Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 20:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Võimsus kõigub üles alla
PostitusPostitatud: 07.10.2009 20:30 
Eemal

Liitunud: 18.03.2006 2:41
Postitusi: 8
Asukoht: Iirimaa
Nimelt oman ma siis 1999 volvo T4 1,9 Turbo 147kw standardis ja peale chipi 165kw
kuid viimasel ajal on hakanud tegema imelikke asju.
nimelt peenestades on tunda kus hetkex lööb korralikult jõu taha ja siis võtab selle maha ja läheb lahjemaltg edasi. Vahest teeb suisa nii et jõudes 4000rpm juurde nagu poob kinni ja jõud kaob täitsa ära lased gaasi lahti korraks ja läheb jälle.

ei tea milles võib viga olla kas keegi on midagi sarnast kohanud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.10.2009 23:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Selle info põhjal (kas kõik muu on originaal?) arvan, et aju "tõmbab jõudu maha" mingites oludes. Näiteks arvab, et kuulis detonatsiooni (võib-olla kuuliski).

Kas intercooler on muda täis? :D

Kui kinni ta poob? Kas kohe nagu sein tuleb ette või natuke ainult liigub kehvemini?

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.10.2009 2:55 
Eemal

Liitunud: 18.03.2006 2:41
Postitusi: 8
Asukoht: Iirimaa
no päris originaal pole

nagu öeldud chip
siis võimsam küttepump
suuremad pihustid
ext blow off


turborõhunäidik näitab, et rõhk on normaalne hoiab nagu peab
täna veel kontrollisin kütuse survet ja seegi seisab igal pöördel igal käigul normaalselt
kuid nagu ma mainisin kiirendan näiteks kolmanda käiguga põhjagaasiga ja lööb siis turbo taha üpris vara juba kuskil 2600rpm juures korraks nagu väga erksalt siis kaob jõud maha ja kuni 4000rpni on madalam ning siis poob täitsa kinni ja mootoril nagu kaoks midagi tagant lasen gaasi lahti ja tuleb tagasi aga ikka nõrgemalt kui varem. Kõik algas peale seda, kui autot ei kasutatud pikemat aega.
Tundes enda autot läbi ja lõhki on tunda vahet väga lihtsalt.
Ainuke veakood mille ma välja olen lugenud on System to lean lahja küttesegu aga mis põhjusel?
Kas võib olla pihustite streik või hoopis cat aga kui oleks cat siis ei teeks ta seda harva vaid läheks aina hullemaks.
Veel selline vahe, et kui julmalt kiirendada ja peenestada kõik käigud põhja siis ei tee lollusi, aga jõudu pole.[code][/code]


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.10.2009 6:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Siis ongi lahja, mis tõmbab ka EGT üles, ja sellepärast pole jõudu, peale selle keerab aju süüte hiliseks, et kolvid ei sulaks, mis tõstab veelgi EGT'd, ning jõudu veelgi vähem, aga tänu sellele võivad sulada väljalaskeklapid ja turbo kuna EGT läheb kõrgeks.
Kui kiirendad kõik käigud peeneks, siis vahe on selles, et sa enam ei piina mootorit madalal pöördel suurel koormusel, mis on detonatsiooni lemmik. Detonatsioon peaks olema suht loomulik protsess - väheses koguses - ja pakun, et aju ei registreeri seda veana, kuna ta põhimõtteliselt ootabki detot, et teada kuhu süüde keerata. Isegi USAs kui mingid vennad Audi TT'd testisid, tuli aju hiliseks keeramise reziimist välja alles "lennukikütusega".
Madalal pöördel pressides tuleb sul ka deto taha, ja siis aju sekkub juba rohkem.
Kas boost on ikka chipi poolt antud piirides?
Tangi nüüd teisest tanklast ja keera rõhku maha, vaata kas jõudu tuli juurde - usun et tuleb! Ja siis kontrolli pumba tootlikus ja regulaatori korrasolek üle.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.10.2009 12:56 
Eemal

Liitunud: 18.03.2006 2:41
Postitusi: 8
Asukoht: Iirimaa
Noo jah ütleme mulle meeldib selline varjant.
MA ei ütlegi et benz on normaalne aga 95ega ma ei tohi üldse sõita ja seega jääb segase kvaliteediga 98 mis võib olla erinev aga olen alati ühest kohast võtnud kütet.
Aga kui on det siis miks pole veakoodi?
Ta püüaks selle kohe kinni ja annaks teada.
Aga mitte mingit märke pole.
aasta tagasi kui ma auto seisma jätsin läks lambda tuli kohe põlema kui ma natuke rohkem kuuma andsin
nüüd seda ei juhtu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.10.2009 13:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Sa ei vasta küsimustele, ei kuula soovitusi ja ei mõtle läbi mis sulle kirjutatakse.
Tsiteeri:
Noo jah ütleme mulle meeldib selline varjant.
Ära üle veerand-gaasi vajuta - muidu mõte ei jõua järgi.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.10.2009 16:02 
Eemal

Liitunud: 18.03.2006 2:41
Postitusi: 8
Asukoht: Iirimaa
hm mõte võib olla hea aga kui sa autoga hakkada möödasõitu sooritama ja hinge kinni võtab kas siis on üldse mõtet turbot autol peal hoida. Selle ma temaga sõidangi, et ta oleks väärt enda 160kw

Ja kui su sa enda autol midagi valesti tunned olevat kas sa ei ürita siis probleemile lahendust leida või sõidad edasi seni kuni keps tere ütleb?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.10.2009 16:07 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Pakuks Lamda või õhulugejat.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.10.2009 17:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Astrona kirjutas:
Sa ei vasta küsimustele, ei kuula soovitusi ja ei mõtle läbi mis sulle kirjutatakse.
Tsiteeri:
Noo jah ütleme mulle meeldib selline varjant.
Ära üle veerand-gaasi vajuta - muidu mõte ei jõua järgi.
Point oli, et parem kui sa üldse ei sõidaks, rääkimata möödasõitude tegemisest, kui mõte ei jõua järgi.

Kas kontrollisid kütuse rõhu ära?
Mis variant sulle ei meeldi?
Kust sa võtad, et mõningase detonatsiooni peale peab salvestama vekoodi?

Tsiteeri:
Ja kui su sa enda autol midagi valesti tunned olevat kas sa ei ürita siis probleemile lahendust leida või sõidad edasi seni kuni keps tere ütleb?
Ja, aga kui küsin, siis kuulan ka vastuse ära ja kui jääb segaseks, palun täpsustada.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.10.2009 1:59 
Eemal

Liitunud: 18.03.2006 2:41
Postitusi: 8
Asukoht: Iirimaa
nõnna jonni pole vaja ajadaaaa


mis ma olen kontrollinud?
olen praktiliselt kõike juba proovinud ja uurinud

turbo rõhku hoiab
kütte surve suurepärane sai näidik külge pandud ja sõidetud ei kuku kuskile poole väga hästi hoiab
õhulugejat proovisin töötab
kiirendades on küll kuulda õrn imelik tirin aga mis seda det siis põhjustab?
noh isiklikust kogemusest ma ei saa küll öelda kas ta ei salvesta siis seda veakoodi mis annab märku et det toimub seega ongi see ots lahtine.


mis seda siis põhjustab


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.10.2009 9:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2008 1:28
Postitusi: 461
Asukoht: tallinn
Mul oli oplil sama moodi siis oli IAT sensor läbi,näitas koguaeg sama tempi...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.10.2009 10:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
lambda kirjutas:
kütte surve suurepärane sai näidik külge pandud ja sõidetud ei kuku kuskile poole väga hästi hoiab

Hoiab? Aga ei pea ju hoidma vaid tõusma koos boostiga

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.10.2009 13:02 
Eemal

Liitunud: 18.03.2006 2:41
Postitusi: 8
Asukoht: Iirimaa
hoiab ja tõuseb ka koos boostiga

kui tühikäigul käib on 2,5bar ja siis kiirendama hakates kui rõhk tõuseb on surve 3,9-4,1 ja gaasi lahti lastes kukub sinna 3,2bar juurde

ma olen mõelnud seda et ma panin suuremad pihustid paar aastat tagasi äkki midagi ei meeldi neile?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.10.2009 15:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kuna oleme jõudnud selgusele, et kiirendades on ka mootoris mingi kõrin, siis pole vaja enam kaks korda arvata, kas tegu on detonatsiooniga või mitte.

Suuremad pihustid kooskõlas vastava kütuserõhuga ei kutsu kindlasti detonatsiooni esile. Pigem kipub ikka segu rikkaks minema ning see üldjuhul hoopis hoiab detonatsiooni ära.

Kontrolli igaks juhuks jah näiteks juba pakutud sisselaske temperatuuri andurit (IAT), kui võimalik. Ja kontrolli seda ka, et intercooler muda täis ei oleks :D

Uuri siit foorumist - on teemasid küll -, millest detonatsioon tekib ja mõtle selles valguses oma auto peale.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.10.2009 16:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Kas see on sooja ja külma mootoriga ühte moodi? Kas chipi tootja eemaldas boost-fuel-cut'i?
Kas boost on lubatud piirides?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11