Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 22:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 06.06.2017 21:22 
Eemal

Liitunud: 06.06.2017 18:07
Postitusi: 2
Autoks on 1996a 5seeria,M52b28 mootoriga.
Õlijahuti paigaldamisel tekkis mure, pole kuskile kahte voolikut viia. Õlifilter ei ole selles osas sõbralik , kui enamus autodele käib vahejubin filtri alla,siis bmwl on filter anuma sees.
Kas on keegi sellele mootorile jahutit paigaldanud ja kuidas sellest murest läbi hammustasid ?
Ette tänades,
Rom


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.06.2017 0:34 
Eemal

Liitunud: 01.06.2007 14:01
Postitusi: 452
Asukoht: Tallinn
Hei. Seleta milleks seda radikat vaja on su mootorile?
Mis eesmärgiga auto?

_________________
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.06.2017 12:42 
Eemal

Liitunud: 06.06.2017 18:07
Postitusi: 2
Auto läbisõiduks ühe aasta jooksul tuleb 1000-2000km . Igapäevatoiminguteks teda ei kasuta,kui võtme süütelukku sisestan,siis eesmärk on alati sama .
Auto saab kõvasti vatti,rohkem kui peaks.
Kui kusagile kategooriasse peaksin panema ,siis "sleeper"


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.06.2017 14:43 
Eemal

Liitunud: 01.06.2007 14:01
Postitusi: 452
Asukoht: Tallinn
No kui sa arvad et sa sõidad piirajas 5 minutit järjest siis ma mõistan seda .Muidu korraliku õliga sõites ka raske jalaga pole sellel pointi. Ka drifti m50 mootoril mul õlitemp suurt üle 105 kraadi ei tõusnud ja polnud ka radikat vahel. 400kw rattast ja piirajas sõidud ilma suurema jahutamiseta.
Kui ikka väga tahad seda aretada siis sebi m3 õlifiltri korpus või telli PPFist õlifitrikaas radika sisendi ja väljundiga

_________________
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.06.2017 11:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Ma olen samuti nõus, et seda vidinat üldjuhul M50/M52 mootoril vaja ei ole, aga kui on väga tahtmist ikkagi külge panna, õnnestub ilmselt kasutada vanose õli otsa (pannes pikema banjo-poldi) ning tagasi suunata lihtsalt karterisse.
Kindlasti peaks lahendus sisaldama ka (õli-)termostaati, muidu on oht jahutada õli a la 50°C peale, mis pole üldse hea.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.06.2017 12:29 
Eemal

Liitunud: 01.06.2007 14:01
Postitusi: 452
Asukoht: Tallinn
murjam kirjutas:
Ma olen samuti nõus, et seda vidinat üldjuhul M50/M52 mootoril vaja ei ole, aga kui on väga tahtmist ikkagi külge panna, õnnestub ilmselt kasutada vanose õli otsa (pannes pikema banjo-poldi) ning tagasi suunata lihtsalt karterisse.
Kindlasti peaks lahendus sisaldama ka (õli-)termostaati, muidu on oht jahutada õli a la 50°C peale, mis pole üldse hea.

EIEI :D et lased õlisurve kolinal karterisse siis :D

_________________
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.06.2017 12:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Tõsi, mingi oluline piirav/survet hoidev tegur peab vahel olema.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11