Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 12:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 42 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2009 22:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Pöördemomendi vahe, kui rõhk samaks jäi on küll veidi kahtlane.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2009 22:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Mihkel kirjutas:
Pöördemomendi vahe, kui rõhk samaks jäi on küll veidi kahtlane.

Rõhk oli eelmine kord 8->7psi seekord 12->10psi.
Vahepeal on WG suurenenud 19mm->30mm

Mulle endale tundub veel imelikum aga hoopis see, kuidas jõud nagu seinana alla tuleb 5500 peal, kuigi MAF-i järgi tarbib mootor sama õhukogust kuni 6000-ni välja. (~265g/s @ 5500, 250g/s @ 6000).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2009 22:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
sellepärast jõud alla tulebiki ju, et õhukogus ei suurene. Õhukogus peaks ju tõusma koos pööretega, sul hoopis langeb. Back pressure? :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2009 23:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Miq kirjutas:
sellepärast jõud alla tulebiki ju, et õhukogus ei suurene. Õhukogus peaks ju tõusma koos pööretega, sul hoopis langeb. Back pressure? :roll:

Pöördemoment on see mis alla peab tulema, võimsus on võrdelises seoses õhukogusega. See, et ta kuni 5500 alla tuleb on õhukoguse järgi täiesti selgitatav scanis olevate andmetega, aga mis maagiline asi 5500 peal juhtub, et kogu jõud kaob.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2009 8:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Nukkvõll saab otsa 5500 peal ilmselt, kuigi siis peaks nagu MAF-i järgi ka õhukogus väiksem olema.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2009 14:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Fog kirjutas:
Minu enda diagnoos on: WG avanemise dikteerib backpressure, mitte MBC.

Noh vedru peabki olema vastavalt rõhule ja ja back-pressurele. Hetkel tundub, et spaik on kuni 3800RPM ja sealt edasine langus pole seotud enam rõhumuutusega (rõhk võib isegi püsida).

Tundub ka et selle turbo piir ongi see 250hj @ 3200RPM. Kuna enne oli rõhku vähem tuli piir hiljem Ja seal 5K @230hj peal oli effektiivsus VE jms nii palju kehvem, et see sama 250hj jagu puhuti läbi.

Ja sel mootoril on tõsine reversion, ehk VL-gaaside tagasivool silindrisse. Lase natuke veel ja sulanud VL klapp võtab kolvid kah kaasa. See kadu pole rõhu langemisest.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2009 18:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Astrona kirjutas:
Noh vedru peabki olema vastavalt rõhule ja ja back-pressurele. Hetkel tundub, et spaik on kuni 3800RPM ja sealt edasine langus pole seotud enam rõhumuutusega (rõhk võib isegi püsida).

Tundub ka et selle turbo piir ongi see 250hj @ 3200RPM. Kuna enne oli rõhku vähem tuli piir hiljem Ja seal 5K @230hj peal oli effektiivsus VE jms nii palju kehvem, et see sama 250hj jagu puhuti läbi.

Ja sel mootoril on tõsine reversion, ehk VL-gaaside tagasivool silindrisse. Lase natuke veel ja sulanud VL klapp võtab kolvid kah kaasa. See kadu pole rõhu langemisest.


Nõus. Rohkem gaase lihtsalt välja ei mahu, ning reversion vähendab VE-d ning seega ka rõhk ja õhuvool püsib.

Aga "lasta veel" on vaja vähemalt 3 võistlust, mis oleks lahendus?
uus kapsas?, lisa väline WG?, mingi teine(.82) koda leida ja treida sobivaks?, muu?.

Maru hea oleks see pea 400 lb/ft 3000-5000 vahemikus :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2009 18:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Kui vahepeal midagi muud muutnud pole peale wg suurendamise, siis ilmselt tuleb lihtsalt madalama rõhuga ikka proovida. Sest kui rõhku tõsta, siis selleks ju just hoiad wg-d koomal. Ja kui selle tulemusel võimsus langeb, mitte ei kasva, siis on selle turbo lagi järelikult saavutatud. Edasi ta ainult poob kinni- rõhk väljalaskes on laes. Tarbid sisselaskest küll õhku rohkem, aga selle energia kasutatakse hoopis väljalasketaktil kolvi pidurdamiseks.:lol: Sest mida rohkem jääb eelmise takti põlemisjääke uue segu hulka, seda aeglasemaks kujuneb põlemine. Kuni sinnani, et sul põleb kolmandik segu alles väljalaske ajal.
Pealegi rõhu tõstmine tõstab ka sisselaske temperatuuri, mis omakorda ainult halvendab olukorda.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.06.2009 10:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Fog kirjutas:
Nõus. Rohkem gaase lihtsalt välja ei mahu, ning reversion vähendab VE-d ning seega ka rõhk ja õhuvool püsib.

Aga "lasta veel" on vaja vähemalt 3 võistlust, mis oleks lahendus?
uus kapsas?, lisa väline WG?, mingi teine(.82) koda leida ja treida sobivaks?, muu?.

Maru hea oleks see pea 400 lb/ft 3000-5000 vahemikus :D

See oleks ~420hj @6000, ja on vaja 250hp asemel 400hp turbot.
Mis turbo see üldse on? Tundub ka et see rõhk on selle turbo lagi. Turbo-mapil oled juba 3000RPM peal üleval-paremalt nurgast väljunud.
T25@1.6bar@2L?

Kojavahetus, väga väike vs väga suur, võib anda 30% võimsust juurde, aga spool liigub 3300 pealt 3800 peale (ehk 3-4K vahemikus keskmine võimsus langeb). +30% tundub suur aga tähendab, et vääne kukub 30% hiljem ära (3300 vs 4400), kui tuleb juba 330hj. Keskmine tõmme 3-4500 vahemikus paraneb 10-20% olenevalt eelmisest käigust.
Su soovist järeldan, et 65%suuremat turbot oleks vaja.

Pealegi pole koda eriti lihtsam vahetada kui turbot. Oled kindel et lõpus rõhk ei kuku? Sest kui see kah kukub siis piirab ka juba kompressor või kalab WG. Kui põhi kannataks, võiks sinna GT30R klassi turbo panna ja 425hp@5700-7000 võtta, kui sulle sobib, et max TQ liigub ~4200 kanti (mis võistlustel mootor nii aeglaselt käib? SPL:lol:? Powerit vaja geneka jaoks? ;) ).

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.06.2009 18:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Astrona kirjutas:
Mis turbo see üldse on? Tundub ka et see rõhk on selle turbo lagi. Turbo-mapil oled juba 3000RPM peal üleval-paremalt nurgast väljunud. T25@1.6bar@2L?

Kojavahetus, väga väike vs väga suur, võib anda 30% võimsust juurde, aga spool liigub 3300 pealt 3800 peale (ehk 3-4K vahemikus keskmine võimsus langeb). +30% tundub suur aga tähendab, et vääne kukub 30% hiljem ära (3300 vs 4400), kui tuleb juba 330hj. Keskmine tõmme 3-4500 vahemikus paraneb 10-20% olenevalt eelmisest käigust.
Su soovist järeldan, et 65%suuremat turbot oleks vaja.

Pealegi pole koda eriti lihtsam vahetada kui turbot. Oled kindel et lõpus rõhk ei kuku? Sest kui see kah kukub siis piirab ka juba kompressor või kalab WG. Kui põhi kannataks, võiks sinna GT30R klassi turbo panna ja 425hp@5700-7000 võtta, kui sulle sobib, et max TQ liigub ~4200 kanti (mis võistlustel mootor nii aeglaselt käib? SPL:lol:? Powerit vaja geneka jaoks? ;) ).


1.Hiinakas(ülemõõdetud specid leiad siit) Mootor on 3.8 ja rõhk oli 11psi kandis tõmbe ajal.
2. koda mõõtmiste ja uurimiste järgi peaks saama vahetada turbonetics stage III .82 AR koja vastu. Praegune on .63.
3. Spool on mul ~2000rpm peal ka olemas Dünos oli piirav tomaatkast mis alla 3000 kippus alla vahetama. Stagemisel 2000 ja 30% gaasi spoolib täiesti üles ennast kui autot suudab kohapeal hoida.
4. kompressor pole ennast outflow-nud seal on veel ruumi küll.
5. pöördeid oluliselt tõsta ei kavatse, kui siis 6000-ni.
6. see "generaator" sõitis 13.16 @ 172 1330kg keres esimesel etapil, ja mitte supaka jõul ;)

Edit: Tegin eile kompressiooni mõõtmise riistapuust(väikse keermega, seega otse ei sobinud), jupist voolikust ja vanast lambda andurist jubina.
Täna tegin teise käiguga kaks 3000->5500 tõmmet ja tulemus on 2 atti vastusurvet. On seda nüüd vähe või palju, see on küsimus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.06.2009 20:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
2 atmosfääri, peale turbot? :? palju siis enne turbot on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.06.2009 20:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Miq kirjutas:
2 atmosfääri, peale turbot? :? palju siis enne turbot on?
Enne turbot on 2 atti, mitte pärast.

Enivei, istusin pool pärva arvutitaga ja näppisin numbreid, kokkuvõtteks võib öelda, et kogu dünograafiku seletus on see, et mootorist ei võetud pöörete referentsi. Tomaadi konverteri erinev läbilibisemine ongi kogu teema.

mootoris -> graafikul
4000 -> 3000
4500 -> 3900
5000 -> 4500
5500 -> 5150
6000 -> 5700

Seega kõik bro, vastusurve tundub ka netiotsingute põhjal (2-3x sisselaske rõhk) ok olema.

Nädalapärast haapsallu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.06.2009 0:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Normaalne TIP versus Boost suhe on kuni 2x TIP üle Boosti.
Üle selle hakkab juba lämmatama.
Mis summuti sul peale turbot on ja palju boosti on?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.06.2009 9:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Mihkel kirjutas:
Normaalne TIP versus Boost suhe on kuni 2x TIP üle Boosti.
Üle selle hakkab juba lämmatama.
Mis summuti sul peale turbot on ja palju boosti on?


0,8 bar kandis oli selle tõmbe ajal ning ka TIP mõõtmise ajal.
Summuti on pikkuselt olematu, seega 2,5"
Belli raamatus on TIP = 2-3 boosti kirjas. Loomulikult mida vähem seda parem aga jääb piiridesse.

Lisaks on teada ka mis juhtus "5500" peal. Ära on tellitud uued nuka ja vändaandurid ning hetkel otsin Denso IT20 või NGK TR6-i taga.
Samuti süütemooduli mass vaja teha veel paremaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.06.2009 10:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Just sirvisin klaviatuuri kõrval lebavat MaxBoosti ja seal selgelt kirjas, et kuni 2x on TIP vs IMP piir :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 42 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11