Kui rikkaks ajada segu?

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Kui rikkaks ajada segu?

Postitus Postitas TõnuriCCE »

Vabalthingaval siis kui rikkaks on mõtet segu ajada...kuna võimsused on väiksed ja taguotsatunnetuse järgi võib kõvasti petta saada siis küsin, et äkki keegi teab midagi konkreetset rääkida selle kohta?
Autol on muidu surveaste 11,1 ja kompressioon 13,5 kui sellest midagi sõltub.
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mitte rikkamaks, kui 12.5 @ WOT.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

Niih kuna peaks haakuma sama teemaga siis postitan ka enda mure:

Autoks Mazda 323GTI J-Spec 1991
JDM 1.8dohc 10.1surveastmega ja Bee-Racing aju

800-3000pööret on segu rikas 11-11.5 ja siis ~3500 pealt lööb segu ideaalseks(sel hetkel kui VICS (Variable Intake Control System) aktiveerub) 13.0-13.3 ning peale 6000 langeb segu järsult 14-15 kanti ning kaob ka minek kuigi ennem oli @9000rpm ka segu paigas 12.9
on tunda kuidas olenevalt käigust 5500-6000rpm hakkab auto pooma. Eriti neljanda käiguga hetkel mil tõesti peale 5500pööret enam edasi ei kiirenda ja peab viienda panema.

Siit ka küsimus et kas hakkab benapump väsima?
Mis muud võimalikud variandid on?

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Bensufilter :roll:
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Täna dünos käidud vabalthingava 24v mootoriga ja parim segu oli max hj alas 13.0, max momendi alas 12.8.

11.x ja 14.x tapab võimsuse totaalselt.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

ehk siis kui 13.0'i peale segu keerata siis ei tohiks nagu vägapalju mööda asi olla?
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

Tean ise ka et 13.0-13.5 on vabalthingavale ideaalne vahemik.
Eks ma üritan uue benafiltri panna ja kui see ei aita siis vaatan uue pumba poole.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mina rihtisin ka endal 13.0 ja 13.5 vahele.
Tõe saad teada ainult dünos seadistades ja võimsus/väändekõverat jälgides.

Katsetades oli tunda, et 12.x oli juba tagumikuga tunda, et auto ei ole enam nii ergas.
Samas süütetabel on mul suhtkoht lambikas aga toimib ilusti, ilmselt suht tagasihoidlik.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta