Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 20:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 14.08.2007 19:56 
Eemal

Liitunud: 30.07.2007 7:20
Postitusi: 11
Asukoht: lääne-virumaa
tere kirjutan siia klubise esimest korda nii et kui midagi valesti teen siis andeksi.
mure järgmine tahaks paigaldada oma opel omegale vabalt hingava õhuviltri ja bensiinisurveregulaatori http://www.xenon-eesti.ee/ee/index.htm? ... ubcat=ning nats ümber teha välja laske ehk siis pütid vahelt :?
tegusiis 93a 2,0 85kw autoga,plokikaan on nats lihvitud kuna oli kõver
kas see ide on utopiline või on sellest kasu ka

_________________
kes püüab kõigest vääst,saab iga ühe kääst


Viimati muutis megahabe, 15.08.2007 18:48, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.08.2007 21:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
nende "modide" jaoks regullitavat rõhuregulaatorit küll minu arvates vaja ei ole. aju saab sellega edukalt ise hakkama..

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.08.2007 16:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
pensiini rõhu regulaatorit on vaja selleks, et saavutada õige põlemise segu, mille paigast ära minemise põhjuseid on mitmeid: suurem turbo, suurem pensiini pump, teised pihustid jne jne.

See, kui sa endal pensiini rõhku juurde keerad, annab sulle musta summuti otsa, tõgised küünlad ja põlemiskambri ning vähem kw, kui sul alguses oli.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.08.2007 18:47 
Eemal

Liitunud: 30.07.2007 7:20
Postitusi: 11
Asukoht: lääne-virumaa
aga kui õhku juurde anda? on see ültse võimalik
kuis saada lihtsamalt siis kw
minu pakutud varjant vist siis ei tööta

_________________
kes püüab kõigest vääst,saab iga ühe kääst


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.08.2007 19:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
õhku saab ülelaadimisega juurde :D

või siis natuke saab ka kaane voolavuse parandamisega :)
ja ägedama nukkvõlliga.

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.08.2007 18:42 
Eemal

Liitunud: 30.07.2007 7:20
Postitusi: 11
Asukoht: lääne-virumaa
:( :( :( :( see on juba suur töööö ja minu pea seda veel hästi ei võta
aga kui keegi teab mõnda kohta kus saab nati nati aaval teha võib sellest mulle teada anda
N: uut nuki
rahaga on nagu on siis jupp haaval

_________________
kes püüab kõigest vääst,saab iga ühe kääst


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.08.2007 22:05 
Eemal

Liitunud: 30.07.2007 7:20
Postitusi: 11
Asukoht: lääne-virumaa
olen näind et ralli autodel on sumbuti püttide asemel üks pikk toru mida see annab ja kas tavalisel autol see end äää õigustab või käib sinna jurde ka veel midagi???

_________________
kes püüab kõigest vääst,saab iga ühe kääst


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.08.2007 0:38 
Eemal

Liitunud: 02.05.2006 20:35
Postitusi: 75
turbo autol on see võimalik et midagi annab, vabalt hingaval eriti mitte.

_________________
MB C230 K


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.08.2007 0:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
megahabe - säästa raha, müü olemasolev auto maha ja osta uus ning võimsam (või lihtsalt kaalult kergem) kui hetkel jõust puudus.

Kui niisama huvi suur mootorite vallas, siis alusta erialase kirjanduse lugemisega (siin foorumiski on suhteliselt palju huvitavat), sest et keegi tõesti ei hakka detailselt su algteadmisi täiendama sel viisil, et see kuskile viiks reaalselt.

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.08.2007 10:59 
Eemal

Liitunud: 27.06.2005 10:11
Postitusi: 121
megahabe kirjutas:
olen näind et ralli autodel on sumbuti püttide asemel üks pikk toru mida see annab ja kas tavalisel autol see end äää õigustab või käib sinna jurde ka veel midagi???


Nagu aru saan siis pikk otseläbi toru annab juurde momenti kõrgematel pööretel. Samas langeb moment madalatel pööretel. Sellele summutile vast oleks kohane lisaks hea ning läbi mõeldud torukolle. N/A'l vast eraldi sisselase igale silindrile ning korralik kollektor annavad vast parima tulemuse. Samas jõu ja rahakulu suhe suht hull võrreldes turbokatega.
PS: juttu päris tõepähe ei maksa võtta, pole mehhaanikat õppinud ning teadmised info linnalegendi paasil.

_________________
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.08.2007 13:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
aibast kirjutas:
megahabe kirjutas:
olen näind et ralli autodel on sumbuti püttide asemel üks pikk toru mida see annab ja kas tavalisel autol see end äää õigustab või käib sinna jurde ka veel midagi???


Nagu aru saan siis pikk otseläbi toru annab juurde momenti kõrgematel pööretel. Samas langeb moment madalatel pööretel. Sellele summutile vast oleks kohane lisaks hea ning läbi mõeldud torukolle. N/A'l vast eraldi sisselase igale silindrile ning korralik kollektor annavad vast parima tulemuse. Samas jõu ja rahakulu suhe suht hull võrreldes turbokatega.
PS: juttu päris tõepähe ei maksa võtta, pole mehhaanikat õppinud ning teadmised info linnalegendi paasil.


Sumpsi ehitamine ilma läbimõtlemata ei anna küll midagi juurde.
See ikka ei ole nii triviaalne, et viska vihmaveetoru põhja alla ja kohe on kõrgetel pööretel moment olemas :D

Targad raamatud teavad rääkida, et korraliku mootori "õhutorustik" peab olema alates filtrist kuni sumpaotsani projekteeritud kõiki komponente arvestades.

Eraldi sisselase igale silindrile? mõtled vast ITB? ITB nüüd erilist võimsuslisa küll ei anna - ainult parema throttle response. Oleneb jällegi muidugi autost.

Suurima võidu võib leida siiski blokikaanest. Portimine, klappide suurused, surveaste, nukkvõllid jne-jne. Jällegi, asjad käivad läbimõeldult... sellest ei ole kasu, kui viskad suvalise jupi külge ja pistad kimama.

Miski nendest pole odav :)
Osta parem kohe võimsam auto :)

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.10.2007 20:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
ära lase ennast väga hirmutada sellest jutust. Pmst fakt on see, et keegi ei oska sulle ideaalset väljalaset "projekteerida". See on ainult raamatust loetud jutt.

"Sumpsi ehitamine ilma läbi mõtlemata" .... mõtle nii läbi, et ära päris otse toru pane. Pane keskele resokas ja ots otse läbi pütt ja on juba parem, kui originaal, kus katt, reso, eelpütt ja lõpp-pütt. ;) Ideaalseks nagunii ei saa, aga midagi näpistad ikka juurde.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11