Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 13:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 111 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.07.2007 13:35 
Eemal

Liitunud: 10.05.2005 12:17
Postitusi: 105
Vot, rõhk ongi sõnal vahendid, vahendite hulka mõne mootori puhul kuulub valutöökoda, CNC pingid ja nii edasi. Lihtsamal juhul on vahenditeks TIG keevitus, mida meil 95% kodus kogemata pole.

4 potise sellised keerukamad vahetükid maksavad 170-250 eurot, kahtlen väga, kas ise kombineerides midagi odavamalt saad, kvaliteedist rääkimata.

Seega üldine jutt et saab teha ise ja isegi parema-on udu ajamine. Ise saab teha ainult lihtsamaid, keerukamad tuleb paratamatult osta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.07.2007 20:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2006 14:54
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
XE-l saab üsnagi edukalt kasutada ju originaal sisselaset,natuke lõikamist ja keevitamist muidugi on.Minul läks sisselase maksma ca 10 000.- s.o. siis koos kõridega,mis sai tellitud ebay-st
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.07.2007 0:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kuidagi tuttav pilt (dejavu) :-D

Seltsimees Reims-i ITB-d teevad karmimat häält kui mõne mehe summutisüsteem.
Mootori erksusest ei ole mõtet rääkidagi, käib pöördesse juba bike sarnaselt :-D

Peale ALU keevituse on see eelnev pilt omaniku ja ühe hullu (mitte mina :-D ) enda kätetöö.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.07.2007 1:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
That's what I'm talking about :)

Ja see töö on täiesti vastuvõetava hinnaga, hea ja viisaka kvaliteediga ning korraliku tulemusega tehtud.

Parem on vist tõesti mitte teha, viriseda, et raha ei ole firmakate ostmiseks ja ilma olla......NOT!!!

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.07.2007 9:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2006 19:19
Postitusi: 65
Kas muidu keegi seda "gulliotine inatke"i oskab kommenteerida.
Pilt
Pilt
Pilt M3 omast.

_________________
2,5-16v


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.07.2007 9:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Osagaasil suure takistusega süsteem. Täisgaasil ei oma põhimõtteliselt enam takistust. Sobib võistlemiseks ja ei sobi niisama linnapeal poosetamiseks.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.07.2007 10:57 
Eemal

Liitunud: 10.05.2005 12:17
Postitusi: 105
Seda kasutatakse tavaliselt võidusõiduks. Ringrajal 70ndatel kasutatud mootorid tarvitasid sellist. Võidusõidus seepärast, et seal sõidetakse palju aega gaas põhjas ja sellel puudub siibri takistus. Pöördsiibriga jääb ikkagi siiber tolgendama kesk õhuvoolu ja siibri+võlli takistus kisub klapisäärega samasse masti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.02.2010 13:23 
Eemal

Liitunud: 06.01.2010 16:27
Postitusi: 56
Asukoht: Tartu
Hakkasin siis 20XE-le otse-pähe-ITB'si joonistama:
Pilt
mõned kriipsud vaja veel tõmmata (see roheline vidin on jah veesärgi flants)

Nüüd on küsimus: kes valmis uuristab?

Samas tahab võibolla keegi miskile-kuskile tähelepanu juhtida? Näiteks suuremad pontsikud trompetite serva?


Viimati muutis plönn, 26.02.2010 12:04, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.02.2010 14:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.01.2009 16:31
Postitusi: 46
Asukoht: tallinn
Himmlerssoni mantal oli päris huvitav iTB lahendus õhuhulga reguleerimise osas - tundub, et kodus teostatav ka
Videos 0:50 - 1:00
http://www.youtube.com/watch?v=H_pB_urnQmQ

_________________
tel. +372 56 647 667
www.simba.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.02.2010 15:45 
Eemal

Liitunud: 06.01.2010 16:27
Postitusi: 56
Asukoht: Tartu
Oliver kirjutas:
Himmlerssoni mantal oli päris huvitav iTB lahendus õhuhulga reguleerimise osas - tundub, et kodus teostatav ka
Videos 0:50 - 1:00
http://www.youtube.com/watch?v=H_pB_urnQmQ


see on turbomootor. Seal on õhu liikumisel pisut teised reeglid - õhk lükatakse sisse, mitte ei tõmmata. N/A VE sellisest siibrist abi ilmselt ei saaks.

_________________
rats


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.02.2010 21:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.10.2008 15:29
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
opeli meestele midagi
http://www.sbdev.co.uk/Parts%20Catalogue.htm

jenvey kodulehel selline asi 677£
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.02.2010 21:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
plönn kirjutas:
N/A VE sellisest siibrist abi ilmselt ei saaks.


Selliseid slide-valve ITB'sid on läbi aegade võistlusmootoritel kasutatud, nii NA kui turbokatel. Osagaasil pole neist kasu midagi, aga täisgaasil on toru täielikult avatud ja just see režiim on võistlusautol kõige olulisem.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.02.2010 10:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.07.2006 10:12
Postitusi: 15
Asukoht: Jüri
plönn kirjutas:
Oliver kirjutas:
Himmlerssoni mantal oli päris huvitav iTB lahendus õhuhulga reguleerimise osas - tundub, et kodus teostatav ka
Videos 0:50 - 1:00
http://www.youtube.com/watch?v=H_pB_urnQmQ


see on turbomootor. Seal on õhu liikumisel pisut teised reeglid - õhk lükatakse sisse, mitte ei tõmmata. N/A VE sellisest siibrist abi ilmselt ei saaks.


Mitte et ma norida tahaks, aga juhiks tähelepanu ühele pisiasjale. Ka vabalthingavatel mootoritel lükatakse õhk silindrisse, mitte ei tõmmata. Lükkajaks on seekord aga turbo asemel atmosfäär ja selle kõrgem rõhk võrreldes silindris olevaga.
Lihtsalt väike tähelepanek. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.02.2010 11:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.10.2008 15:29
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
julgeks vastu vaielda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.02.2010 12:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Mis seal vaielda, igal juhul põhjustab õhu silindrisse liikumise rõhkude erinevus s.l. klapi taga vs klapi ees, lihtsalt turbomootoril on erinevus alati suurem :)
Mootori täiteastme suurendamine annab efekti mõlema puhul.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 111 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11