Siis kasuta otsingut, näiteks google ja uuri välja. Vihjeks niipalju, et originaalajuga neid kasutada ei saa, ainult programmeeritava ajuga.ma suht võhik aga äkki keegi seletab mis on ITBd ja trompetid
võimu juurde
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin suht hea näide samasugusest masinast nagu sul ja ITB'dest ning "trompetitest".kivimugi kirjutas:terv.
ma suht võhik aga äkki keegi seletab mis on ITBd ja trompetid :D
ses suhtes et mul vectra vabalthingav 16v 110kw motoga ja tahaks ka võimu veidike juurde!
Neid kõrisid saab ka osta:
http://www.dbilas.de
Products - Inlet manifolds - jne
Samas on müüa ka terved sisselaske süsteemid koos ITB'ga:
products - multi-throttle intake systems - jne
http://www.dbilas.de
Products - Inlet manifolds - jne
Samas on müüa ka terved sisselaske süsteemid koos ITB'ga:
products - multi-throttle intake systems - jne
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Tänud.Silwer kirjutas:Neid kõrisid saab ka osta:
http://www.dbilas.de
Products - Inlet manifolds - jne
Samas on müüa ka terved sisselaske süsteemid koos ITB'ga:
products - multi-throttle intake systems - jne
Suht hea koht vastasid paari tunniga, kuid kahjuks pole neil. Üldiselt on kõik KMS-id ja VGS-id läbi kammitud. Kunagi oli olnud tootmises, enam mitte. Sellest ka moraal tuleb valida selline mark mille perfomanse osad kättesaadavad . Peab ikkagi uurima kohalike tegijaid.
2,5-16v
Ja tihtipeale ei õigusta selliste lihtsate asjade hind nende ostmist firmadelt, vaid vahendite olemasolul on mõistlik need ise teha.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Siiani olen näinud kümneid isetehtuid ja ka otseseid võrdlusi tuntud ITB tootjate (TWM nt) ja isetehtute (sobiva suurusega ostetud trompetid, mõne baigi ITB-d + isetehtud üleminekud) ja vahed on tihtipeale "firmakate" kahjuks. Loomulikult eeldab see kõik heade keevitusseadmete ja flantside lõikamise võimalust, aga täiesti tehtav ja mingi raketiteadus see pole.rookie kirjutas:Tihti on need vahekõrid natuke keerukama sisekujuga kui lihtsalt sirge torujupp ja seda võib keerukas olla korrektselt järgi teha
Pealegi, baikide ITB-d on enamasti etema kvaliteediga, kui aftermarket tootjate omad.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Hind oli selliselt tükil 280euri, kevadel kui uurisin lahendusi sisselaske ehitamiseks. Nüüd kus võiks asju kokkuladuma hakata on see viimaseks ja suht tahtsaks lüliks, otsas. Kogu sisselaske ITB runnerite ja trompetite pikkus sai arvestatud selle lüli järgi. Nõks keeruline on see tükk kah kuna ploki poole peal on ühte silindrise kahe sisselaskeklapile eraldi kanal.Raceboy kirjutas:Ja tihtipeale ei õigusta selliste lihtsate asjade hind nende ostmist firmadelt, vaid vahendite olemasolul on mõistlik need ise teha.
2,5-16v
Peep, pythonil on tegemist sellesama mersu 2.3-16V mootoriga. Mis sa arvad, kas Rootsist on ehk võimalust uurida miskit? Sul seal see sõber ju päris sinapeal nende mootoritega?
Samas vb saaks isegi käsitööna nad ära teha, kui on vastav joonis või ettekujutus, et see omakorda paberile panna. Materjali, töötlust ja keevitajat leidub.
Samas vb saaks isegi käsitööna nad ära teha, kui on vastav joonis või ettekujutus, et see omakorda paberile panna. Materjali, töötlust ja keevitajat leidub.
filleri vecu hingab tõesti väga hästi...13.0 segu juures nõks üle 100% VE...ja päris kõrgete pööreteni välja.
Aga minu ehitamise point ongi proovida saada sellest 8v'st midagi välja võtta...puht sportlikust huvist. Loomulikult, kui ma tahaks kiiret autot, ostaks ikka midagi suuremat kui 20XE (mis ka kevadel plaanis).
aga sellest surveastme teemast libisetakse ikka kuidagi sujuvalt üle
järelikult peale erinevate näidete ei tea keegi mitte midagi tarka öelda. Seega milleks udutada...et ei tasu jne jne kui ise ka ei tea, miks ei tasu
Aga minu ehitamise point ongi proovida saada sellest 8v'st midagi välja võtta...puht sportlikust huvist. Loomulikult, kui ma tahaks kiiret autot, ostaks ikka midagi suuremat kui 20XE (mis ka kevadel plaanis).
aga sellest surveastme teemast libisetakse ikka kuidagi sujuvalt üle
järelikult peale erinevate näidete ei tea keegi mitte midagi tarka öelda. Seega milleks udutada...et ei tasu jne jne kui ise ka ei tea, miks ei tasu
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
Ma ei saa aru, siin sai ju selgeks, et surveastme tõstmisel on esimene piirang tekkiv detonatsioon, samas kui kasutad kõrgema oktaanarvuga kütust on suurendatud surveastmega isegi mingit võimsuselisa loota, muidu pole kõrgemast oktaanarvust praktiliselt mingit kasu. Suurem S.A. annab ka natuke parema väände madalatel pööretel. Ülejäänu on kinni kaanes, toites, süütes, jne.
Spekuleerin: kui tõstad surveastet 1,5 ühiku võrra ja kasutad kangemat kütust ja muud midagi ei tee saad 5 ühikut väänet madalasse otsa ja 3 - 5 kw võimsust keskmistel pööretel. Kui tõstad rohkem hakkab ta tõenäoliseltl mingi hetk detoneerima ja siis krutib aju süüte hilisemaks ja kaotad hoopis võimsuses.
Spekuleerin: kui tõstad surveastet 1,5 ühiku võrra ja kasutad kangemat kütust ja muud midagi ei tee saad 5 ühikut väänet madalasse otsa ja 3 - 5 kw võimsust keskmistel pööretel. Kui tõstad rohkem hakkab ta tõenäoliseltl mingi hetk detoneerima ja siis krutib aju süüte hilisemaks ja kaotad hoopis võimsuses.
Enne edasi arutamist tahaks mina teada, mismoodi tehakse valmis pildil kujutatud tükk. Mitte väliselt, vaid sisemiselt. Enne vastamist süvene näiteks kanali rist- ja pikiprofiili. Nagu eespool öeldud sai, ei ole korraliku firma ITB lahendus lihtsalt torujuppidest tehtud.Raceboy kirjutas: Siiani olen näinud kümneid isetehtuid ja ka otseseid võrdlusi tuntud ITB tootjate (TWM nt) ja isetehtute (sobiva suurusega ostetud trompetid, mõne baigi ITB-d + isetehtud üleminekud) ja vahed on tihtipeale "firmakate" kahjuks.
Jah, selline asi on Eestis võimalik teha, aga mitte võrreldava kvaliteediga ja maksumus on lõpuks sama, mis lihtsalt valmis tükk tellides. Enne peaks ikka asjasse süvenema, mingi torujuppidest porno on võimalik tõesti ise valmis teha.
Ise on võimalik valmis teha ka väga keerulisi asju, kuid nagu juba ma esimeses selleteemalises postis mainisin, oli rõhk sõnal vahendid.
Viili ja saega pole tõesti võimalik midagi teha, kuid selliseid vidinaid nii ei tehtagi.
Pole mõtet kõike maha teha ja eitada, kui lihtsalt tundub et ei ole võimalik. Sama hästi pole ka ise mõtet turbot autole peale panna, sest tulemus ei tulevat ju pooltki nii hea kui firmal seda teha lastes. BS! Kõik sõltub alati oskustest, võimalustest ja vahenditest!
Viili ja saega pole tõesti võimalik midagi teha, kuid selliseid vidinaid nii ei tehtagi.
Pole mõtet kõike maha teha ja eitada, kui lihtsalt tundub et ei ole võimalik. Sama hästi pole ka ise mõtet turbot autole peale panna, sest tulemus ei tulevat ju pooltki nii hea kui firmal seda teha lastes. BS! Kõik sõltub alati oskustest, võimalustest ja vahenditest!
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Opeli XE motol on mõttekam see vahejupp siiski tellida, sest lisaks on seal kõikvõimalikud jahutusvedeliku kanalid, mis tahavad lahendamist jne. Olen uurinud pikalt seda, kuidas oleks võimalik ise seda süsteemi teha, et ei peaks asja tundvatele firmadele palju raha maksma. Korralikult siin tehes oli hind sama, mis korralikku juppi soetades. Nüüdseks on mu autol küljes DBilase kõrid ja vahetükk.