võimu juurde

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

ma suht võhik aga äkki keegi seletab mis on ITBd ja trompetid
Siis kasuta otsingut, näiteks google ja uuri välja. Vihjeks niipalju, et originaalajuga neid kasutada ei saa, ainult programmeeritava ajuga.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
siiim
Postitusi: 15
Liitunud: 27.07.2006 10:12
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas siiim »

kivimugi kirjutas:terv.
ma suht võhik aga äkki keegi seletab mis on ITBd ja trompetid :D
ses suhtes et mul vectra vabalthingav 16v 110kw motoga ja tahaks ka võimu veidike juurde!
Siin suht hea näide samasugusest masinast nagu sul ja ITB'dest ning "trompetitest".
Kasutaja avatar
python
Postitusi: 65
Liitunud: 29.11.2006 19:19

Postitus Postitas python »

Oskab keegi öelda või on kogemusi kes valmistab või on võimeline valmistama Eestis selliseid adaptereid mis käivad ITB ja kaane vahele?
2,5-16v
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Neid kõrisid saab ka osta:
http://www.dbilas.de
Products - Inlet manifolds - jne

Samas on müüa ka terved sisselaske süsteemid koos ITB'ga:
products - multi-throttle intake systems - jne
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
python
Postitusi: 65
Liitunud: 29.11.2006 19:19

Postitus Postitas python »

Silwer kirjutas:Neid kõrisid saab ka osta:
http://www.dbilas.de
Products - Inlet manifolds - jne

Samas on müüa ka terved sisselaske süsteemid koos ITB'ga:
products - multi-throttle intake systems - jne
Tänud.
Suht hea koht vastasid paari tunniga, kuid kahjuks pole neil. Üldiselt on kõik KMS-id ja VGS-id läbi kammitud. Kunagi oli olnud tootmises, enam mitte. Sellest ka moraal tuleb valida selline mark mille perfomanse osad kättesaadavad :( . Peab ikkagi uurima kohalike tegijaid.
2,5-16v
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ja tihtipeale ei õigusta selliste lihtsate asjade hind nende ostmist firmadelt, vaid vahendite olemasolul on mõistlik need ise teha.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

Tihti on need vahekõrid natuke keerukama sisekujuga kui lihtsalt sirge torujupp ja seda võib keerukas olla korrektselt järgi teha ;)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

rookie kirjutas:Tihti on need vahekõrid natuke keerukama sisekujuga kui lihtsalt sirge torujupp ja seda võib keerukas olla korrektselt järgi teha ;)
Siiani olen näinud kümneid isetehtuid ja ka otseseid võrdlusi tuntud ITB tootjate (TWM nt) ja isetehtute (sobiva suurusega ostetud trompetid, mõne baigi ITB-d + isetehtud üleminekud) ja vahed on tihtipeale "firmakate" kahjuks. Loomulikult eeldab see kõik heade keevitusseadmete ja flantside lõikamise võimalust, aga täiesti tehtav ja mingi raketiteadus see pole.

Pealegi, baikide ITB-d on enamasti etema kvaliteediga, kui aftermarket tootjate omad.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
python
Postitusi: 65
Liitunud: 29.11.2006 19:19

Postitus Postitas python »

Raceboy kirjutas:Ja tihtipeale ei õigusta selliste lihtsate asjade hind nende ostmist firmadelt, vaid vahendite olemasolul on mõistlik need ise teha.
Hind oli selliselt tükil 280euri, kevadel kui uurisin lahendusi sisselaske ehitamiseks. Nüüd kus võiks asju kokkuladuma hakata on see viimaseks ja suht tahtsaks lüliks, otsas. Kogu sisselaske ITB runnerite ja trompetite pikkus sai arvestatud selle lüli järgi. Nõks keeruline on see tükk kah kuna ploki poole peal on ühte silindrise kahe sisselaskeklapile eraldi kanal.
2,5-16v
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Peep, pythonil on tegemist sellesama mersu 2.3-16V mootoriga. Mis sa arvad, kas Rootsist on ehk võimalust uurida miskit? Sul seal see sõber ju päris sinapeal nende mootoritega?
Samas vb saaks isegi käsitööna nad ära teha, kui on vastav joonis või ettekujutus, et see omakorda paberile panna. Materjali, töötlust ja keevitajat leidub.
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

filleri vecu hingab tõesti väga hästi...13.0 segu juures nõks üle 100% VE...ja päris kõrgete pööreteni välja.
Aga minu ehitamise point ongi proovida saada sellest 8v'st midagi välja võtta...puht sportlikust huvist. Loomulikult, kui ma tahaks kiiret autot, ostaks ikka midagi suuremat kui 20XE (mis ka kevadel plaanis).

aga sellest surveastme teemast libisetakse ikka kuidagi sujuvalt üle
järelikult peale erinevate näidete ei tea keegi mitte midagi tarka öelda. Seega milleks udutada...et ei tasu jne jne kui ise ka ei tea, miks ei tasu ;)
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Ma ei saa aru, siin sai ju selgeks, et surveastme tõstmisel on esimene piirang tekkiv detonatsioon, samas kui kasutad kõrgema oktaanarvuga kütust on suurendatud surveastmega isegi mingit võimsuselisa loota, muidu pole kõrgemast oktaanarvust praktiliselt mingit kasu. Suurem S.A. annab ka natuke parema väände madalatel pööretel. Ülejäänu on kinni kaanes, toites, süütes, jne.

Spekuleerin: kui tõstad surveastet 1,5 ühiku võrra ja kasutad kangemat kütust ja muud midagi ei tee saad 5 ühikut väänet madalasse otsa ja 3 - 5 kw võimsust keskmistel pööretel. Kui tõstad rohkem hakkab ta tõenäoliseltl mingi hetk detoneerima ja siis krutib aju süüte hilisemaks ja kaotad hoopis võimsuses.
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

Raceboy kirjutas: Siiani olen näinud kümneid isetehtuid ja ka otseseid võrdlusi tuntud ITB tootjate (TWM nt) ja isetehtute (sobiva suurusega ostetud trompetid, mõne baigi ITB-d + isetehtud üleminekud) ja vahed on tihtipeale "firmakate" kahjuks.
Enne edasi arutamist tahaks mina teada, mismoodi tehakse valmis pildil kujutatud tükk. Mitte väliselt, vaid sisemiselt. Enne vastamist süvene näiteks kanali rist- ja pikiprofiili. Nagu eespool öeldud sai, ei ole korraliku firma ITB lahendus lihtsalt torujuppidest tehtud.

Jah, selline asi on Eestis võimalik teha, aga mitte võrreldava kvaliteediga ja maksumus on lõpuks sama, mis lihtsalt valmis tükk tellides. Enne peaks ikka asjasse süvenema, mingi torujuppidest porno on võimalik tõesti ise valmis teha.

Pilt
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ise on võimalik valmis teha ka väga keerulisi asju, kuid nagu juba ma esimeses selleteemalises postis mainisin, oli rõhk sõnal vahendid.

Viili ja saega pole tõesti võimalik midagi teha, kuid selliseid vidinaid nii ei tehtagi.

Pole mõtet kõike maha teha ja eitada, kui lihtsalt tundub et ei ole võimalik. Sama hästi pole ka ise mõtet turbot autole peale panna, sest tulemus ei tulevat ju pooltki nii hea kui firmal seda teha lastes. BS! Kõik sõltub alati oskustest, võimalustest ja vahenditest!
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

Opeli XE motol on mõttekam see vahejupp siiski tellida, sest lisaks on seal kõikvõimalikud jahutusvedeliku kanalid, mis tahavad lahendamist jne. Olen uurinud pikalt seda, kuidas oleks võimalik ise seda süsteemi teha, et ei peaks asja tundvatele firmadele palju raha maksma. Korralikult siin tehes oli hind sama, mis korralikku juppi soetades. Nüüdseks on mu autol küljes DBilase kõrid ja vahetükk.
Vasta