Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 9:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 17.06.2008 21:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
On siin foorumis keegi, kes viitsiks pajatada veidi seadete kohta mis bmw mootorile meeldiks.
Minu puhul tegu vana m30b34 mootoriga aga kuulaks ka teiste kahe klapi tehnikaga na mootorite kohta.

Mis oleks normaalne tühikäigu advance ja segu?
Samad näitajad cruise ajal?
Full loadil?

Ei looda pääseda pikast seadistusest vaid uurin, et ehk on bmw-l miskeid eripärasid mida nad söövad või ei söö :)

Hetkel tühikäigu segu 15 ja advance 16 kraadi
cruise maantee kiirusel umbes 14,5-15 ja advance 25-30 kraadi
kiirendades segu 13 kandis ja advance 38 kraadi kandis.

Selliste näitajatega käib kohapeal veidi kehvasti ja maanteel kipub jõnksutama, kiirendades on täitsa enamvähem ja auto on ehk veidi kiirem kui stock ajuga aga vahe on väike.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.06.2008 23:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
See tühikäigu ebaühtlus pole seadest (segu ja süütenurk) põhjustatud, sest samade seadetega töötab kaks teist M30 mootorit nagu siidi.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.06.2008 8:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
selle võib panna siis ehk home ported kaane süüks :roll:

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.06.2008 15:29 
Eemal

Liitunud: 30.12.2007 20:46
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
Stock mehh halli jagajaga M20B20 mootoril on korrektne 5000 rpm advance kuskil 22 kraadi.

Sellest varasemaks seadmisel isegi 3-4 kraadi ulatuses tekib osagaasil katkumine.

Lase mõni kraad järgi ja proovi uuesti, arvan et kaob ära.

BTW, advance on rohkem põlemiskambri põhine teema, suvaliste kaheklapimootorite andmed ei aita sind edasi. Minuarust tuleks välja sebida M30B34 süütekõverad ja nende baasil hakata aretama. Vanatüübi 3450 cc mootori oma peaks kuskil manuaalis võibolla olema (peab vaatama). Kui kruvid mootorile mittevastava suure advance ette, ega see sulle kasu ei too.

3.5 mootori 358 numbriga (46 mm sisselaskeklapiga) kaant ei annagi selliste mõõtudeni portida, et see mootori jõnksutama paneks. Auk tuleb lihtsalt enne sisse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.06.2008 22:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Tänud aarele suuna näitamise osas, oleksin tänulik kui sa oma tagavaradest vaataks, ehk leiad mõne tabeli kuna netist leidnud vaid väga järskusid ja nende järgi mul ongi. Minul nimelt 5k rpmi advance suurema vaakumi juures 38 kraadi mis tegelikult kiirendab ´täitsa enamvähem aga cruise vaakumi korral (40-60mpa) on just se nõksutamine.
...kõik nõksutamised on igas pöörete vahemikus tühikäigust kuni 6k rpm ja neid välja seadistada ei õnnestunud ei VE ega Spark tabeliga (Vist ei proovinud ka mitmekümne kraadist advance vähendamist nagu aare soovitas) ....Märkasime vaid seda, et tühikäigu rappumine muutus "Injectior Staging"ut muutes küsiks seda mis pihustite grupeerimise, stagingu ja pihustamiste arvu peaksin valima ? 6 silindrilist ju võimatu ilusti kahte gruppi jagada kui kolvid käivad kolmes osas :roll:
simultaneous ehk koos pihustamise korral peaks 6 silindrilisele sobima 1;2;3 ja 6 pihustamist tsükli kohta
alternating ehk grupiti pihustamine peab toimima 2 ja 6 pihustamisega tsükli kohta.
Aga mis on KINDEL variant millega 6 silindrit MSi taga toimib ?
Mis saab veel põhjustada nõksutamist? Küünaldest niipalju et BMW originaalid põlevad ilusti pruunikas beezilt ja sellele mootorile ette nähtud densod lumivalgeks kui karbist võetud aga vist nagu nõksutab rohkem. Kõik 6 küünalt on identsed ja täiesti sama tooni.

Mina olen leidnud sellised süüte tabelid : http://www.porsche-foorum.ee/album/albu ... al_uus.JPG
Ülemine siis väidetavalt stock m30b34 tehase mapist saadud kuidagi aga selle väite õigsust ei oska kusagilt otsast kontrollida ja alumine on tundmatu m20b25 mootori oma vist.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.06.2008 8:19 
Eemal

Liitunud: 30.12.2007 20:46
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
einoh ega minu jutt polnud mingi lõpliku tõena mõeldud, lihtsalt olen tähele pannud, et need 6potised mootorid on miskipärast hirmus kapriisssed süüte õigsuse suhtes, paned gramm varasemaks, kipub nõksutama, paned gramm hilisemaks, on selline poolkõva käivitamine, saa siis sellest aru :lol:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.06.2008 9:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kui sa nüüd natuke MS-i manuali vaatad siis näed, et alternating korral on 2 ja 6 lubatud ning simultaneous puhul 1, 2, 3 ja 6.
Toimib nende variantidega aga küsimus on selles, milline sinu konkreetse mootori puhul kõige paremini toimib, selle saad katsetades teada.
Mina kasutan üldjuhul enamus mootoritel 2 ja alternating.

Kas kontrollisid oma WB analog out-i üle?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.06.2008 13:45 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
jeff01 kirjutas:
Mina olen leidnud sellised süüte tabelid : http://www.porsche-foorum.ee/album/albu ... al_uus.JPG
Ülemine siis väidetavalt stock m30b34 tehase mapist saadud kuidagi aga selle väite õigsust ei oska kusagilt otsast kontrollida ja alumine on tundmatu m20b25 mootori oma vist.


Kuidagi ebaühtlased jah need tabelid. M50B25 jaoks tegin niisuguse tabeli. Midagi aluseks ei võtnud, lihtsalt said teatud punktid paika pandud, ja siis sujuvalt ära ühendatud. Saab võibolla ka M30 jaoks proovida, kuigi see tahab vist natuke suuremat süütenurka.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.06.2008 17:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mihkel kirjutas:
Kui sa nüüd natuke MS-i manuali vaatad siis näed, et alternating korral on 2 ja 6 lubatud ning simultaneous puhul 1, 2, 3 ja 6.
Sealt manuali tabelist vaatasingi ja täpselt nii ma mõtlesingi kui oma lauset kirjutasin aga ju sai se ebaselge sõnastusega siia visatud :)
Mihkel kirjutas:
Kas kontrollisid oma WB analog out-i üle?

Ei veel mitte aga muidu täheldasin täna seda,et soojalt tühikäigu segu 12-13 kuigi eile ei olnud se teps mitte nii ja vahepeal midagi näpitud pole. Kui proovisin 14 ja 15 vahele saada hakkas halvasti käima....Usun et mu wideband kell kalab :( Ka eile lennuväljal näitas kell kord ühte kord teist samas punktis.
msruns lehelt leidsin ühest teemast sellise lause:
Runs like a million bucks and feels to me like a modern car. 6 squirts alternating
mootor oli sama mis minul, ehk ei peagi sel teemal enam aretama....kui teistel töötab peab nii ka minul käima.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.06.2008 22:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kas USA mootori seaded on totaalselt erinevad ? Peale pikki otsingud nõustus lõpuks 1 inimene minuga oma faile jagama aga tal madalama surveastmega lahjema bensiini jaoks toodetud aga muus osas vist sama mootor. Hea seegi et aju, tarkvara ja mootori mudelgi muidu samad on :) Temal pidi auto nende seadetega väga hästi käima ja piltide järgi on ka ringrajal sõitev auto.

Mis suunas ma arvatavasti peaks süüdet nihutama ?
Bensiini tahab ta nüüd ilmselt rohkem saada.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.06.2008 18:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
tühikäik peakski rikas olema


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.06.2008 20:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Miq kirjutas:
tühikäik peakski rikas olema


Ei pea.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11