Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 11:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 26.02.2008 21:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Tegelikult on effekt üsna lahe, aga kas se ka mootorile miskit kurja teeb või lööb ehk summuti katki?
Lugu selline, et summuti lõppes ennem põhja all ja seda tule löömist ise üldiselt ei näinud aga nüüd sai korralik summuti eest taha välja niiviisi, et kõik pöörded on muutumatu raadiusega ja korralikult kohakuti keevitatud ja pimedas sõites ehmatas täitsa ära, kui maanteel käiku vahetades ümbruse nii valgeks lööb, et seda ka aknast ja peeglitest näha on.
Oleks veel otseläbi pütt aga, liigselt lärmav auto mulle ei meeldi ja selle tõttu sai tagapütt veel kolmekambriline valitud :?

Pilt

Tegelikult ma ennem ei uskunud seda fast and furiousi värki :-D
http://www.youtube.com/watch?v=mQEMtKsGLiY
Mind se paukumine ei häiriga aga kas peaksin seda vältima kui tahan et se mootor ka käiks veel mõned ajad?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.02.2008 21:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.05.2006 14:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tallinn, Vigala
minul lõi keskmise otseläbi pauna rõvedalt kolisema pika paugutamise peale.

_________________
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.02.2008 21:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
TõnuriCCE kirjutas:
minul lõi keskmise otseläbi pauna rõvedalt kolisema pika paugutamise peale.
sumpat kokku pannes vaatasin et esimene resonaator on otseläbi torudega, st et torud on ka ühes tükis ja lahti seal ei saa midagi tulla :roll: aga kardan tagumist pütti, sellel on kolm kambrit :roll:

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.02.2008 22:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
ma olen ühe autoga suutnud ka asfaldiaukudes kasvanud murututid süüdata :)
sõidab minu teada see auto sama configa siiani...

peaasi, et sa korralikke juppe kasutad, mitte mingit roostes jura.

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.02.2008 23:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Autol kahjus alle originaal sumpa aga kuna tsikliga sina peal siis see paugutamine täiesti igapäevane tegevus. Tõesti kui on mingi ära ussitanud sumpa siis võib lõhki lüja küll aga muidu ei tohiks midagi juhtuda mootoril, kuna tutvusrigkonnas ühel tegelasel tsoper tühikäigul tuksudes paugub koguaeg ja eks taga ole keset õõd külma mootoriga ka kukutud paugutama, ja ei juhtu midagi.
Ja kui keegi veel mäletab neid kuldseid liidu aegu siis minu mäletamist mööda paukusid need vene 53 ikka päris häst, kuid neil oli probleemiks lõhkised sumpa pütid!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.02.2008 23:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
no algus peaks tugev olema, kuna kasutan 2,6mm seinaga toru :oops: ma lihtsalt ei leidnud muud mõõtu torudele põlvi ja 42 sisemõõduga 2,6 seinapaksusega toru juhtus kodus olema ja sama mõõte põlvi müüakse FEBis edasi läksin vähe õhemaga (1,5mm 63se toruga) aga kardan just tagapüti pärast, kuan se pole otseläbi siis tekitab mingi takistuse siiski aga jah mis teha, kui lendab siis lendab ja olen teinekord targem.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2008 12:26 
Eemal

Liitunud: 27.06.2005 10:11
Postitusi: 121
sellise asjaga sai enda masinal tagumine ja ainuke pütt summutis laiali lastud. Ja ikka totaalselt. Rääkimata katist.

_________________
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2008 13:00 
Eemal

Liitunud: 15.10.2006 21:51
Postitusi: 92
Asukoht: Tallinn,lasnamägi
Loll küsimus minu poolt,aga kuidas see nn. paukumine tekib?mis tekitab?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2008 13:04 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Rikas segu, süüte katkestus.
Mul tuleb meelde esimene sõit VEMSiga, kui tühikäigumootor oli ühendamata. Tühikäik käis süütekatkestusega. Kõrgematelt pööretelt gaasi maha lastes jooksis bensiin läbi ja uuesti gaasi andes käis kah kuskil 1m leeki sumpast välja koos väga lärmaka pauguga.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2008 19:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Autol veel originaal aju ja progeaju ootab kapipeal paigaldust. Täna sai autoga üle väga pika aja taas 1 pikem sõit tehtud, mis mind ka raadile viis ja peale seda on paukumine vähemaks jäänud ja nii kergelt seda effekti enam esile ei kutsu, vaid käike vahetades.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.10.2008 19:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Nonii jällegi pean ma oma sõnu sööma :x Sest Tsilkil millega sõidan ja millega ka paugutan on nüüd sinine toss taga. aga ärge veel rõõmustage, kuna kolvirõngad ei saa puru minna kuna pauk toimub summutis. Ilmselt mingi nipiga on klapisäär minema läinud kuna peale üht jaheda mootoriga paugutamis seantsi hakkas moto suitsema , nii peale käivitus kui ka kui linnas mingi aeg aeglaselt sõita ja kui siis rulli keerata siis sinine taga. Aga kui valu peal on siis ei pidanud torudest tulema ei sinist ega ka õli haisu :roll:
Millegipärast just minul juhtuvad sellised ulme asjad mis teiste ei juhtu, kuna jah tuttava tsopperil olid klapi taldrikud olnud nagu kausid, niivõrd palju kuuma saanud lihtsalt paugutamiseda.

PS: jutt on esile kutsutud paukumisega( gaas peale ja süüde välja-sisse) mida ei saa tava pritsega motol teha!!!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11