Plastikust kütuselati vahetus roostevaba vastu

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
ahto
Postitusi: 21
Liitunud: 12.10.2007 15:08
Asukoht: Tallinn

Plastikust kütuselati vahetus roostevaba vastu

Postitus Postitas ahto »

Tere!
Auto Peugeot 406 aastast 2001 (mootor 2,0l; 16 klappi; 4 silindrit; vabalthingav; bensiin). Seoses FFV projektiga tekkis soov kütuselatis olevat kütust eelsoojendada magnetinduktsiooni abil. Magnetinduktsioon toimib ainult terase või roostevaba terase korral, minu autol aga kütuselatt plastikust tehtud.
Ehk on kellelgi aimu kas kusagilt oleks võimalik muretseda roostevabast kütuselatt? Kas keegi Eestis müüb näiteks Delphi roostevabasid kütuselatte?
Peugeot 406
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Miks on vaja kütust eelsoendada?
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

E85 ei taha eesti talves eriti hästi süttida :)
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
ahto
Postitusi: 21
Liitunud: 12.10.2007 15:08
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ahto »

Tere!
Mart154 täiesti õigus! E85 kasutades on juba +10 C juures käivitamine selgelt raskem kui bensiini pealt.
Brasiilias kasutatakse kütusena puhast etanooli (tegelikult destilleerimise max. aseotroopi mis sisaldab umbes 96% etanooli ja 4% vett) ja seal soovitatakse juba +15 C puhul kasutada käivitamiseks bensiini ehk siis kahe paagi süsteemi. Etanooli probleemiks on enam kui kaks korda halvem aurustumine võrreldes bensiiniga.
Ise tahaks minna seda teed, et etanool kütuselatis eelsoojendada sellise temeperatuurini mil aurustuvus on piisav. Midagi eelsoojendamise taolist kasutavad ka tehase FFV'd - SAAB ja VOLVO.
Peugeot 406
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Selge, jälle targem, ma ei saanud kohe sellest FFV tähenusest aru.
Vasta