Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 15:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 28.10.2007 16:12 
Eemal

Liitunud: 06.09.2007 19:16
Postitusi: 9
Asukoht: Raasiku
Viga siis järgmine, et vahetevahel lööb käivitamisel tagasi sisselaskesse. Süüde 5 kraadi varasem (olen proovinud panna 0-20 - vahet ei ole). Seguga olen mänginud, kuid tulemuseta.
Trigger on 12-1 ning sisetunne ütleb, et aju ei saa aru mingil põhjusel trigerist. Crank pöörded ka muidugi suht madalad (natuke üle 200). Mäletan kui oli 24-1 hammast siis nagu sellist asja ei esinenud (24-1 hammast ei suutnud aga halliandur 1GT101DC suurematel pööretel enam lugeda)
Süüde: Wasted spark
Võimalik et viga mingis muus seades, kellegil äkki mingeid ideid?

_________________
MB W201 2,3 16V by Vems


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.10.2007 16:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Palju hamba ja anduri vahe on?
Kas andur on täpselt hamba keskel?
Kas settingud ajus on õiged?
Oled süüte 0 punkti kontrollinud ja õigeks pannud?

Nagu aru saan kasutad Hall tüüpi andurit?

Antud andurile ei tohiks 24-1 küll eriline probleem olla.
Oled kindel, et andur oli enne ilusti keskel ja piisavalt lähedal?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.10.2007 16:40 
Eemal

Liitunud: 06.09.2007 19:16
Postitusi: 9
Asukoht: Raasiku
trigger wheel ei ole päris selline nagu tavaliselt, hall siis loeb küljepealt mitte pealt http://www.rudygrupp.ee/erko/main.php?g2_itemId=217 varem oli selline isetehtud aga nüüd samasugune 12-1 hambaga. Kui ossiga vaatasin 24-1 signaali, siis hamba vahe jäi liialt lühikeseks. Seda sama ka näha selle anduri manuaalis. Võimalus oleks olnud teha hammas kitsam. Viga hakkas esinema pööretel 6800 + .
12-1 hambaga nii ,et kui käib siis pole veel mingeid probleeme esinenud, just käivitamisel.
trigeri setingud peaks küll õiged olema.
Süüde ka õige ja kontrollitud.

_________________
MB W201 2,3 16V by Vems


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.10.2007 16:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kas sa kasutad trigger returni või ajapõhist arvutust?
Proovi ajapõhist arvutust käivitamisel kasutada, vähemalt MS-il on selline funktsioon.

Ise ei ole sellist küljepealt lugemist kasutanud ja sellel teemal ei oska kommenteerida.
Kas pealt ei olnud võimalik lugemist teha?
Isiklikult polegi eriti nagu märganud sellist tüüpi lugemist aftermarket asjadel nagu sul.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.10.2007 17:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
12-1 puhul pole mingit probleemi VEMS'il, proovi andur otse panna, siis peaks normaalselt lugema hakkama. Kas LCD-l näitab trigger error count'is ka midagi?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.10.2007 17:13 
Eemal

Liitunud: 06.09.2007 19:16
Postitusi: 9
Asukoht: Raasiku
trigger error countis minumeelest ei näidanud vigasi aga vaatan selle üle veel.

_________________
MB W201 2,3 16V by Vems


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.10.2007 17:35 
Eemal

Liitunud: 06.09.2007 19:16
Postitusi: 9
Asukoht: Raasiku
Käisin ja proovisin uuesti. Kui tagasi lööb siis tõesti lööb tigger error counti w01 . Tegin autoga väikese ringi ning rohkem sinna neid juurde ei tekkinud. Äkki tekitab starter vms liialt häireid? Aku pole ka enam kõige parem (pingelang äkki liiga suur)?

_________________
MB W201 2,3 16V by Vems


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.10.2007 17:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kas sul on mõni filtering peal või mitte? Kui ei, proovi kasutada, kui on, proovi maha võtta. Tihtipeale onaidanud kõiksugu mürasaasta vastu.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.10.2007 19:54 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
pildi peal tundub trigger wheel jube kõverik.
trigger wheeli hambad peaks ikka piisavalt kaugele hamba vahe korral jääma. siin külje pealt lugedes jääb hamba pikkus kindlasti väikeseks. seepärast ka enam kõrgemal pöördel ei lugenud. pole seal midagi filtreerida, laseriga uus ja normaalne ratas lõigata


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.10.2007 22:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Ratas on lausa tsenrist väljas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.10.2007 22:28 
Eemal

Liitunud: 06.09.2007 19:16
Postitusi: 9
Asukoht: Raasiku
Tsiteeri:
pildi peal tundub trigger wheel jube kõverik.
trigger wheeli hambad peaks ikka piisavalt kaugele hamba vahe korral jääma. siin külje pealt lugedes jääb hamba pikkus kindlasti väikeseks. seepärast ka enam kõrgemal pöördel ei lugenud. pole seal midagi filtreerida, laseriga uus ja normaalne ratas lõigata

See pildil oli 24-1 ketas, praegu peal 12-1 ketas mis ei ole enam kõverik :lol: . Kui siis küljepealt ketast vaadata on praegusel juhul hamba laius 10 kraadi e. siis 1/3 hambast teise hambani . Hamba kõrgus siis jääb sinnakanti mis 24-1 kettal.
filtering ka ei aita :cry: Arvan, et aeglane crank ja vähene hamba arv on selle vea põhjuseks. Aju võibolla ei saa aru igakord täpselt millal on missingtooth. 24-1 kettaga impulsid 2x sagedasemad
Vaatan, kui aega saab peab laskma uue 24-1 ketta teha. Kuid mis arvate küljepealt lugemisest? Teoreetiliselt ei tohiks vahet olla kas küljelt või pealt?
Muideks see 24-1 trigger mis pildil oli veel roostevabast :lol: , et läks täitsa puusse...Aga sai vähemalt elus ise üks triggerwheel valmis meisterdatud, optikaga saaks ju isegi tööle.
Ratas igati tsentris, pilt oli küljepealt. Pigem pole kõik hambad samasugused ;)

_________________
MB W201 2,3 16V by Vems


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.10.2007 22:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Liiga väheses hammaste arvus pole asi, sest mu autol on väntvõllil 2 hammast ja loeb 1GT101 anduriga, nukkvõllil vaid 1 hammas sama sensoriga.

Pane see sensor ratta suhtes otseks ja siis on näha. Pealegi on selle Hall sensoriga soovitav kasutada +12v toidet, mitte +5v. On sul 5v või 12v?

Missing tooth ratastest olen teinud ka 4-1 ja loeb probleemideta.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.10.2007 1:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Miks sa hammaste otsa pealt lugemist kasutada ei taha nagu enamus maailma kasutab?
Küljepealt lugemisega võivad tekkida häired, kui sul hambad väga sügavad pole, kuna kõrval jookseb ju ilma aukudeta metall.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Viimati muutis Mihkel, 29.10.2007 15:50, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.10.2007 14:26 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
ta vist loebki küljelt, sellest ka probleemid?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.10.2007 15:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sõnastasin valesti, otsa pealt mõtlesin, külgvaade sõltub vaatenurgast :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11