Viitsib keegi üles tõmmata arutelu teemal selliste 100-130hp/L mootorite kohta?
Kas etanool või võistlusbensiin?
16 vs 20 klappi ? (kui toorikuks on audi / vw)
4-1 või 4-2-1 väljalase?
intake / exhaust ...oversize or not
Mis deki kõrgus, kui kõrgeks staatiline ja kui kõrgeks dünaamiline surveaste ajade ~300 kraadise nukaga jne
PS! Ise ei hakka midagi ehitama lihtsalt eneseharimise mõttes loeks teiste arvamusi ja need küsimused rohkem mu sõbral kes rallikrossi mootorit tahab ehitada.
vaid 5000 + rpm saagimise NA mootor
vaid 5000 + rpm saagimise NA mootor
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: vaid 5000 + rpm saagimise NA mootor
Fritz Indra ja tema DTM Omega mootor - 3 liitirit ca. 300 kW @ 9000 p/min.
http://homepage.ntlworld.com/david.jack ... -24V_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://homepage.ntlworld.com/david.jack ... -24V_2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://homepage.ntlworld.com/david.jack ... -24V_3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://homepage.ntlworld.com/david.jack ... -24V_4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://homepage.ntlworld.com/david.jack ... -24V_5.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://homepage.ntlworld.com/david.jack ... -24V_6.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://homepage.ntlworld.com/david.jack ... -24V_7.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://homepage.ntlworld.com/david.jack ... -24V_8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kõige tähtsam on ikkagi pööre.
Yamaha YZF-R6 (alates 2006)
600 kuubikut
129 hj @ 14 500 p/min (piiraja @ 16500)
= 215 hj liitrist
Täiesti tavaline 4 taktiline 4 silindriga neljaklapitehnikas hargpritsega kepsude ja kolbidega sisepõlemismootor.
Terv
http://homepage.ntlworld.com/david.jack ... -24V_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://homepage.ntlworld.com/david.jack ... -24V_2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://homepage.ntlworld.com/david.jack ... -24V_3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://homepage.ntlworld.com/david.jack ... -24V_4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://homepage.ntlworld.com/david.jack ... -24V_5.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://homepage.ntlworld.com/david.jack ... -24V_6.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://homepage.ntlworld.com/david.jack ... -24V_7.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://homepage.ntlworld.com/david.jack ... -24V_8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kõige tähtsam on ikkagi pööre.
Yamaha YZF-R6 (alates 2006)
600 kuubikut
129 hj @ 14 500 p/min (piiraja @ 16500)
= 215 hj liitrist
Täiesti tavaline 4 taktiline 4 silindriga neljaklapitehnikas hargpritsega kepsude ja kolbidega sisepõlemismootor.
Terv