Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 13:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 42 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.03.2008 13:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Puterdama hakkas ta sul selle tõttu, et 1.1mm säde vahega küünal ei jõua sul boosti all enam korraliku sädet tekitada ja siis hakkabki puterdama.
Kuumusastmega pole siin mitte midagi ühist.
Kuumusastme valikuga hoiad sa küünla temperatuuri lihtsas sellises vahemikus kus toimub küünla ise puhtaks põlemine ja õige soojus ülekanne.
Küünal juhib põlemiskambrist kuumust plokikaande ja sellepärast ongi kuumusaste oluline.
See kas ja mitu kraadi külmemad küünlad panna sõltub ikkagi konkreetsest mootorist ja katsetamisest.

Mul oli sama probleem 1.1mm sädevahega (ma lihtsalt ei mõõtnud enne sädevahet, mõtlesin et asi on kataloogi järgi bolt-on) aga
väljendus see selles, et nii kui ~1bar boosti lajatas oli mootoril nagu piiraja peal 5000rpm juures.
Tava küünla ja 1.1mm sädevahega ei läinud mootori isegi tühikäigul käima aga samade andmetega Iridium küünlaga kannatas isegi 0.8bar boostida.
Iga üks teeb siit omad järeldused, kas Iridium küünlast on kasu.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.04.2008 14:31 
Eemal

Liitunud: 02.12.2004 12:05
Postitusi: 14
kuna mujale teemasse ei osanud panna oma küsimust siis panen siia.
Autoks 1994a Celica 2,0 129kw vabalthingav.
Peal ca 15tuhhi sõitnud denso iriidiumid mida näeb ette kataloog originaalis. Kuid küünlad on valged otstest. . Segu lahja?! Kui jahh siis millest võib see olla?
Küünljuhtmed ca 20 tuhhi km sõitnud. bensiinifilter 200km. lambda veateadet ei näita kuid see ei tähenda, et see muidugi korras oleks. Lambda vahetatud ca 35-40tuhhi km tagasi .
Õhufilter puhastatud ca 1000km tagasi(pestav JR paneelfilter vahel)
Mis järgi jääb? Süüde? bensiin ise äkki kehv? üle 2a ainult Uno X-ga sõitnud ja siiani ei saa aru, et midagi halba oleks. Küünalde elektroodide vahe pole õige?
On veel pakkumisi mida vaadata.
22.03,2008 on testiks aega Amservis kirjas juba kuid mõtlesin enne uurida veel.

_________________
After Sex Mitsubishi is the Best


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2008 13:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.04.2005 13:28
Postitusi: 107
Asukoht: Tartu
Renx, kas valge või pigem kreemjas beež?

_________________
Civic VTi-T


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2009 0:31 
Eemal

Liitunud: 28.09.2008 17:25
Postitusi: 37
Asukoht: Tallinn
Mis küünalt soovitate VW passat 2.0tfsi mootorile (2005a)? Originaal pidi 1200.- maksma, see tundub tsipa kallis tänastes oludes.

_________________
Porsche 944Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2009 0:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Nii uuele stock autole soovitaks küll originaali.
Kas siis tõesti teiste tootjate kataloogi järgseid analooge odavamalt ei saa?
Samas on seal platinium/iridium küünlad, mis kestavad tunudvalt kauem kui tavalised küünlad.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2009 12:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
renx mida lahjemalt auto sõidab seda ökom sul ju on sõita..
need civicud ja kõik pisikese mootoriga masinad sõidavad kõik suht lahja seguga ...15-16 võis äkki see number olla (kuskilt lugesin,kohta ei tea).

leidsin asjalikuma lingi ka http://en.wikipedia.org/wiki/Lean_burn
The newer Honda stratified charge (lean burn engines) will operate on air-fuel ratios as high as 22:1.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2009 9:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:51
Postitusi: 342
Asukoht: Tln 53 814 024
Endal on kasutuses 1.1mm vahega küünal, kui keeran rõhu üle originaali, ehk siis 0.7- siis tekib tõmbesse auk sisse ja nagu ei töötaks kõik pütid, kas piisab kui teen sädevahet väiksemaks, või siis ostan väiksema sädevahega külmemad iridiumid. Originaal on IW20.
Hetkel peal originaal koodi järgi ngk'd.

Pikemat aega selle murega jamanud, kuid muud lahendust pole suutnud välja mõelda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2009 10:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Turbomootoritega autodel hakkavad juba stockis sädevahed 0.8mm pealt.
Pane sädevahe 0.8mm peale ja su mure peks lahenema.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2009 11:37 
Eemal

Liitunud: 11.06.2009 12:52
Postitusi: 101
eclipse kirjutas:
Endal on kasutuses 1.1mm vahega küünal, kui keeran rõhu üle originaali, ehk siis 0.7- siis tekib tõmbesse auk sisse ja nagu ei töötaks kõik pütid, kas piisab kui teen sädevahet väiksemaks, või siis ostan väiksema sädevahega külmemad iridiumid. Originaal on IW20.
Hetkel peal originaal koodi järgi ngk'd.

Pikemat aega selle murega jamanud, kuid muud lahendust pole suutnud välja mõelda.


Tere,

Meil IW22 laos olemas.

_________________
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.06.2009 22:35 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Tea kas see on just kõige õigem koht küsimiseks, aga kuna ma eriti asjalik netist otsija pole siis küsiks siinkohal, et kas NGK R küünlad on kah iridium küünlad? Peal neil veel selline tähis nagu R1 ja metalli sisse toksitud PFR5R - II

Küsimus tekkis just sellepärast, et Mihkel ennist ütles, et iridiumitel on selline hästi peenike keskelektrood ja selline mu omadel nagu on ka :roll:

Ja kui juba, siis uuriks seda ka, et kas nendest tähisest mingi kuumusastme ka välja loeb?

Paluks siis näkku mitte lüüa üpriski lolli(de) küsimuse eest :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.06.2009 16:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Need on topelt-plaatinaküünlad. Mõlemad elektroodid plaatinast. Kestavad ka hulka paremini kui tavalised.
Endal paar aastat juba peal Iridium Tough küünlad. Hiljuti kiskusin neid korra maha ja ei suutnud leida mingeid kulumisjälgi. Vaid sädevahe võis natuke kasvanud olla, sest mõõtsin selleks 1,15mm. Algselt 1,1mm.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.06.2009 21:21 
Eemal

Liitunud: 25.06.2009 21:05
Postitusi: 10
Asukoht: Pärnu
Sai siis enda VAG 1.8 T pandud peale Denso iridium power küünlad IK20.
1.8 T originaalist on elektroodi vahe 0,8mm aga IK20 on vahe 1,1mm. Kas peaksin jätma elktroodi vahe nii nagu ta on 1,1mm või panema 0,8mm peale. Kardan et kui vahe liiga suur siis tuleb süütesüteemile liiga suur koormus ja nt. mõni pool võib läbi põleda. Samas peaks olema nii, et mida suurem vahe, seda paremini segu süttib.

PS! peale küünalde vahetust tundub nagu hakkas auto rohkem kütet võtma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.06.2009 21:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
aivar513 kirjutas:
Sai siis enda VAG 1.8 T pandud peale Denso iridium power küünlad IK20.
1.8 T originaalist on elektroodi vahe 0,8mm aga IK20 on vahe 1,1mm. Kas peaksin jätma elktroodi vahe nii nagu ta on 1,1mm või panema 0,8mm peale. Kardan et kui vahe liiga suur siis tuleb süütesüteemile liiga suur koormus ja nt. mõni pool võib läbi põleda. Samas peaks olema nii, et mida suurem vahe, seda paremini segu süttib.

PS! peale küünalde vahetust tundub nagu hakkas auto rohkem kütet võtma.


Kui rohkem kütet võtab siis võiks see olla justkui liialt suure sädevahe tõttu toimuvate vahelejätmiste tõttu aga küünlavahet ei saa ju küttekuu järgi sättida :-D Tegelikult ju pannakse väiksemaks siis kui boosti all puterdama hakkab aga mina paneksin süütepoolide tervise nimel juba varem väiksemaks kui sul praegu kogunisti 1,1 on 0,8 ja 1,1 vahel on võimalik kompromiss leida ja kui nissanid sõidavad kohati 0,6 sädevahega siis ei usu et sul ka 0,8sase vahe korral miskit olulist süütamata jääks nagu ei usu ka et 0,9ga poolid veel saba annaks.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.06.2009 22:42 
Eemal

Liitunud: 25.06.2009 21:05
Postitusi: 10
Asukoht: Pärnu
Boosti all ei puterda ja edasi astus ka seljatunde järgi kriipsu võrra paremini. Lihtsalt kui nüüd vahe 1.1 peale jätta siis poolid vist ei kesta kaua. Nagu mina aru saan siis tohib ise seda elektroodi vahet sättida.

Kütusekulu oli ennist liiga vara mainida. Kõigest poolteist paagitäit nende küünaldega sõidetud ja kütuseseieri järgi nagu oleks ruttem kukkunud. Nüüd kui täis paak sai pandud ja keskmist arvutatud siis oli kulu siiski enamvähem sama. Minu viga et nii ennatlikult probleemi arvasin olevat.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.06.2009 0:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Pane 0.8mm peale nagu stock küünaldel.
1.1mm ei ole turboauto sädevahe!

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 42 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11