Selline probleem lähiajal ees et vaja ühele karburaatormootorile pihustid peale panna aga tal selline nõme plokikaan, mis teeb juba 2 sisselaske porti üheks ja väljund on nö kahe püti kohta 1 Mida soovitate? kas kohe kaanest välja tuleva otsa külge põlv ja põlve paindekohta 2 pihustit? sirge toru külge nurga all need 2 pihustit? või tuleks kuidagi lahendada kahe pihustiga nelja silindri töö? plaanin kasutada megasquirti ja asjale lisada ka turbo
Väljalase on täpselt sama moodi 1+1 port ehk et kollektor peab koosnema vaid kahelt poolt algavast ja keskel kokku saavast flantsidega torust
Siin siis näha kuidas kummalgi pool on 1 sisse ja 1 väljalaske port http://www.skyranger.com.au/images/subaru1.jpg
Pihustite paigaldamine.....
Pihustite paigaldamine.....
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
kunagi nägin põrnika singleport mootorit mis oli samamoodi megasquirtiga tööle aetud. 2 pihustit 4 silindri kohta
singleport - ühele mootoripoolele (boksermootor, eksju ) tuleb peale täpselt 1 sisselaskeport.
väljalaske porte on siiski igale silindrile.
kahjuks ei olnud siis taipu asja täpsemalt uurima hakata...
aga igatahes, nii ta töötas
singleport - ühele mootoripoolele (boksermootor, eksju ) tuleb peale täpselt 1 sisselaskeport.
väljalaske porte on siiski igale silindrile.
kahjuks ei olnud siis taipu asja täpsemalt uurima hakata...
aga igatahes, nii ta töötas
jah said must õigesti aru aga minu mootoril on ka väljalaske porte vaid 1 kahe silindri kohta Tegu on ühe vana subaru mootoriga (1,8L boksermootor) millel tehasest erinevatel andmetel 54 ; 60 või 66kw aga minu nägemusel on tal väga palju kinni just selle imetillukese karburaatori, peenikese sisselaske kolde ja ebamääraselt peenikese ja katalüsaatoriga ummistatud väljalaske taga...
Karburaatori ava on umbes 50mm ja suures osas takistatud kuna seal sees 1 lõõri mis veidi üle 2cm suured. Kuna mootor on lihtne kui hamburger ja kapoti all meeletult vaba ruumi mõtlesin väikeste lisajõudude saavutamiseks kasutada olemasolevat saabi turbot (T25ga väga sarnane ja ka t25 kiri peal aga veidi teise pordi kinnitusega) Oma teisele autole sai tellitud ka megasquirt ja nüüd plaan se hoopis subarule paigaldada kuna turbo ja karburaator ei käi minu silmis kokku. Oskab keegi öelda kui suuri pihusteid ma vajan kui kasutan kahte nelja silindri kohta....eesmärk esialgu ilmselt 0,5-0,6 bari laaderõhku mis peaks tegema ehk kuni 120kw esialgu ehk veidi vähem aga mingi varu peab jääma.
Karburaatori ava on umbes 50mm ja suures osas takistatud kuna seal sees 1 lõõri mis veidi üle 2cm suured. Kuna mootor on lihtne kui hamburger ja kapoti all meeletult vaba ruumi mõtlesin väikeste lisajõudude saavutamiseks kasutada olemasolevat saabi turbot (T25ga väga sarnane ja ka t25 kiri peal aga veidi teise pordi kinnitusega) Oma teisele autole sai tellitud ka megasquirt ja nüüd plaan se hoopis subarule paigaldada kuna turbo ja karburaator ei käi minu silmis kokku. Oskab keegi öelda kui suuri pihusteid ma vajan kui kasutan kahte nelja silindri kohta....eesmärk esialgu ilmselt 0,5-0,6 bari laaderõhku mis peaks tegema ehk kuni 120kw esialgu ehk veidi vähem aga mingi varu peab jääma.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.