Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 10:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Küsimused mootori kohta
PostitusPostitatud: 09.02.2007 13:53 
Eemal

Liitunud: 09.02.2007 13:18
Postitusi: 9
Tere
Küsiks kah mõne küsimuse mootori kohta.
1)kui suureks on mõistlik sil.Läbimõõtu ajada?Praegu on sil läbimõõt 82mm ja k.Käik 70 mm.Silindri saaks teha kuni 92 mm.On siin mingi reegel?
2)kui suured peaksid olema klapid silindri mahu suhtes(2 klappi)?
3)kuidas saab välja arvutada sl kollektori pikkust mingitele pööretele?
Oskab keegi midagi öelda?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.02.2007 13:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
ma suht kindel, et su mootori plokil pole nii palju ruumi, et 10mm üle puurida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.02.2007 15:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2006 20:58
Postitusi: 135
Läbimõõtude kohta: http://www.popularhotrodding.com/tech/0 ... ch_how_to/

Üldse soovitan kõigil võtta PHR-i saidilt Tech Articles ja lugeda kõik läbi, mida David Vizard sinna kirjutanud on. Korduvalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.02.2007 19:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
Mosse mootorile Volga kolbe installimas?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.02.2007 10:19 
Eemal

Liitunud: 09.02.2007 13:18
Postitusi: 9
Tsiteeri:
Mosse mootorile Volga kolbe installimas?

Peaaegu,aga Bmw kolbe.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.02.2007 11:00 
Eemal

Liitunud: 29.04.2006 19:53
Postitusi: 100
Asukoht: Tartu
mosse mootori kannatab 92 eale puurida küll


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.02.2007 13:01 
Eemal

Liitunud: 09.02.2007 13:18
Postitusi: 9
Tegelikult on plokk juba puuritud ja ka hülsid olemas.Praegu ootan kolbe.
Raskusi on plokikaane ja toitega.Ei ole veel teada,palju võib surveaste
olla ja kas 4 karburaatorit või pritse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.03.2007 23:18 
Eemal

Liitunud: 23.11.2006 20:42
Postitusi: 31
Rainer44 kirjutas:
Tegelikult on plokk juba puuritud ja ka hülsid olemas.Praegu ootan kolbe.
Raskusi on plokikaane ja toitega.Ei ole veel teada,palju võib surveaste
olla ja kas 4 karburaatorit või pritse.


Tee siis pilte ka oma tulemusest, kui valmis. Kirjuta seda ka, mis tegid. :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.03.2007 0:07 
Eemal

Liitunud: 03.02.2005 21:23
Postitusi: 135
need "ralli" mossed on endises Laki dünos ikka imenumbreid tõmmanud. Tõsi on küll see, et kaua peale tõmmet nad ei kestnud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.07.2007 14:03 
Eemal

Liitunud: 10.05.2005 12:17
Postitusi: 105
Rainer44 kirjutas:
Tegelikult on plokk juba puuritud ja ka hülsid olemas.Praegu ootan kolbe.
Raskusi on plokikaane ja toitega.Ei ole veel teada,palju võib surveaste
olla ja kas 4 karburaatorit või pritse.


Mina tahaks ka teada, mismoodi mosse mootoril "plokki puuritakse"??? Kas puuritakse mingi auk kuskile sisse ve? Minuarust on mosse mootoril sissepandavad hülsid ja 92 mm üleminekul ei puurita seal midagi, vaid ehitatakse sinna sisse Volga või Gaz-53 hülsid (vastav õpetus on selles Singurindi autoralli raamatus ka olemas).

Soovitaks soojalt tõmmata endale nimetatud raamat nt mosseklubi kodulehelt (mõni aeg tagasi ta seal oli) ja lõpetada jama tegemine. Surveastmete ja freesimise kohta on seal eraldi tabel kohe.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.07.2007 20:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
rookie kirjutas:
Soovitaks soojalt tõmmata endale nimetatud raamat nt mosseklubi kodulehelt (mõni aeg tagasi ta seal oli) ja lõpetada jama tegemine. Surveastmete ja freesimise kohta on seal eraldi tabel kohe.
kui väga tüli ei tee, siis saad linkida otse sellele raamatule. Mina ei leidnud seda seal.

Tänud.
mihkel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.07.2007 9:59 
Eemal

Liitunud: 10.05.2005 12:17
Postitusi: 105
Paar kuud tagasi igatahes oli. Mina downloadisin endale selle pdf-s.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.07.2007 10:46 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
rookie kirjutas:
Paar kuud tagasi igatahes oli. Mina downloadisin endale selle pdf-s.


no riputa see siis kuhugi üles


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.07.2007 15:21 
Eemal

Liitunud: 10.05.2005 12:17
Postitusi: 105
Kas on tõesti raske kirjutada neti.ee-se "singurindi raamat"?
:roll:

http://www.mosseliiga.ee/materjal/singurindi.pdf

Maht on sellel mingi 35 MB :shock:

"ploki puurimise" asemel on hoopis huvitavam küsimus, kudas kavatsed teha plokikaane tihendi?

bmw tihendeid ärge pakkuge, sest nende silindri samm on sootuks suurem.

muide lugedes hoolega seda raamatut, leiab ka sellele vastuse. Ja 92 mm kolbide panekul puudub mõte, kui kaan ja klapid jäävad samaks, sest mosse kaan on küllaltki "kägistatud". vastuse leiab lugedes.

üldiselt lugedes teemaalgataja küllalti võhiklikke poste, et projekt läheb sama teed teiste "projektidega", st osutub mõttetuks foorumimulliks. kui teemaalgataja puurib alles mosse plokki, siis pole ta reaalselt mootorit vist ise näinudki? Sellel tasemel on need Singurindi raamatu tuunimisvõtted veel kättesaamatu kõrgem pilotaaz. Selline mootor läheb 100-120 hj kujul maksma miinimum 25 000 (kui piirduda vene juppidega) ja kasutatud veberitega ning enamik töid ise ära teha.

samast saate ka lugeda, miks tuunitud mossed kiiresti laiali lendavad (saaled).

kui leidub keegi, kellel on nimetatud summa võimalik mosse mootorisse panna, siis olen nõus tasuta käed külge panema, et asi ei jääks vaid tühjaks mulinaks.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11