Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 16:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: K: kütuserõhu kohta
PostitusPostitatud: 09.11.2008 17:56 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
kuna preludel olid pihustid kinni ja pesemisel kadus 1'e pihusti sõel ja kõik tihendid ära siis sai kätte võetud ja installitud pisuke suuremad pihustid peale. alguses paukus ja plärtsus, kuid nüüd siis sai süüde ka ümber ehitatud algselt olude sunnil ja siis natuke parandatud veel.

ning plärtsumine kadus, kuid ma ei tea mis peaks olema õige kütuserõhk, kuna nüüd tundub, et rõhku jääb väheseks aga rõhk on 2,2bar'peal kas peaksin tõstma seda? lihtsalt asi selles, et nüüd liigub veel paremini se lude edasi, kuid kas 2,2bar kütuserõhk on normaalne. Palju see N/A'le juurde muidu annab, kui kõrgema kütuserõhuga sõita(peale kütusekulu muidu, sest see peale pihustitevahetust tõusis 0,5 liitrit per 100) :lol:

loodan, et saite murest aru.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.11.2008 19:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
originaal aju korral pane originaalidesse uute pihustite sõel ja tihendid.
Valede pihustitega ilmselt ei saagi kõiki vahemikke päris õigeks vaid kütuserõhku reguleerides ;) Pihustitel on ka muid parameetreid peale läbilaskvuse teatud rõhu korral. Kui aga kindlasti kohe originaal pihusteid ei taha kasutada siis pead omama reguleeritavat kütusesurve reulaatorit, mida vaakum reguleeriks sama sammuga ja samas suunas kui originaal mis pole hondal vist reguleeritav :roll: Netist leiad kalkulaatoreid millega saad välja arvutada suurematele pihustitele vaja mineva väiksema rõhu ;) Siin on kah vaja minev kalkulaator olemas: http://www.megamanual.com/v22manual/minj.htm#size

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.11.2008 20:03 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
ohhh tänud, leidsin sealt muudki tähtsamat infot...

ja FPR on olemas aga lihtsalt paigaldamatta. ja ongi sutsu alla miinimumini seega tulebki FPR vahele panna ja sutsukene juurde kruttida.

ning nagu välja lugeda on see ju 85% duty korral seega vast pole bigibacki vaja veel.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.06.2010 19:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Miks on vabalthingavatel mootoritel (vähemalt osadel) samuti kütuserõhu regulaatori üks ots seotud sisselaskekollektori vaakumiga?

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.06.2010 19:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
murjam kirjutas:
Miks on vabalthingavatel mootoritel (vähemalt osadel) samuti kütuserõhu regulaatori üks ots seotud sisselaskekollektori vaakumiga?
vastasid ju ise oma küsimusele kui ütlesid, et seotud vaakumiga. :) kutuserõhk väheneb siis koos vaakumi suurenemisega ja kütuse MAP on selle võrra lamedam. Avatud siibriga on vaakum ~100kpa ja kütterõhk maksimaalne regulaatori väärtus....

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11