Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 1:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Palun asjatundjate abi...
PostitusPostitatud: 02.11.2007 21:38 
Eemal

Liitunud: 02.11.2007 21:34
Postitusi: 8
Asukoht: Pärnumaa
Autoks Opel Astra GSi 8v mootoriga. Plaanid olid mootorit forssima hakata aga ainult sinnamaani kus jääb mootor veel vastupidavaks. millest alustada?

_________________
--- Astra GSi -92 a. c20ne ---


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.11.2007 22:28 
Eemal

Liitunud: 11.01.2006 18:54
Postitusi: 202
Asukoht: Tallinn
suspicious kirjutas:
Autoks Opel Astra GSi 8v mootoriga. Plaanid olid mootorit forssima hakata aga ainult sinnamaani kus jääb mootor veel vastupidavaks. millest alustada?


Tuleks osta 110 või 150kw moto ja anda tuld ning nautida 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2007 22:30 
Eemal

Liitunud: 02.11.2007 21:34
Postitusi: 8
Asukoht: Pärnumaa
ei taha. 110 pole nii vastupidav 150kW on minu teada nelikvedu. Ja nii palju ette võtta pole kavas.

_________________
--- Astra GSi -92 a. c20ne ---


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2007 22:33 
Eemal

Liitunud: 11.01.2006 18:54
Postitusi: 202
Asukoht: Tallinn
suspicious kirjutas:
ei taha. 110 pole nii vastupidav 150kW on minu teada nelikvedu. Ja nii palju ette võtta pole kavas.


Pole seal 150kw(let) konel mingit nelivedu :shock: , se oleneb ikka autost :-D
Misasi seal 110kw (xe) moto juures vastupidav pole? Endal kogemusi nendega üksjagu ja pole nad midagi lagunenud :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2007 22:36 
Eemal

Liitunud: 02.11.2007 21:34
Postitusi: 8
Asukoht: Pärnumaa
citizen kirjutas:
suspicious kirjutas:
ei taha. 110 pole nii vastupidav 150kW on minu teada nelikvedu. Ja nii palju ette võtta pole kavas.


Pole seal 150kw(let) konel mingit nelivedu :shock: , se oleneb ikka autost :-D
Misasi seal 110kw (xe) moto juures vastupidav pole? Endal kogemusi nendega üksjagu ja pole nad midagi lagunenud :?


vot siis ma ei tea. olen kuulnud ainult calibra turbost 4x4 aga millistel siis veel on 150kW mis istuks ilusti astra keresse??

_________________
--- Astra GSi -92 a. c20ne ---


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2007 22:39 
Eemal

Liitunud: 11.01.2006 18:54
Postitusi: 202
Asukoht: Tallinn
suspicious kirjutas:
citizen kirjutas:
suspicious kirjutas:
ei taha. 110 pole nii vastupidav 150kW on minu teada nelikvedu. Ja nii palju ette võtta pole kavas.


Pole seal 150kw(let) konel mingit nelivedu :shock: , se oleneb ikka autost :-D
Misasi seal 110kw (xe) moto juures vastupidav pole? Endal kogemusi nendega üksjagu ja pole nad midagi lagunenud :?


vot siis ma ei tea. olen kuulnud ainult calibra turbost 4x4 aga millistel siis veel on 150kW mis istuks ilusti astra keresse??


Se nelivedu ei mõjuta mootori ehitust, sobib ta samamoodi igasugustesse kadettidesse, astratesse, omegatesse ja vectratesse, sest plokk täpselt sama mis 110kw konel ja seda on neisse kõigisse paigutatud.
Muidugi katsu sa let kone leida :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2007 22:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Veotelgi määrab ja nende arvu mõjutab ikka käigukast mitte mootor!

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.11.2007 2:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.07.2007 14:48
Postitusi: 6
Asukoht: Rapla MK
citizen kirjutas:
suspicious kirjutas:
Autoks Opel Astra GSi 8v mootoriga. Plaanid olid mootorit forssima hakata aga ainult sinnamaani kus jääb mootor veel vastupidavaks. millest alustada?


Tuleks osta 110 või 150kw moto ja anda tuld ning nautida 8)


seltsimees peedu. pakub 110kw coscast kaanega mootorit.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=3022


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.11.2007 3:30 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
selliseid juppe müüakse ka

http://kasutatud-varuosad.ee/?vaata=94


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.11.2007 12:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2006 14:54
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
Mina pakun ka,et kõige odavam "tuuning"sinu jaoks on osta 110kw-e mootor


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.11.2007 13:39 
Eemal

Liitunud: 02.11.2007 21:34
Postitusi: 8
Asukoht: Pärnumaa
selles pole ju miskit tuuningut kui ma moto ära vahetan 110 vastu. siis ma võin samas ka oma käru maha müüa ja kohe 110 osta millel on ntx ka juba kliima ja veojõukontroll peal. Aga siis poleks asjal iva ju. Tahaks just sellest 85kW mootorist veel võimsust kätte saada. Kergemad kolvid, kergem hooratas, võimsam kütusepump jne selle poole vaatasin just.

_________________
--- Astra GSi -92 a. c20ne ---


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.11.2007 13:50 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Tegelikult on asi ka nii, et see kaheliitrine ühe nukkvõlliga mootor(85kW), koos õigete ülekannetega on väga vägev ja kuulduste ärgi ka nn "pommikindel".
Täislastis Calibra liikus sellega spidomeetri järgi 220 km/h ja valgusfoorirallis tõmbas Vectra oma mõnusa ja madala pöördemomendiga nii mõnelegi koti pähe.
Samas 90 km/h sõites olid pöörded alla 2k ja kütusekulu normis ja hea momendiga möödasõiduks jõudu küllalt.

Mõnus igapäevasõidu kombo.

Ja jõu juurdesaamiseks olen näinud selliseid asju nagu

http://www.lexmaul.de/ecom/shop/catalog/product_info.php?cPath=16_264_265&products_id=186


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.11.2007 15:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Vahe selles, et see raha mida sa sinna C20NE mootorisse paned oma kolvigrupi muutmisse ja muudesse asjadesse on
põhimõtteliselt samas suuruses mida sa paned XE mootorisse, lihtsalt XE mootorist on lõppkokkuvõttes kasutegur suurem.

Väike tarkusetera, mida elu on õpetanud: VALI KOHE ALGUSES ÕIGE BAASTEHNIKA!

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.11.2007 18:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2006 14:54
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
no võid veel vahetada ju nukkvõlli 18E mootori oma vastu,torukollektori,ja mingi teine ems ka peale,siis veel itb-d ja peakski juba enam-vähem olema ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2007 21:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
to mootor kannatab stock sisu ja turbo calibra kaanetihendiga rohkem kui 1 bar ülerõhku ja olekski juba üle 200 hobuse käes. :roll: Tean autot mis selle mootoriga astus edasi 1,4 barise ülelaade rõhuga ...mõned ajad (Ilma pädeva juhtimiseta) :)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11