Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 16:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 61 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 04.12.2013 0:36 
Eemal

Liitunud: 07.10.2012 23:28
Postitusi: 29
Pihustid on juba suuremad küljes. Knock sensor on ka mootoril olemas, nii et detonatsiooni nii hullult pelgama ei pea.

Küsimus on nüüd tegelikult selles, et kui palju on mõistlik süüdet varajasemaks siis keerata (tihvti tõstmisega)? Pole ise süüte mappide "koostamisega" kokku otseselt puutunud. 2-5 kraadi varajasemaks tundub normaalne?

Krt peab vist uue teema tegema...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.12.2013 1:34 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Soe soovitus oleks end veidi mootorite eluga kurssi viia. Süütenurga sobitamist ei küsita laialt ringilt läbi foorumi, seda peaks ikka ise teadma.

See pole enam K&N filtri asendamine originaaliga, samas on sul vabalthingav mootor.

Kui hakkad ise tuunima, siis mõistlik oleks kohe progeaju võtta ja asju "proovima" hakata.

Mis sa neist suurematest pihustitest panid?

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.12.2013 12:20 
Eemal

Liitunud: 07.10.2012 23:28
Postitusi: 29
Miks? Kuna sai asju natuke uuritud, nii eestis kui ka euroopas, ja kõik kes on vahetanud on sama moodi asendanud orginaal hitatchi pishustid ligi 95cc suuremate volvo 2.4 (142kw) pihustitega. (orantsid bosch-i pihustid).

Kõik kes on need pihustid külge keeranud on teinud järelduse, et segu ei ole rikas ja masin töötab paremini.

Isegi 034 motorspordi kitil on sama läbilaskega pihustid.

Mina hakkan katsetama erinevate kütuse rõhu regulaatoritega. Orginaal on 4.2 bar, külge panen 3.0-i ja vaatan, kas segu jääb lahjaks või mitte. Ideaalne oleks regullitav kütuserõhu regulaator - kui orginaal juppidega asja paika ei saa, siis keeran regullitava külge. (kõlab totralt, ma tean)

Proge aju ei taha ka külge panna, kuna ise ma ei jaga proge ajust põhimõtteliselt mitte midagi, siis maksa mingile vennale 1000 euri kes paigaldaks asja ja hiljem seadistaks ka - siis mine veel tallinnasse dünosse ka, kuna minu teada pole kuskil mujal neliku düno pinki. Ja kõik see kompott annab 20 hp juurde (heal juhul). Miks dünosse? Kus mujal ikka masinat seadistad - proge ajuga pead nullist pihta hakkama.

Kui selle tihvti liigutamisega võidab nii 10hp juurde, olen mina jumala õnnelik.

Aa ja selle koonus filtri paigaldamine - sai proovitud eelmine aasta ja usu või ära usu, aga masin töötas halvemini. Kuna hitachil on õhulugeja sellise ehitusega, mis loeb pidevalt õhulugeja impulssi (nelja klemmiga pistik siis), ja madalamatel pööretel kaob ära õhu liikumise kiirus ja masin hakkab puterdama ja lärtsuma.

Küll see aasta katsetan uuesti (kuna paigaldan teissuguse õhulugeja) aga kardan, et tulemus on sama - pill ei hakka normaalselt tööle. Vaja oleks paigaldada mingi pikem toru jupp, mis muudaks õhu voolu ühtlaseks aga kuhu ma selle paigaldan? Pole sellejaoks ruumi. Lihtsam ongi kasutada orginaal fltri korpust koos rohkem läbi laskva õhu filtriga.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.12.2013 12:57 
Eemal

Liitunud: 30.09.2008 8:50
Postitusi: 128
Asukoht: Tartu
Üldiselt vabalt hingava võimsamaks tegemine on suhteliselt vastutuult jooksmine. Selle aja ja raha eest, mis sa kulutad, et saada lisa 10hp, saaks turboga mootorist julgelt 30-40hp. Lihtsam on jätta selle 2.3 20 NA hüvasti ja võtta 1.8T ning see vahele tõsta. Suvalise chipiga on sellel mootoril juba 135-140kW mootorist ja 280-290Nm. Lisaks sellele on 1.8T auto nina kergem ja tänu sellele auto juhitavus parem. Kõige lihtsam muidugi oleks 1.8T A4 osta, soovitavalt quattro ning sõidad juba originaal jõuga mööda sellest praegusest autost, kuna juhitavust on lihtsalt parem ja täpsem.
7A mootori dünograafik

_________________
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.12.2013 13:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Lõunanaabritel on üks väga tige 7A, vabalthingavana pea 280 hj, meiegi kiirendusvõistlusi külastanud: http://www.youtube.com/watch?v=Em5Hma8v65Q

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.12.2013 14:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Raceboy kirjutas:
Lõunanaabritel on üks väga tige 7A, vabalthingavana pea 280 hj, meiegi kiirendusvõistlusi külastanud: http://www.youtube.com/watch?v=Em5Hma8v65Q

See oli see, mis tartus "ESS"e küpsetas? :)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.12.2013 15:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Sama jah.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.12.2013 18:41 
Eemal

Liitunud: 07.10.2012 23:28
Postitusi: 29
Turbokaks ei tee selle pärast, et siis ei ole tava rehviga enam midagi teha. Kui praegusele setupile juba 3B aju, õhulugeja, vile ja kollektorid külge kruvida saaks automaatselt 100 hp juurde.

Kui natike rohkem vaeva näha, siis orginaal 3B ajuga pole probleemi veel 400 hp ära juhtida. Probleemid tekivad rohkem õlitusega (õli pumbaga kõige rohkem)

Teine probleem on see, et ega ma mingi marko märtin ole, nelikuga sõidan alles teist aastat ja päris surnuks ka ennast sõita 500 hp pilliga ei taha.

Kõige pealt sõidaks nii 150hp pilliga, ja kui see on käpas, siis vaataks edasi.

150 hp peaks saavutama juba selle süüte keeramise, suurema õhu lugeja, ja vabama väljalaskega. Sellega olen mina juba rõõmus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.12.2013 22:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
7A peaks nagu tehasest juba 170 hj olema, kust see 150 hj tulnud on?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.12.2013 23:15 
Eemal

Liitunud: 07.10.2012 23:28
Postitusi: 29
Rattast - rattast, 170 on mootorist. Reaalsest jõust räägin ikka mina, mitte sellest millega kuskil hea on kõvatada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.12.2013 2:10 
Eemal

Liitunud: 10.08.2012 18:21
Postitusi: 58
Samune nõks millest rääkisid peale ~4000 pööret tuleneb nendest samustest "maailma parimatest" originaal pihustitest ning tüüpilisest vanakooli doch mootorist. Samune nõks on ka 16v golf 2(102kw) gti'del. Mis phmt toimib samamoodi nagu 7a/nm, lihtsalt audi puhul on kasutatud MPI kütte süstimist golfi pritsepea süsteemi vastu.

Pihustite vahetusega boschi pruunikate/oranzide(erinevatel aastatel oli erinevaid värve) kaob ära see nõks ja mootori töö läheb palju stabiilsemaks nii trassil sõites ning kaovad ära muud anomaaliad mis nende vanade hitachi juustudega mootoris toimub.

Kui kaan korralikult ära portida, kergemad tõukurid panna jpm. saab üsna palju juurde. 2.5l diisli bloki peale mis ka Eestis tehtud on ja jäätud vabalthingavaks peaks masina reipamalt sõitma saama, kui seda mandri peal sõitvad stock S2'd. Informatioon, kuidas too masin ehitati on jäänud saladuseks, et tea miks aga ka suurema pinnimisega ei saanud ma sealt eriti mingit infot.

Suurem õhulugeja mille sa külge tahad panna, oletan et (1992-1996) 2.8 v6 oma ei pidanud phmt mitte midagi juurde andma testiti seda dünos ja tagumiku järgi. Motorgeekis peaks informatiooni viimase teo kohta olema(teemat ei leidnud esimese korraga ülesse).

Isiklikult teeksin ma pihustite vahetusse, cat-back väljalase, motronic juhtima koos poolidega, esimeste aanide pealt jagajale "kork" ette, et hallikat loeks samast kohtast kus ta ka jagajaga oli ning kaan. Ma usun, et siis peaks saama üsna asjaliku võimsuse mootorist, kui turbot ei taha kasutada.

Aga ilmselt on kõige targem lihtsalt teha kõrgsurve turbokas 3b/aani osadega, linna liikluses ei jõuaks ka korralikult toimivad chipitud vanakooli s'id järgi. Trassi peal on teine teema. Samuti viimast on Eestis paar tükki tehtud ja vägagi edukalt ning tõestatult.

Edit: asjalikum küttepump ei teeks samuti halba.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.12.2013 9:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Räägid kergetest tõukuritest jne aga nendega kompenseerid vaid liiga pehmet klapivedru millest on abi vaid kõrgel pöördel aga sa tahtsid ju madalale jõudu juurde saada?
Samuti on imelik mis nende pihustitega toimub. Natuke uskumatu, et originaal pihustitega käib auto tunduvalt kehvemini kui millegi muuga. On siis nendega segu vale? vr6 hoiab näiteks segu üli rikkana, et mootorit säästa jahutamise ja jõu pärssimisega / detonatsiooni eemal hoidmisega. Pihustite ainus parameeter pole nende läbilaskvus vaid näiteks ka avanemise / sulgumise aeg..teatud juhtudel saab ka suurempihusti lahjema segu tekitada.

Wideband on peal?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.12.2013 11:46 
Eemal

Liitunud: 07.10.2012 23:28
Postitusi: 29
Orginaal lambda on kasutusel - pole juhtmetes ega andurites mingeid muudatusi teinud.
Häda nende hitachi pihustitega on see, et need ei pihusta, vaid sõna otseses mõttes kusevad nagu juudikud puu najal. (üks ühes suunas ja teine teises)
Teiste pihustitega ei toimu enam suvalist kusemist vaid suunatud pihustamine.

Aa ja teine asi ongi see, et hitachi pihustite avamise aeg on pikk - segu on tegelikult juba tehasest liiga rikas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.12.2013 11:51 
Eemal

Liitunud: 10.08.2012 18:21
Postitusi: 58
Et madalalt sellel mootoril jõudu juurde saada on ainus varjant 2.5l r5 bloki peale ehitada. Mingit muud varjanti siin ei ole, kui turbot esialgu peale panna ei taha ja nagu eelnevalt räägitud sai siis kõhtsurve turbokat teha.

Pihustite häda on jah see, et iga kui viimane see hitachi pihusti kuseb. Nad on ühe pihustus auguga ja see ainus üks samuti kuseb. Boschi vahetus pihustitel on selle vastu näiteks 4. Tagatipuks on hitachid veel madalaoomised ehk eraldi blokk on veel nendele järgi ühendatud, et phmt see on väga algeline jama kui sissepritse süsteemi audi vabalthingava peal kasutama hakkas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.12.2013 11:51 
Eemal

Liitunud: 10.08.2012 18:21
Postitusi: 58
Et madalalt sellel mootoril jõudu juurde saada on ainus varjant 2.5l r5 bloki peale ehitada. Mingit muud varjanti siin ei ole, kui turbot esialgu peale panna ei taha ja nagu eelnevalt räägitud sai siis kõhtsurve turbokat teha.

Pihustite häda on jah see, et iga kui viimane see hitachi pihusti kuseb. Nad on ühe pihustus auguga ja see ainus üks samuti kuseb. Boschi vahetus pihustitel on selle vastu näiteks 4. Tagatipuks on hitachid veel madalaoomised ehk eraldi blokk on veel nendele järgi ühendatud, et phmt see on väga algeline jama kui sissepritse süsteemi audi vabalthingava peal kasutama hakkas.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 61 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11