Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Pihustite paigaldamine.....
PostitusPostitatud: 07.04.2007 9:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Selline probleem lähiajal ees et vaja ühele karburaatormootorile pihustid peale panna aga tal selline nõme plokikaan, mis teeb juba 2 sisselaske porti üheks ja väljund on nö kahe püti kohta 1 :( Mida soovitate? kas kohe kaanest välja tuleva otsa külge põlv ja põlve paindekohta 2 pihustit? sirge toru külge nurga all need 2 pihustit? või tuleks kuidagi lahendada kahe pihustiga nelja silindri töö? plaanin kasutada megasquirti ja asjale lisada ka turbo :roll:
Väljalase on täpselt sama moodi 1+1 port ehk et kollektor peab koosnema vaid kahelt poolt algavast ja keskel kokku saavast flantsidega torust :roll:

Siin siis näha kuidas kummalgi pool on 1 sisse ja 1 väljalaske port http://www.skyranger.com.au/images/subaru1.jpg

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.04.2007 12:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
kunagi nägin põrnika singleport mootorit mis oli samamoodi megasquirtiga tööle aetud. 2 pihustit 4 silindri kohta


singleport - ühele mootoripoolele (boksermootor, eksju ;) ) tuleb peale täpselt 1 sisselaskeport.
väljalaske porte on siiski igale silindrile.

kahjuks ei olnud siis taipu asja täpsemalt uurima hakata...
aga igatahes, nii ta töötas :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.04.2007 12:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
jah said must õigesti aru aga minu mootoril on ka väljalaske porte vaid 1 kahe silindri kohta :( Tegu on ühe vana subaru mootoriga (1,8L boksermootor) millel tehasest erinevatel andmetel 54 ; 60 või 66kw aga minu nägemusel on tal väga palju kinni just selle imetillukese karburaatori, peenikese sisselaske kolde ja ebamääraselt peenikese ja katalüsaatoriga ummistatud väljalaske taga...
Karburaatori ava on umbes 50mm ja suures osas takistatud kuna seal sees 1 lõõri mis veidi üle 2cm suured. :-D Kuna mootor on lihtne kui hamburger ja kapoti all meeletult vaba ruumi mõtlesin väikeste lisajõudude saavutamiseks kasutada olemasolevat saabi turbot (T25ga väga sarnane ja ka t25 kiri peal aga veidi teise pordi kinnitusega) Oma teisele autole sai tellitud ka megasquirt ja nüüd plaan se hoopis subarule paigaldada kuna turbo ja karburaator ei käi minu silmis kokku. Oskab keegi öelda kui suuri pihusteid ma vajan kui kasutan kahte nelja silindri kohta....eesmärk esialgu ilmselt 0,5-0,6 bari laaderõhku mis peaks tegema ehk kuni 120kw esialgu ehk veidi vähem aga mingi varu peab jääma.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11