võimu juurde
Vot, rõhk ongi sõnal vahendid, vahendite hulka mõne mootori puhul kuulub valutöökoda, CNC pingid ja nii edasi. Lihtsamal juhul on vahenditeks TIG keevitus, mida meil 95% kodus kogemata pole.
4 potise sellised keerukamad vahetükid maksavad 170-250 eurot, kahtlen väga, kas ise kombineerides midagi odavamalt saad, kvaliteedist rääkimata.
Seega üldine jutt et saab teha ise ja isegi parema-on udu ajamine. Ise saab teha ainult lihtsamaid, keerukamad tuleb paratamatult osta.
4 potise sellised keerukamad vahetükid maksavad 170-250 eurot, kahtlen väga, kas ise kombineerides midagi odavamalt saad, kvaliteedist rääkimata.
Seega üldine jutt et saab teha ise ja isegi parema-on udu ajamine. Ise saab teha ainult lihtsamaid, keerukamad tuleb paratamatult osta.
Kuidagi tuttav pilt (dejavu)
Seltsimees Reims-i ITB-d teevad karmimat häält kui mõne mehe summutisüsteem.
Mootori erksusest ei ole mõtet rääkidagi, käib pöördesse juba bike sarnaselt
Peale ALU keevituse on see eelnev pilt omaniku ja ühe hullu (mitte mina ) enda kätetöö.
Seltsimees Reims-i ITB-d teevad karmimat häält kui mõne mehe summutisüsteem.
Mootori erksusest ei ole mõtet rääkidagi, käib pöördesse juba bike sarnaselt
Peale ALU keevituse on see eelnev pilt omaniku ja ühe hullu (mitte mina ) enda kätetöö.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
That's what I'm talking about
Ja see töö on täiesti vastuvõetava hinnaga, hea ja viisaka kvaliteediga ning korraliku tulemusega tehtud.
Parem on vist tõesti mitte teha, viriseda, et raha ei ole firmakate ostmiseks ja ilma olla......NOT!!!
Ja see töö on täiesti vastuvõetava hinnaga, hea ja viisaka kvaliteediga ning korraliku tulemusega tehtud.
Parem on vist tõesti mitte teha, viriseda, et raha ei ole firmakate ostmiseks ja ilma olla......NOT!!!
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Seda kasutatakse tavaliselt võidusõiduks. Ringrajal 70ndatel kasutatud mootorid tarvitasid sellist. Võidusõidus seepärast, et seal sõidetakse palju aega gaas põhjas ja sellel puudub siibri takistus. Pöördsiibriga jääb ikkagi siiber tolgendama kesk õhuvoolu ja siibri+võlli takistus kisub klapisäärega samasse masti.
Hakkasin siis 20XE-le otse-pähe-ITB'si joonistama:
mõned kriipsud vaja veel tõmmata (see roheline vidin on jah veesärgi flants)
Nüüd on küsimus: kes valmis uuristab?
Samas tahab võibolla keegi miskile-kuskile tähelepanu juhtida? Näiteks suuremad pontsikud trompetite serva?
mõned kriipsud vaja veel tõmmata (see roheline vidin on jah veesärgi flants)
Nüüd on küsimus: kes valmis uuristab?
Samas tahab võibolla keegi miskile-kuskile tähelepanu juhtida? Näiteks suuremad pontsikud trompetite serva?
Viimati muutis plönn, 26.02.2010 12:04, muudetud 1 kord kokku.
Himmlerssoni mantal oli päris huvitav iTB lahendus õhuhulga reguleerimise osas - tundub, et kodus teostatav ka
Videos 0:50 - 1:00
http://www.youtube.com/watch?v=H_pB_urnQmQ
Videos 0:50 - 1:00
http://www.youtube.com/watch?v=H_pB_urnQmQ
tel. +372 56 647 667
www.simba.ee
www.simba.ee
see on turbomootor. Seal on õhu liikumisel pisut teised reeglid - õhk lükatakse sisse, mitte ei tõmmata. N/A VE sellisest siibrist abi ilmselt ei saaks.Oliver kirjutas:Himmlerssoni mantal oli päris huvitav iTB lahendus õhuhulga reguleerimise osas - tundub, et kodus teostatav ka
Videos 0:50 - 1:00
http://www.youtube.com/watch?v=H_pB_urnQmQ
rats
opeli meestele midagi
http://www.sbdev.co.uk/Parts%20Catalogue.htm
jenvey kodulehel selline asi 677£
http://www.sbdev.co.uk/Parts%20Catalogue.htm
jenvey kodulehel selline asi 677£
Selliseid slide-valve ITB'sid on läbi aegade võistlusmootoritel kasutatud, nii NA kui turbokatel. Osagaasil pole neist kasu midagi, aga täisgaasil on toru täielikult avatud ja just see režiim on võistlusautol kõige olulisem.plönn kirjutas: N/A VE sellisest siibrist abi ilmselt ei saaks.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitte et ma norida tahaks, aga juhiks tähelepanu ühele pisiasjale. Ka vabalthingavatel mootoritel lükatakse õhk silindrisse, mitte ei tõmmata. Lükkajaks on seekord aga turbo asemel atmosfäär ja selle kõrgem rõhk võrreldes silindris olevaga.plönn kirjutas:see on turbomootor. Seal on õhu liikumisel pisut teised reeglid - õhk lükatakse sisse, mitte ei tõmmata. N/A VE sellisest siibrist abi ilmselt ei saaks.Oliver kirjutas:Himmlerssoni mantal oli päris huvitav iTB lahendus õhuhulga reguleerimise osas - tundub, et kodus teostatav ka
Videos 0:50 - 1:00
http://www.youtube.com/watch?v=H_pB_urnQmQ
Lihtsalt väike tähelepanek.
Mis seal vaielda, igal juhul põhjustab õhu silindrisse liikumise rõhkude erinevus s.l. klapi taga vs klapi ees, lihtsalt turbomootoril on erinevus alati suurem
Mootori täiteastme suurendamine annab efekti mõlema puhul.
Mootori täiteastme suurendamine annab efekti mõlema puhul.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;