Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 22:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 61 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 09.12.2013 18:26 
Eemal

Liitunud: 10.08.2012 18:21
Postitusi: 58
murjam kirjutas:
Lihtsalt vahemärkusena, et originaalajuga pihusteid vahetades ei saa kindlasti enam kompuutri kütusekulu näitu uskuda. Mille põhjal kompuuter Sinu arvates kütusekulu arvutab? Just - ta täpselt teab, milliseid pihusteid ta stock-is juhib.

Üldiselt tundub mullegi originaalajuga millegi põhjalikum muutmine ikka väga umbes torkimisena. Õiget tagasisidet tulemusest ega võimalusi lihtsalt seadistada ei ole.



Pihusti asjaga panid sa puusse sellega, et pihustid mis originaalis on ja need boschi(volvo) pihustid on phmt samade näitajatega va see, et ühed on madala- teised kõrgeoomised.
Pihustist tuleb informatsioon, kui avatud pihusti toll hetkel on ja kui tootlikuse numbrid on samad mõlemal pihusti varjandil siis miks ta peaks seda valesti arvutama? Nende pihusti erinevused on ainult takistus ning boschi omadel on 1 pihustus augu asemel 4. Ja kui eelmised pihustid kusesid - iga kui viimane ja seda igas olukorras, siis ma ikka usun pigem enda juttu et küttekulu on vähenenud ja mul ei ole väljalase sõna otseses mõttes põlemata kütust enam täis. Tegemist ei ole säärase muudatusega, et mul olid ennem 400 pihustid ja nüüd on 1000sed.

Ja kohe kindlasti pole ennem mingit proge aju mõtet sellele mootorile panna, kui süüde pole ehitatud elektrooniliseks ehk poolide peale! Originaal Audi ajuga (mitte praegune hitachi) kui ehitada poolide ja s2/s4/s6 aju(motronic) peale nagu Enamus inimesi maailmas ja ka Eestis teevad vanema turboga või ilma Audi puhul, kuna palju parema tagasiside annab just motronic aju kui mingi MS 1 seeria pläust, kuna viimane pole audi r5'ga lihtsalt kokku loodud, alustades juba sellest et detoandurid ei suhtle perfektselt ajuga ja seal on veel palju agasi. Terve s2forum on seda informatiooni täis ja samuti motorgeek.
MS'il pole pealegi paljusid funktsioone mis aga motronicul on, lihtsalt peab teadma mida sa teed mitte ei avasta kohvi ja sarvesaiakese kõrval kuidas proge aju töötab.

See närvi ja küttekulu mis sa raiskad selle MS1 õppimise peale on võrdväärne(kui mitte suurem ja ilmselt ka on) sellega, kui ehitada mootor uue süütesüsteemi peale ja vedada see motronic aju koos juhtmestikuga sinna armatuuri alla ning maksta inimesele(200-300) kes oskab originaal aju perfektselt seadistada ja reaalselt saab ka paika selle. Ning see summa ei lähe esimeste arvutuste kohaselt sinna 1k€ juurde. Aga muidugi on alati hea õppida ise uut asja, et eks see iga inimese enda otsustada ole kuidas teha.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.12.2013 18:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kiku kirjutas:
Pihusti asjaga panid sa puusse sellega, et pihustid mis originaalis on ja need boschi(volvo) pihustid on phmt samade näitajatega va see, et ühed on madala- teised kõrgeoomised.
Pihustist tuleb informatsioon, kui avatud pihusti toll hetkel on ja kui tootlikuse numbrid on samad mõlemal pihusti varjandil siis miks ta peaks seda valesti arvutama? Nende pihusti erinevused on ainult takistus ning boschi omadel on 1 pihustus augu asemel 4.
Ja kohe kindlasti pole ennem mingit proge aju mõtet sellele mootorile panna, kui süüde pole ehitatud elektrooniliseks ehk poolide peale!


1) Pihustist ei tule mingit informatsiooni
2) "kui avatud ta hetkel on" pole samuti korrektne (Pihustid pole kraanid mida poolepeale lahti tehakse)
3) erinev vaid takistus? Mis tähendab hoopis erinevat pihusti juhtimise tööpõhimõtet
4) Jah kohe kindlasti ei ole mõtet progeaju peale panna enne kui süüde on tehtud elektrooniliseks sest muidu ei saa selle tarbeks ostetud teist aju ja süütevõimendit minema visata kui lõpuksprogetav peale läheb.


PS! mainin veel ära, (Juhuk kui muidu välja ei loe) et jah, korralikult funktsioneeriv kütusesüsteem on kindlasti ökonoomsem kui kusevate pihustitega variant....ja selles pole kellelgi kahtlust. Samuti pole selles küsimus kas originaal aju on kiirem, täpsem, kohati ka turvalisem jne kui odavaim lampraadio milleks on MS1 aga seda pakuti vaid selleks välja, et segu ja süüde saaksid sellised nagu soovitakse.....ja sellest tulenevalt saadaks kätte kogu võimalik jõud, ei millekski enamaks.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.12.2013 20:32 
Eemal

Liitunud: 10.08.2012 18:21
Postitusi: 58
Ehk siis kui pihustid ära vahetada hakkab kompuuter nii või naa valetama, kuna pihustid on teise takistusega ja aju ei saa enam täpset küttekulu arvutada?
Eks kui paak tühjaks saab näeb täpselt ära.
Millegi pärast ma kahtlen, et nende vahetusega aju nüüd midagi meeletult valetab või ei toimeta korralikult, vähemalt nende pihustite ja selle mootoriga, kuna USA peaaegu suurem enamus 7A'del mis foorumites kajastatud, on tehtud sama pihustite vahetus, mõni on kasutanud natukene väiksema tootlikusega pihusteid teine samu mida mina ning mitte üks inimene pole vätinud, et kompuuter reaalse kulu suhtes meeletult või üldse valetama oleks hakanud.

Muus pihustite töö osas olen ilmselt valesti asjast aru saanud...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.12.2013 20:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Lisaks läbilaskvusele ja erinevale juhtimisele on eri pihustitel tihti ka erinev avanemiseks / sulgumiseks kuluv aeg ja avanemisel / sulgemisel erinev läbilaskevõime. Kuna pihusteid avatakse vaid loetud millisekunditeks ja pole oluline palju nad minutis läbi lasevad vaid selle aja jooksul mil aju nad vaid ühe töötakti jaoks avab siis on ka pisemad erinevused olulised
....aga teinekord võib ka 100 muudatust tehes sama tulemuseni jõuda seda, et kompuuter kohe PEAB valetama ma ei ütle. Vabalthingaval julgeksin sellist asja ette võtta küll, seda enam kui paljud on nii teinud ja toimib. Turbokal ma lisaks kontrollimata seda teha ei julgeks.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.12.2013 0:26 
Eemal

Liitunud: 07.10.2012 23:28
Postitusi: 29
Raceboy kirjutas:
phyl kirjutas:
Kõiksugu näitudest, mis summutist väljuvad on mul ka jumala savi - seni kaua, kuni masinal on segu enam vähem paigas ja on orginaalist võimsam olen mina rahul.

Senikaua kuni orginaal aju toimetab normaalselt, ei ole mul tahtmist maksta mingile vandile 1K euri, et ta paigaldaks mulle uue aju, millega ma ei oska midagi teha, ja siis jookse nagu lits lapsega, kui masin jälle ei tööta.

Ma tahan näha seda venda, kes viitsib koostada ajule vähemat sama palju erinevaid map-e. (üle 10 küll keegi teha ei viitsi)



Pilt


No äkki harid mind rumalat inimest natike siis, mis on minu arusaamal väär info.

Säänest asja igatahes olen oma silmaga näinud, kuidas vemsi seadistaja arvas, et masin töötab sitaks hästi (reaalses elus polnud masinal ühte silindritki taga, kuna pool oli läbi põlenud)

Muidugi vemsiga on ägedaid juhtumeid veelgi olnud, kus õhtul masin siis töötab enam vähem ja hommikul, vot tuld kolvile ei võta.

Olen oma silmaga näinud, kuidas on õhtu jooksul siis kolm mootorit kokku lastud, miks? Keegi ei tea, aga ühine nimetaja oli vems.

MS2-hega pole kuulnud, et selliseid probleeme nii palju oleks, aga jätkuvalt, ma olen välja kirjutanud, miks ma seda ei taha kasutada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.12.2013 10:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ja ikka pole selle kohta muud öelda, kui sedasama:
Raceboy kirjutas:
Pilt

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.12.2013 1:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Tõsi on see, et progeaju kasutades on Sul kõik mõeldavad (ok, kergelt liialdan) võimalused kõike seadistada, AGA! ühtlasi on Sul ka kohustus/vajadus kõik sisuliselt nullist seadistada.

Kui midagi oled seadistamata jätnud või kehvasti või liiga uljalt seadistanud, on mootori kokkulaskmine väga võimalik.

Küll aga on võimalik progeaju seadistada ka vähehaaval ja väga rafineeritud lõpptulemuseni, mis sobib täpselt mootori kõikide parameetritega. Sama ei kehti originaalaju kasutades mootori mehaanikat muutes.

Ühesõnaga, senikaua, kui vabalthingava mootoriga mõnda kilovatti taga ajad, võid ju originaalajuga jebida, aga kui tekib tahtmine suurema jõumuutuse järgi (näiteks turbo), tasub ikkagi kasutada progeaju.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.12.2013 1:28 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Noh, mis siin seletada. Tal oli konkreetselt probleem VEMS`iga. Ehk tema arust on progeaju võrdeline VEMS`iga. Jälle väga piiratud maailmavaade ja seetõttu pole mõistlik ka midagi edaspidi seletada, sest see klaviatuuri kulutamine.

On ka teisi progeajusid. Kui nüüd rääkida tagamaadest, siis aju ise ei taga mootori eluiga vaid pigem seade/seadistaja.
Oma lollust pole ka mõtet juhtplokile süüks panna. Tema ei otsusta, mis ajal mida teha. Kas "kolb võtab tuld" ühel hommikul või teisel õhtul või vastupidi olenemata nädalapäevast.

Kui juba läks seadistaja(isiklikuks!) kallale, siis anonüümse lahmimise asemel võiks ka konkreetse nime välja tuua, on piisavalt mune? Meie Peebuga oleme vast suurema osa VEMS`de häälestamisega tegelenud....mina nagu teemaalgatajaga kursis pole, vaevalt tema ka minuga. Kas mina või Peep oleme ühe õhtuga lasnud mitu mootorit puruks....?
Veelkord...anonüümsus on suhteline ja niisama lahmides teed vaid oma olukorda kehvemaks. Eesti pole nii suur, internet teeb ka maailmapildi kitsamaks kui tundub.

Mina eelistan progeaju, aga ma ei hakka originaalajude seadistajaid nugadega seljatagant loopima, ega ma seepärast end paremini ei tunneks.
Mul on hea meel, et vähemalt sina tunned, jah phyl, sinust käib jutt.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.12.2013 21:03 
Eemal

Liitunud: 07.10.2012 23:28
Postitusi: 29
hents99 kirjutas:
"Noh, mis siin seletada. Tal oli konkreetselt probleem VEMS`iga. Ehk tema arust on progeaju võrdeline VEMS`iga. Jälle väga piiratud maailmavaade ja seetõttu pole mõistlik ka midagi edaspidi seletada, sest see klaviatuuri kulutamine. "

Probleem on/oli tõesti Vemsiga, aga mis näiteid ma siis peaks tooma, kui teiste ajudega kokkupuude puudub? Hakkan suvaliselt luuletama?

"On ka teisi progeajusid. Kui nüüd rääkida tagamaadest, siis aju ise ei taga mootori eluiga vaid pigem seade/seadistaja.
Oma lollust pole ka mõtet juhtplokile süüks panna. Tema ei otsusta, mis ajal mida teha. Kas "kolb võtab tuld" ühel hommikul või teisel õhtul või vastupidi olenemata nädalapäevast."

Esimese lause osaga olen 110 protsendiliselt nõus, aga seade peab olema ikkagi lolli kindel ja ka elektroonika peab olema lolli kindel, mitte selline nagu enamus masinatel see on.
Teine osa - millele siis süüd panna, kui õhtul auto töötab, seisab terve öö kuivas garaasis, ja hommikul käima ei lähe. Ei tuvastanud otsingutel, et juhtmestikus oleks mingi kala - ja arvuti võib ju sappa panna, aga jätkuvalt - mis kasu mul sellest arvutist on, kui ma ei oska sellega aju juures midagi teha? Ei ole lolli kindel siiski.


"Kui juba läks seadistaja(isiklikuks!) kallale, siis anonüümse lahmimise asemel võiks ka konkreetse nime välja tuua, on piisavalt mune? Meie Peebuga oleme vast suurema osa VEMS`de häälestamisega tegelenud....mina nagu teemaalgatajaga kursis pole, vaevalt tema ka minuga. Kas mina või Peep oleme ühe õhtuga lasnud mitu mootorit puruks....?
Veelkord...anonüümsus on suhteline ja niisama lahmides teed vaid oma olukorda kehvemaks. Eesti pole nii suur, internet teeb ka maailmapildi kitsamaks kui tundub."

Ei too nimesid välja, kuna ei taha sellel teemal vaielda ja inimestega isiklikuks minna (mis ma sellest saan). See kes seda autot seadistas, ja nüüd tunneb/peaks tundma ennast puudutatuna - mis siis sellest? Mina toon lihtsalt välja reaalseid juhtumeid/kogemusi, kus mina olen tunnistajaks olnud.

"Mina eelistan progeaju, aga ma ei hakka originaalajude seadistajaid nugadega seljatagant loopima, ega ma seepärast end paremini ei tunneks.
Mul on hea meel, et vähemalt sina tunned, jah phyl, sinust käib jutt.
"

Ei loobi kedagi nugadega - jätkuvalt, tõin välja juhtumeid, kus mina olen tunnistajaks olnud, et proge aju on mootoreid hukanud (kas probleem oli seades, seadistajas või kasutajas - krt seda lõpuks teab)

Kuna teema on langenud juba hülge möla ajamisekes ja informatiivset juttu napib, siis ennast tõestama ma siin ka ei hakka ja ei peagi.

Loeks huviga jätkuvalt põhjendusi, et miks on proge aju vabalt hingavale masinale väga vajalik, kui on olemas orginaal aju, mida timmides töötab masin normaalselt.
Teisalt loeks põhjendusi, miks on alati kõigil inimsetel esimeseks soovituseks orginaal aju võssa saata ja proge aju paigaldada. Orginaal aju on ka ikkagi ka progameeritav - lihtsalt teisi vahendeid/võtteid on vaja.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.12.2013 9:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
No, aga keskendu hoopis sõidu lihvimisele. Iga kell saad kiirema ringiaja lõpuks selle otsa pealt, mitte mingite oleks, poleks, smoleks, rolex lollustega tegeledes.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.12.2013 13:07 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Programmeeritav juhtarvuti on hea sellepärast, et kui oma süsteemi valmis saad ja endale selgeks teed, siis püsib see alati "raua" muutustega kaasas - pane mootor kasvõi vastu päeva ringi käima, või juhi kodust gaasikatelt või tee koerakuudile nina niiskusest sõltuv tuulutusluuk.

Põhimõtteliselt on tegemist arvutiga, millel on auto mootori juhtimiseks lisatud mõned suurema võimsusega transistorid ja kirjutatud tarkvara, et autoinimesed ka sellest aru saaks - võid ise ka tarkvarale uusi ridasid kirjutada, kui piisavalt pädev oled - kui ei ole, ootad mõne kuu ja laed netist uue VemsTune alla.
Vemsil on 2 detonatsioonianduri sisendit juba ammuammu.
Programmeritavatele juhtarvutitega saad juhtida nitrot, veojõukontrolli, jahutusventilaatoreid, veepumpa, turbo rõhku jms.
Saad kasutada flatshifti(käiguvahetus jalga gaasipedaalilt tõstmata), launchi (stardipöörete piirik)
Saad lisada ekraani, mis sul kõik mootori tööparameetrid näidikupaneeli kuvab.
Salvestada sõidu andmeid mälukaardile - kõikvõimalikud andurid: GPS koordinaat, külgjõud, kasvõi rehvirõhk.
Lisada vabalt immobilaiseri.
Vaadata ja juhtida kõike androidiga varustatud seadmega juhtmevabalt.
Lisaks kõikvõimalikud juhtimisloogikad, mis ühest...mitmest parameetrist sõltuvalt muudavad teisi n. käigust sõltuv turborõhk,...

JNE...

Tutvu erinevate juhtarvutite funktsioonidega, enne kui midagi järeldad/eeldad/arvad.

Terv


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.12.2013 13:45 
Eemal

Liitunud: 07.10.2012 23:28
Postitusi: 29
KaroK kirjutas:
Programmeeritav juhtarvuti on hea sellepärast, et kui oma süsteemi valmis saad ja endale selgeks teed, siis püsib see alati "raua" muutustega kaasas - pane mootor kasvõi vastu päeva ringi käima, või juhi kodust gaasikatelt või tee koerakuudile nina niiskusest sõltuv tuulutusluuk.

Põhimõtteliselt on tegemist arvutiga, millel on auto mootori juhtimiseks lisatud mõned suurema võimsusega transistorid ja kirjutatud tarkvara, et autoinimesed ka sellest aru saaks - võid ise ka tarkvarale uusi ridasid kirjutada, kui piisavalt pädev oled - kui ei ole, ootad mõne kuu ja laed netist uue VemsTune alla.
Vemsil on 2 detonatsioonianduri sisendit juba ammuammu.
Programmeritavatele juhtarvutitega saad juhtida nitrot, veojõukontrolli, jahutusventilaatoreid, veepumpa, turbo rõhku jms.
Saad kasutada flatshifti(käiguvahetus jalga gaasipedaalilt tõstmata), launchi (stardipöörete piirik)
Saad lisada ekraani, mis sul kõik mootori tööparameetrid näidikupaneeli kuvab.
Salvestada sõidu andmeid mälukaardile - kõikvõimalikud andurid: GPS koordinaat, külgjõud, kasvõi rehvirõhk.
Lisada vabalt immobilaiseri.
Vaadata ja juhtida kõike androidiga varustatud seadmega juhtmevabalt.
Lisaks kõikvõimalikud juhtimisloogikad, mis ühest...mitmest parameetrist sõltuvalt muudavad teisi n. käigust sõltuv turborõhk,...

JNE...

Tutvu erinevate juhtarvutite funktsioonidega, enne kui midagi järeldad/eeldad/arvad.

Terv


Tänan omaduste välja toomise eest.

1. Nitrot ei taha/julge kasutada.
2. Veojõu kontrolliga võid jääraja peal hulluks minna - sama kehtib ka ESP kohta ja ABS-i kohta.
3. Mootori jahutust juhitakse juba tem. anduri pealt ja lisaks saab vajadusel otse vendi sisse lülitada. (mulle sobib)
4. Vee pump on mehaaniliselt juba tehasest juhitud. (mulle sobib)
5. Turbo rõhu juhtimise vajadus puudub.
6. Sõidu ajal pole isegi olemas olevaid näidikuid aega vaadata - seega ekraan, millelet infot näeks on ka eba vajalik. (õli temp, õli rõhk, laadimine, vee temp ja muud tehasest küljes olevad näidikud ja ohu tuled toimivad ideaalselt)
7. Sõitmise andmed (mis iganes näidud siis - nagu eespool nimetatud g-jõud kas või, ei tunne neist puudust)

Seega on minu järeldus see, et jätkuvalt proge aju paigaldamine on mõtetu ressursi kasutamine. Kui tekib probleeme hetkel oleva ajuga mootori juhtimisel, siis ennem pöördun prj-i poole, kes siis peaks juttude järgi olema võimeline orginaal aju timmima.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.12.2013 13:50 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
KaroK kirjutas:
Programmeeritav juhtarvuti on hea sellepärast, et kui oma süsteemi valmis saad ja endale selgeks teed, siis püsib see alati "raua" muutustega kaasas - pane mootor kasvõi vastu päeva ringi käima, või juhi kodust gaasikatelt või tee koerakuudile nina niiskusest sõltuv tuulutusluuk.

Põhimõtteliselt on tegemist arvutiga, millel on auto mootori juhtimiseks lisatud mõned suurema võimsusega transistorid ja kirjutatud tarkvara, et autoinimesed ka sellest aru saaks - võid ise ka tarkvarale uusi ridasid kirjutada, kui piisavalt pädev oled - kui ei ole, ootad mõne kuu ja laed netist uue VemsTune alla.
Vemsil on 2 detonatsioonianduri sisendit juba ammuammu.
Programmeritavatele juhtarvutitega saad juhtida nitrot, veojõukontrolli, jahutusventilaatoreid, veepumpa, turbo rõhku jms.
Saad kasutada flatshifti(käiguvahetus jalga gaasipedaalilt tõstmata), launchi (stardipöörete piirik)
Saad lisada ekraani, mis sul kõik mootori tööparameetrid näidikupaneeli kuvab.
Salvestada sõidu andmeid mälukaardile - kõikvõimalikud andurid: GPS koordinaat, külgjõud, kasvõi rehvirõhk.
Lisada vabalt immobilaiseri.
Vaadata ja juhtida kõike androidiga varustatud seadmega juhtmevabalt. SEDA MA EI SAA TEHA Pole OBDII.
Lisaks kõikvõimalikud juhtimisloogikad, mis ühest...mitmest parameetrist sõltuvalt muudavad teisi n. käigust sõltuv turborõhk,...

JNE...

Tutvu erinevate juhtarvutite funktsioonidega, enne kui midagi järeldad/eeldad/arvad.

Terv



Mul on originaalaju, millel ma saan täpselt kõike seda teha. Mis pidin tegema, oli ühe vajaliku kivi vahetus. 93a Mitsubishi.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.12.2013 18:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kui kõike saab teha ka originaalajuga on ju kõik super....aga miks siis rääkida kütterõhuga auto seadistamisest. Kui korragi küttekaarti oled seadistanud või suudad omale ette kujutada saad aru miks ma nii küsin. See oleks justkui progetav aju millel vaid "req fuel" parameeter kütuse osa jaoks :)
Ei midagi isiklikku ja ei mingit huvi sellele audile ka miskit aju paigaldada.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.12.2013 20:36 
Eemal

Liitunud: 07.10.2012 23:28
Postitusi: 29
Kas sellele ajule ligi saab - mina pole veel selles 100 protsenti kindel. Kas segu map-i saab timmida? Ei tea veel - pole veel põhjust seda uurida ka.

Kütte rõhuga timmimine ei ole ideaalne - olen sellega kursis, aga see on parem kui mitte midagi. Mis segu väärtused tehasest on, on hea küsimus? Kuna ma masinal kubatuuri ei suurenda, vahetan ainult pihusteid ja paigaldan suurema diameetriga õhulugeja (orginaal on siis 50 mm, uus on ristlõike pindala poolelt 600 mm2 suurem), siis usun, et segu ei lähe nii paigast ära, et seda ei saaks kütte rõhuga timmida.

Kindlasti tuleks ennem kõike ikkagi segu mõõta, et ideaalset tulemust saada - äkki on juba tehasest ikkagi segu nii paigas, et õige pihustite läbilaskega saab segu paika.

Kuna endal puudub hetkel info, tehase segu väärtustest - siis siia see vaidlus jääbki.

Kui ma loeksin erinevatest foorumitest ainult seda välja, et orginaal aju pole võimalik seadistada, siis ma ei ajaks oma jonni - paraku väidavad osad, et saab - teised jälle, et mitte, siis mina tunnen esialgu odavaima variandi vastu huvi. (kellel seda raha nii loopida on?)

Kõige reaalsemad andmed pärinevad ikkagi 034 motorspordi kodulehel leidvatest andmetest, siis seal on saadud suurema õhulugeja, pihustite vahetuse (samad läbilaske võimega mis minul on kasutusel) ja chipiga 15hp rattast rohkem. (isegi mingi tüno graafik on olemas, kus on igas alas siis jõudu juurde saadud.)

Kuna ma chippi ei kasuta vaid katsetan siis seda tihvti liigutamise versiooni, siis peaks tulemus ikkagi sama väärne tulema. Ja seda jätkuvalt tehase ajuga ja rohkemaks jõuks pole hetkel vajadustki.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 61 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11