mitte aga "laseriga lõigatud takistiribad" jms. Mul endal läks kah kunagi 18E laiali ja võtsin 20NE Ascona pealt koos ajude jms'ga maksis kokku 200eur - kui õigest mäletan, siis tol ei käinudki katti ja lambdat. 120hj vms versioon oli ka Omegate peal ilma katita. Peale selle oli versioon 20SEH ~130hj, aga toda pole eriti saada.
Teoorias peaks võimsaim variant olema 20NE + 18E kaas, kuna tol aga seal tuleb nipet näpet ümber ehitada. Siis võiks juba jättagi 18E aju.
18E Jetronic töötas imo nii, et kui AFM läks põhja (~3500rpm) siis edasi pihustas ta ajju põletatud kaardi järgi kuni lõpuni teades, et tolle nukkvõlli max momenton on 4800 peal.
Kui afm läks näiteks 3200rpm peal põhja, ehk 10% varem, siis loomulikult suuremat õhku aimates pani ta ka rohkem kütet. Kusjuures peale AFM'i varakult põhja jõudmist - aju arvestas ka sellega, et nüüd edasi hingab kah mootor rohkem, ehk siis kuni lõpuni hoidis see 10% rohkem kütet. Ja lõpupöörded rikastas LE üle kuni 7100 vms oli piiraja (1 takisti vahetusega saab seda muuta).
Arvestades, et 20NE ongi vaid 10% suurem, võib see LE isegi toimetada, kui 18E kaas. Kui aga paned 20NE kaane, mil lahja nukk, siis vääne < 2500rpm on mingi 15-20% suurem ja LE võib hätta jääda, pealegi lõpus kui aju keerab 4800 peal juurde, siis 20NE nukk seal juba imeb ja peaks toimuma ülerikastamine. Ehk seadistus ikka vastavalt nukkvõllile.
LE võiks mõnusamalt töötada, kui AFM'i keerata mingi 4 tõksu jäigemaks, et ta liiga vara põhja ei läheks. Kõrvaleffektina tõmbab see segu mingi 5-10% lahjemaks. Mille kompenseeriks siis kütuse-rõhu tõstmisega 2,5 pealt 3.0bar peale. Siis võiks veel küünalde pealt vaadata või WB'iga jälgida ja benarõhuga veelgi täpsemaks keerata. Omal ajal panin ka salongi poteka, millega siis veetemp andurit lollitades segu sai regullida. Suht antiigi fänn peab ikka olema, et selline asi ette võtta