võimu juurde

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

Vot, rõhk ongi sõnal vahendid, vahendite hulka mõne mootori puhul kuulub valutöökoda, CNC pingid ja nii edasi. Lihtsamal juhul on vahenditeks TIG keevitus, mida meil 95% kodus kogemata pole.

4 potise sellised keerukamad vahetükid maksavad 170-250 eurot, kahtlen väga, kas ise kombineerides midagi odavamalt saad, kvaliteedist rääkimata.

Seega üldine jutt et saab teha ise ja isegi parema-on udu ajamine. Ise saab teha ainult lihtsamaid, keerukamad tuleb paratamatult osta.
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

XE-l saab üsnagi edukalt kasutada ju originaal sisselaset,natuke lõikamist ja keevitamist muidugi on.Minul läks sisselase maksma ca 10 000.- s.o. siis koos kõridega,mis sai tellitud ebay-st
Pilt
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kuidagi tuttav pilt (dejavu) :-D

Seltsimees Reims-i ITB-d teevad karmimat häält kui mõne mehe summutisüsteem.
Mootori erksusest ei ole mõtet rääkidagi, käib pöördesse juba bike sarnaselt :-D

Peale ALU keevituse on see eelnev pilt omaniku ja ühe hullu (mitte mina :-D ) enda kätetöö.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

That's what I'm talking about :)

Ja see töö on täiesti vastuvõetava hinnaga, hea ja viisaka kvaliteediga ning korraliku tulemusega tehtud.

Parem on vist tõesti mitte teha, viriseda, et raha ei ole firmakate ostmiseks ja ilma olla......NOT!!!
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
python
Postitusi: 65
Liitunud: 29.11.2006 19:19

Postitus Postitas python »

Kas muidu keegi seda "gulliotine inatke"i oskab kommenteerida.
Pilt
Pilt
Pilt M3 omast.
2,5-16v
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Osagaasil suure takistusega süsteem. Täisgaasil ei oma põhimõtteliselt enam takistust. Sobib võistlemiseks ja ei sobi niisama linnapeal poosetamiseks.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

Seda kasutatakse tavaliselt võidusõiduks. Ringrajal 70ndatel kasutatud mootorid tarvitasid sellist. Võidusõidus seepärast, et seal sõidetakse palju aega gaas põhjas ja sellel puudub siibri takistus. Pöördsiibriga jääb ikkagi siiber tolgendama kesk õhuvoolu ja siibri+võlli takistus kisub klapisäärega samasse masti.
plönn
Postitusi: 56
Liitunud: 06.01.2010 16:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas plönn »

Hakkasin siis 20XE-le otse-pähe-ITB'si joonistama:
Pilt
mõned kriipsud vaja veel tõmmata (see roheline vidin on jah veesärgi flants)

Nüüd on küsimus: kes valmis uuristab?

Samas tahab võibolla keegi miskile-kuskile tähelepanu juhtida? Näiteks suuremad pontsikud trompetite serva?
Viimati muutis plönn, 26.02.2010 12:04, muudetud 1 kord kokku.
Oliver
Postitusi: 46
Liitunud: 26.01.2009 16:31
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Oliver »

Himmlerssoni mantal oli päris huvitav iTB lahendus õhuhulga reguleerimise osas - tundub, et kodus teostatav ka
Videos 0:50 - 1:00
http://www.youtube.com/watch?v=H_pB_urnQmQ
tel. +372 56 647 667
www.simba.ee
plönn
Postitusi: 56
Liitunud: 06.01.2010 16:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas plönn »

Oliver kirjutas:Himmlerssoni mantal oli päris huvitav iTB lahendus õhuhulga reguleerimise osas - tundub, et kodus teostatav ka
Videos 0:50 - 1:00
http://www.youtube.com/watch?v=H_pB_urnQmQ
see on turbomootor. Seal on õhu liikumisel pisut teised reeglid - õhk lükatakse sisse, mitte ei tõmmata. N/A VE sellisest siibrist abi ilmselt ei saaks.
rats
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

opeli meestele midagi
http://www.sbdev.co.uk/Parts%20Catalogue.htm

jenvey kodulehel selline asi 677£
Pilt
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

plönn kirjutas: N/A VE sellisest siibrist abi ilmselt ei saaks.
Selliseid slide-valve ITB'sid on läbi aegade võistlusmootoritel kasutatud, nii NA kui turbokatel. Osagaasil pole neist kasu midagi, aga täisgaasil on toru täielikult avatud ja just see režiim on võistlusautol kõige olulisem.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
siiim
Postitusi: 15
Liitunud: 27.07.2006 10:12
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas siiim »

plönn kirjutas:
Oliver kirjutas:Himmlerssoni mantal oli päris huvitav iTB lahendus õhuhulga reguleerimise osas - tundub, et kodus teostatav ka
Videos 0:50 - 1:00
http://www.youtube.com/watch?v=H_pB_urnQmQ
see on turbomootor. Seal on õhu liikumisel pisut teised reeglid - õhk lükatakse sisse, mitte ei tõmmata. N/A VE sellisest siibrist abi ilmselt ei saaks.
Mitte et ma norida tahaks, aga juhiks tähelepanu ühele pisiasjale. Ka vabalthingavatel mootoritel lükatakse õhk silindrisse, mitte ei tõmmata. Lükkajaks on seekord aga turbo asemel atmosfäär ja selle kõrgem rõhk võrreldes silindris olevaga.
Lihtsalt väike tähelepanek. :)
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

julgeks vastu vaielda.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mis seal vaielda, igal juhul põhjustab õhu silindrisse liikumise rõhkude erinevus s.l. klapi taga vs klapi ees, lihtsalt turbomootoril on erinevus alati suurem :)
Mootori täiteastme suurendamine annab efekti mõlema puhul.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta