Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 13:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2008 12:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
m20ne sidur on tiba väiksem kui minu oma, kuna ma ringrada ei sõida siis käiguga pidurdada edaspidi ei kavatse :-D Saan väga hästi aru mis nende plekkidega juhtub käiguga pidurdades aga müsteerium on see, kuidas mu porsche sidur kestis, kuna mulle meeldis jõu puuduse puhul kurvi minna madalama käiguga nii pidurdades, et tagaots ka asfaldil loha läheb et enne kurvi jõudmist külg juba ees oleks :) (Vasakpoolse käsipiduriga ja neutraalse juhitavusega autol oli sedea teisiti väga raske saavutada)

To patrik: Kas kasutasid kokku pannes neete või miskit muud? plaan oli kõvasulam polte kasutada aga neil peaks päid maha käiama ilmselt....

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.06.2008 8:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Teema end minu jaoks ammendanud.
Kahe kolrvi plekid ehk siis 6 pleki asemel 12 plekitükki korvi kohta said kõvasulam poltidega kinni tõmmatud ja sidur töötab :)
Niipalju mainiks veel, et originaal needid on väga pehmest terasest ja 12.9 poldid mis ma sinna ostsin on owerkill....

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.06.2008 16:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.01.2006 20:40
Postitusi: 72
Asukoht: Põltsamaa
jeff01 kirjutas:
Teema end minu jaoks ammendanud.
Kahe kolrvi plekid ehk siis 6 pleki asemel 12 plekitükki korvi kohta said kõvasulam poltidega kinni tõmmatud ja sidur töötab :)
Niipalju mainiks veel, et originaal needid on väga pehmest terasest ja 12.9 poldid mis ma sinna ostsin on owerkill....

Õelge veel missugused need kõvasulam poldid on.needid ongi pehmed muidu ei ole võimalik neetida ja neetides ei olegi probleemi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.06.2008 17:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Vabandan kui asja vale nimega kutsusin aga arvasin et 12.9 tugevusastmega polt on kõvasulam polt kui võrrelda tavaliste 8.8 tugevusastmega poltidega mis on umbes sama tugevast materjalist kui need needid olid. nm võtme järgi annab liialdamata 2x suuremat pinget rakendada.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.06.2008 20:39 
Eemal

Liitunud: 25.01.2007 19:59
Postitusi: 45
Kes tahab, võib võrrelda omavahel erinevate tugevusastmetega polte:
http://www.balticbolt.ee/toode.php?show ... ductID=191


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.07.2008 18:09 
Eemal

Liitunud: 30.12.2007 20:46
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
Minu 535-l läks neid seeriasidureid kuu ajaga puruks 2 tükki. Neist üks, Sachsi oma ei pidanud vastu rohkem kui 100 km kui katted neetidest lahti tulid :shock: Teisel läksid samad vedrud katki.

Pole vist liiga palju torki, vaid viletsad sidurid :evil:

Minul lahenes asi UM-ist M5 siduri ostmisega (esmalt üritasin sama asja Aavest kuid peale kuuajalist ootamist loobusin).

Muide siduri momendikindlus ei sõltu ainult neist plekitükkidest (õigemini nendest sõltub ainult korvi laiali minek), oluline on ka taldrikvedru. Vähemalt m5'l tundub see asi parem olevat, sest 535 siduriga tüüpiline kärssama minek ja käiguvahetustel libisemine karedal asfaldil startides kadus M5 omaga ära ja pole rohkem tagasi tulnud.

Tsiteeri:
Vabandan kui asja vale nimega kutsusin aga arvasin et 12.9 tugevusastmega polt on kõvasulam polt kui võrrelda tavaliste 8.8 tugevusastmega poltidega mis on umbes sama tugevast materjalist kui need needid olid. nm võtme järgi annab liialdamata 2x suuremat pinget rakendada.


Need 12,9 poldid võinuks sa asendada ka vabalt 8,8'stega, tugevus pole seal teab mis oluline. Originaalis ju päris pehmed terasneedid. Oluline on kontreering st lahti põrumise kindlus ja seda võib teha nii lolli jõuga kinni keerates kui ka arukamalt (nt peale pehme poldi lubatava jõu järgse pingutuse mutrist üle ulatuv poldiots (pikkus vastav valida) haamriga "ära neetida".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.07.2008 10:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Sai endal just sidur vahetatud. Ja panen tähele sellist asja, et vanast kulunusd sidurist jäänud harjumus üsna hoolimatult päästa, kuna too enam väga ei hoidnud ja seetõttu pehmendas ise löögi ära. Lisaks uus ka 2x suurema hoidejõuga, nii et nüüd tuleb ikka iga käiguga libistada, muidu rapib kohe hoolega. Vahest on teil uute sidurite lõhkujatel sarnane viga- ega siis tõesti vaid väga tugev sidur kannatab pidevalt jõhkrat päästmist. Tavalisega ikka peab nats ettevaatlikum olema.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.07.2008 21:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Minu puhul polnud asi kindlasti selles aga kardan et tean siiski milles....
Nimelt sattus mul ajju seade, mis eelsüüte nurgale tabelis lisas veel 22 kraadi ja seetõttu toimus tagasilööke tol ajal......ei mäleta ühtegi konkreetset juhtu aga usun et neid siiski oli kuna päris niisama ehk asjad katki ei lähe (Muidu on vanade siduritega asfaldil käiku madalamaks lülitades korduvalt meelega loha lastud aga pole nagu midagi juhtunud.)
Ise igatahes rahul, semonditud sidur kannatab ka 5000-6000 rpmi vahel slikkide ja plokksilla starte :)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.07.2008 12:01 
Eemal

Liitunud: 30.12.2007 20:46
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
Sachsi kataloogis eksisteerib type 240 sidur ka osadel bmw 540i'de küljes, kuigi kas see sidur istub selle hooratta otsa või mitte, on iseküsimus. Kui on kahemassiline hooratas, siis on bmw sidur reeglina teistsugune (kuigi ketas võib sama olla), nt siduri surveplaat ulatub korvist välja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.07.2008 22:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mina kasutan oma mootoril vana tüübi ühe massilist....nägi nagu lihtsam ja lollikindlam välja ja hooratas oli kah paremas korras.
Kahe massilise korv on oluliselt lapikum ja mu silmis paistab vähem kinni hoidvat kui vaadata nurka millega tööpinnale pressitakse aga see vaid minu arvamus :)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.08.2008 21:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
üldiselt tegeleb ainsana eestis LUK`i siduritega Balti Autoosade AS,kelle edasimüüja,nagu enamus eesti interneti ja autopoode,on ka ilmselt se sinu "külapoeke". BAO-l on väga hästi töötav garantiisüsteem,iseasi,kas se pood viitsib jebima hakata.

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11