Kui rikkaks ajada segu?
Kui rikkaks ajada segu?
Vabalthingaval siis kui rikkaks on mõtet segu ajada...kuna võimsused on väiksed ja taguotsatunnetuse järgi võib kõvasti petta saada siis küsin, et äkki keegi teab midagi konkreetset rääkida selle kohta?
Autol on muidu surveaste 11,1 ja kompressioon 13,5 kui sellest midagi sõltub.
Autol on muidu surveaste 11,1 ja kompressioon 13,5 kui sellest midagi sõltub.
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
Mitte rikkamaks, kui 12.5 @ WOT.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Niih kuna peaks haakuma sama teemaga siis postitan ka enda mure:
Autoks Mazda 323GTI J-Spec 1991
JDM 1.8dohc 10.1surveastmega ja Bee-Racing aju
800-3000pööret on segu rikas 11-11.5 ja siis ~3500 pealt lööb segu ideaalseks(sel hetkel kui VICS (Variable Intake Control System) aktiveerub) 13.0-13.3 ning peale 6000 langeb segu järsult 14-15 kanti ning kaob ka minek kuigi ennem oli @9000rpm ka segu paigas 12.9
on tunda kuidas olenevalt käigust 5500-6000rpm hakkab auto pooma. Eriti neljanda käiguga hetkel mil tõesti peale 5500pööret enam edasi ei kiirenda ja peab viienda panema.
Siit ka küsimus et kas hakkab benapump väsima?
Mis muud võimalikud variandid on?
IvarR
Autoks Mazda 323GTI J-Spec 1991
JDM 1.8dohc 10.1surveastmega ja Bee-Racing aju
800-3000pööret on segu rikas 11-11.5 ja siis ~3500 pealt lööb segu ideaalseks(sel hetkel kui VICS (Variable Intake Control System) aktiveerub) 13.0-13.3 ning peale 6000 langeb segu järsult 14-15 kanti ning kaob ka minek kuigi ennem oli @9000rpm ka segu paigas 12.9
on tunda kuidas olenevalt käigust 5500-6000rpm hakkab auto pooma. Eriti neljanda käiguga hetkel mil tõesti peale 5500pööret enam edasi ei kiirenda ja peab viienda panema.
Siit ka küsimus et kas hakkab benapump väsima?
Mis muud võimalikud variandid on?
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Täna dünos käidud vabalthingava 24v mootoriga ja parim segu oli max hj alas 13.0, max momendi alas 12.8.
11.x ja 14.x tapab võimsuse totaalselt.
11.x ja 14.x tapab võimsuse totaalselt.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
ehk siis kui 13.0'i peale segu keerata siis ei tohiks nagu vägapalju mööda asi olla?
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
Mina rihtisin ka endal 13.0 ja 13.5 vahele.
Tõe saad teada ainult dünos seadistades ja võimsus/väändekõverat jälgides.
Katsetades oli tunda, et 12.x oli juba tagumikuga tunda, et auto ei ole enam nii ergas.
Samas süütetabel on mul suhtkoht lambikas aga toimib ilusti, ilmselt suht tagasihoidlik.
Tõe saad teada ainult dünos seadistades ja võimsus/väändekõverat jälgides.
Katsetades oli tunda, et 12.x oli juba tagumikuga tunda, et auto ei ole enam nii ergas.
Samas süütetabel on mul suhtkoht lambikas aga toimib ilusti, ilmselt suht tagasihoidlik.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.