Tere!
Auto Peugeot 406 aastast 2001 (mootor 2,0l; 16 klappi; 4 silindrit; vabalthingav; bensiin). Seoses FFV projektiga tekkis soov kütuselatis olevat kütust eelsoojendada magnetinduktsiooni abil. Magnetinduktsioon toimib ainult terase või roostevaba terase korral, minu autol aga kütuselatt plastikust tehtud.
Ehk on kellelgi aimu kas kusagilt oleks võimalik muretseda roostevabast kütuselatt? Kas keegi Eestis müüb näiteks Delphi roostevabasid kütuselatte?
Plastikust kütuselati vahetus roostevaba vastu
Plastikust kütuselati vahetus roostevaba vastu
Peugeot 406
Tere!
Mart154 täiesti õigus! E85 kasutades on juba +10 C juures käivitamine selgelt raskem kui bensiini pealt.
Brasiilias kasutatakse kütusena puhast etanooli (tegelikult destilleerimise max. aseotroopi mis sisaldab umbes 96% etanooli ja 4% vett) ja seal soovitatakse juba +15 C puhul kasutada käivitamiseks bensiini ehk siis kahe paagi süsteemi. Etanooli probleemiks on enam kui kaks korda halvem aurustumine võrreldes bensiiniga.
Ise tahaks minna seda teed, et etanool kütuselatis eelsoojendada sellise temeperatuurini mil aurustuvus on piisav. Midagi eelsoojendamise taolist kasutavad ka tehase FFV'd - SAAB ja VOLVO.
Mart154 täiesti õigus! E85 kasutades on juba +10 C juures käivitamine selgelt raskem kui bensiini pealt.
Brasiilias kasutatakse kütusena puhast etanooli (tegelikult destilleerimise max. aseotroopi mis sisaldab umbes 96% etanooli ja 4% vett) ja seal soovitatakse juba +15 C puhul kasutada käivitamiseks bensiini ehk siis kahe paagi süsteemi. Etanooli probleemiks on enam kui kaks korda halvem aurustumine võrreldes bensiiniga.
Ise tahaks minna seda teed, et etanool kütuselatis eelsoojendada sellise temeperatuurini mil aurustuvus on piisav. Midagi eelsoojendamise taolist kasutavad ka tehase FFV'd - SAAB ja VOLVO.
Peugeot 406