Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 14:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 27.10.2008 19:13 
Eemal

Liitunud: 27.10.2008 18:58
Postitusi: 7
Asukoht: soome
tere!
selline kysimus et kuidas saaks odavalt ja lihtsalt bemari 325i m20/84a (mootor) mootorist välja pigistada hobuseid ilma turbota?
olen ise soome ja söidan jokkisrallit?
kui keegi teist on asjaga kursis ja teab midagi soovitada siis andke endast märku?:(


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.10.2008 19:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kasutaja Silwer on üritanud seda vabalthingava mootori peal teha aga IMO oleks selle rahasumma turbotamise alla mattes saanud mootori vähemalt 2x võimsamaks.

Ühesõnaga kontakteeru Silweriga, temal ka reaalsed kogemused olemas.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.10.2008 19:20 
Eemal

Liitunud: 27.10.2008 18:58
Postitusi: 7
Asukoht: soome
kindlasti oleks!
aga kuna selles rallis ei ole lubatud turbo!
mootoris endas on kyll 170 hobust vöiks saada midagi yle 120hp!
nukkvölli mötlesin lihvida aga kas siis syytepoks tunnistab seda nokka vöi mida see siis tegema hakkab?! :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.10.2008 20:03 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Sõpsil on kah suht terav bemmi mootor. Mis need täpsed koostisosad olid ei mäleta, pole ise eriline fänn. Aga kokku siis 2.7l töömahtu, surveaste üle 13:1, nukkvõll mingi asisem. Stock aju.
Ühesõnaga sellise komplekti saab erinevate bemmide juppidest.
Tal siis MK-motorspordi poolt see tehtud. Max jõud pole üldsegi suured aga pöördesse käib paremini kui nt mu kawasaki 9-ne ninja.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.10.2008 20:13 
Eemal

Liitunud: 27.10.2008 18:58
Postitusi: 7
Asukoht: soome
nii ma ise siin mötlesin et kui vahetaks syytepoksi ära midagi suurema mootori poksiga et aasta arv oleks sinna lähedale vanale et kas tuleb mingeid muudatusi!?
siin nukvölli lihvimine maksab 400EUR-i,ei viitsi eriti raha tuulde visata.
siis olen veel kuulnud et vöiks nagu pihustid suuremad panna ja öhulugeja vahetada ja siis taas poksi jutt et kas ta tunnistab neid muutusi vöi mis selle poksiga hakkab juhtuma selle järel kui vahetatud!?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.10.2008 20:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
pirun kirjutas:
nii ma ise siin mötlesin et kui vahetaks syytepoksi ära midagi suurema mootori poksiga et aasta arv oleks sinna lähedale vanale et kas tuleb mingeid muudatusi!?
siin nukvölli lihvimine maksab 400EUR-i,ei viitsi eriti raha tuulde visata.
siis olen veel kuulnud et vöiks nagu pihustid suuremad panna ja öhulugeja vahetada ja siis taas poksi jutt et kas ta tunnistab neid muutusi vöi mis selle poksiga hakkab juhtuma selle järel kui vahetatud!?

Sorry aga sellise jutu puhul ei soovita hakata ise midagi tuunima seal ;)
Mõtle millest tuleb mootoril jõud ja teadki ju mida ja mis suunas teha (Iseasi mida seal sarjas lubatakse teha)

Jõud on ju lihtsustatult mõeldes töömahu ja pöörete suhe (Emba kumba suurendades saad jõudu juurde)
Kui kumbagi tõsta ei saa või ei taha siis mõtle kuidas mootorisse rohkem õhku ja kütet saada. Suurim takistus õhu mootorisse saamises on plokikaanes (Kanalid, klapimõõt, nukkvõll) järgmiseks plokikaanest väljapoole jääv osa (Kollektor, torud ja lõdvikud, õhulugeja) Et asjast maksimaalset kasu saada tuleb üle käia ja kooskõlastada kogu süsteem alates õhufiltrist kuni summuti lõpuni.
Kui kõik on lubatud siis pane peale progetav aju ja vabane õhulugejast, Lase kellelgi spetsialistil omale välja arvutada sobiv nukk, klapimõõt ja väljapoole plokikaant jääv osa ITB-de ja trompetite näol (Tänapäeval on piisavalt programme, et se kõik esmalt arvutis kokku panna ja näha mis üldse on võimalik ja mis tingimuste korral).....siis vut vut plokikaane meistri juurde kus oma jutu ära räägid ja kui kõik kõigest aru saavad saad sealt asjakohase portimise, korralikult pidavad klapid ja surveastme mis sobib. Kui se kõik liiga keeruline siis pead ehitama kellegi teise järgi ja jalgratta leiutamine jääb ära aga jääb alles teadmine, et ehk on veel rohkem jõudu võimalik välja võtta :)
Alumise otsa ajad lihtsalt igas mõttes kaalu ja tasakaalu ja kergeks.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.10.2008 21:32 
Eemal

Liitunud: 27.10.2008 18:58
Postitusi: 7
Asukoht: soome
jaaaa!
viimane bmw mida ma ehitasin oli1,8 ja sealt völusin välja 160hp!
tean et see kord on pritsung!
aga keegi vöiks vinke anda(st vihjeid)
see viimane jutt tundub suht kallis olema siin soomes!
kui sisse ja välja laske jutte lihvida annab möned hp juurde aga sellest ei piisa!ja kui nukvölli lihvida siis see annaks juba mingi Aaaaaaaaaaa 60hp lisa.aga kas posk saab sellest aru?????


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.10.2008 22:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
pirun kirjutas:
jaaaa!
viimane bmw mida ma ehitasin oli1,8 ja sealt völusin välja 160hp!

Kui se jutt käis 8v kohta jäi mul sinust ekslikult vale mulje. Vabandan.
Nukkvõlli lihvimise all pead silmas ilmselt selle ümber lõikamist...õigus?
eks ta selline poolkõva asi ole ilma asjakohase sisse ja väljalasketa ning plokikaane töödeta. 60hp sealt loota on veidi optimistlik ma arvan.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.10.2008 23:50 
Eemal

Liitunud: 10.11.2006 10:42
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn
pirun kirjutas:
jaaaa!
viimane bmw mida ma ehitasin oli1,8 ja sealt völusin välja 160hp!
tean et see kord on pritsung!
aga keegi vöiks vinke anda(st vihjeid)
see viimane jutt tundub suht kallis olema siin soomes!
kui sisse ja välja laske jutte lihvida annab möned hp juurde aga sellest ei piisa!ja kui nukvölli lihvida siis see annaks juba mingi Aaaaaaaaaaa 60hp lisa.aga kas posk saab sellest aru?????


NA tuunimine ongi kallis. Vahet pole kus sa seda teed. Soovitan BMW klubisse pöörduda. Siin on turboclub, mitte NA club.

_________________
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.10.2008 0:53 
Eemal

Liitunud: 06.04.2008 16:46
Postitusi: 45
sada1000 kirjutas:
pirun kirjutas:
jaaaa!
viimane bmw mida ma ehitasin oli1,8 ja sealt völusin välja 160hp!
tean et see kord on pritsung!
aga keegi vöiks vinke anda(st vihjeid)
see viimane jutt tundub suht kallis olema siin soomes!
kui sisse ja välja laske jutte lihvida annab möned hp juurde aga sellest ei piisa!ja kui nukvölli lihvida siis see annaks juba mingi Aaaaaaaaaaa 60hp lisa.aga kas posk saab sellest aru?????


NA tuunimine ongi kallis. Vahet pole kus sa seda teed. Soovitan BMW klubisse pöörduda. Siin on turboclub, mitte NA club.


Aga huvitav küll, miks on siis tehtud selline alafoorum? :roll:
http://foorum.turboclub.ee/viewforum.php?f=18


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.10.2008 17:06 
Eemal

Liitunud: 27.10.2008 18:58
Postitusi: 7
Asukoht: soome
hmmm!
tundub et siit ei leia väga palju asjatundjaid kellega nöu pidada!
1,8L mootor oli 4 silindriga aastast 84!
oleks see mootor ka karbussiga siis ei oleks probleemi!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.10.2008 17:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
pirun kirjutas:
hmmm!
tundub et siit ei leia väga palju asjatundjaid kellega nöu pidada!
1,8L mootor oli 4 silindriga aastast 84!
oleks see mootor ka karbussiga siis ei oleks probleemi!


Sa oled lihtsalt valesse foorumisse sattunud oma murega.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.10.2008 17:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Nii täpselt ongi, NA alafoorumi osa tehti suht sellise katsena algul ja paistab, et otsustati ka alles jätta. Siiski on siinse foorumi kasutajad rohkem ülelaade masinate omanikud ning NA edasiarendamise osas on know how-d oluliselt vähem.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2008 4:57 
Eemal

Liitunud: 04.02.2007 11:01
Postitusi: 360
Asukoht: Võru
pirun kirjutas:
hmmm!
tundub et siit ei leia väga palju asjatundjaid kellega nöu pidada!
1,8L mootor oli 4 silindriga aastast 84!
oleks see mootor ka karbussiga siis ei oleks probleemi!


Mis olid need modifikatsoonid ja osad mida kasutasid eelmise mootori juures :?:

_________________
BEST ET11.051@207km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.11.2008 11:03 
Eemal

Liitunud: 27.10.2008 18:58
Postitusi: 7
Asukoht: soome
ei midagi erilist nukkvölli sai lihvitud ,dellorto kaasarid panin,kolbidele keevitasin lisa padjad nii ja siis teadagi et kaane tööd


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11