Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 18:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 22.09.2013 11:41 
Eemal

Liitunud: 29.10.2005 19:36
Postitusi: 15
Asukoht: tallinn
tere!
Mis võiks olla viimasepõlvkonna m30b35 lucas tüüpi pihustite tootlikus?
Kas sinna asemele võiksid oma parameetrite poolest sobida m52b28 boschi pihustid?


tegu vabalthingava mootoriga,tänud ning kõike parimat soovides!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.09.2013 10:02 
Eemal

Liitunud: 29.04.2006 19:53
Postitusi: 100
Asukoht: Tartu
Tootlikus peaks olema sarnane 220cc ligidal.Aga pihustite kuju hoopis teine.Vaja pihustitele vahetükki või pihustilatti kollektori poole saada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.11.2013 17:20 
Eemal

Liitunud: 30.12.2007 20:46
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
Kui sul pole progeaju, siis unusta see pihustite rahvajuttude järgi vahetamise mõte parem ära.
Juba E28 ja E34 omade tootlikkuse vahest piisab, et segukõver üsna pekki keerata. Vahe ainult 25 cc.
Arvasin ka kunagi, et õige tjuuningmootor vajab ka suuremaid pihusteid ja päris suur oli meelepaha, kui selgus, et nende E34 omade puhastamise ja sortimise raha oli maha visatud, sest vanade originaalidega töötas asi märksa paremini ja segukõver püsis ka täitsa paigas (regullida sain ainult survega).

Pealegi M30B35 (ehk E12 ja facelifti eelse E23/E24 mootor) kasutab madalaoomilisi pihusteid, vaevalt sa neid kõrgeoomilisi vajava M30B34 otsa panna tahaksid.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.12.2013 1:23 
Eemal

Liitunud: 29.10.2005 19:36
Postitusi: 15
Asukoht: tallinn
Aare kirjutas:
Kui sul pole progeaju, siis unusta see pihustite rahvajuttude järgi vahetamise mõte parem ära.
Juba E28 ja E34 omade tootlikkuse vahest piisab, et segukõver üsna pekki keerata. Vahe ainult 25 cc.
Arvasin ka kunagi, et õige tjuuningmootor vajab ka suuremaid pihusteid ja päris suur oli meelepaha, kui selgus, et nende E34 omade puhastamise ja sortimise raha oli maha visatud, sest vanade originaalidega töötas asi märksa paremini ja segukõver püsis ka täitsa paigas (regullida sain ainult survega).

Pealegi M30B35 (ehk E12 ja facelifti eelse E23/E24 mootor) kasutab madalaoomilisi pihusteid, vaevalt sa neid kõrgeoomilisi vajava M30B34 otsa panna tahaksid.


tegu siiski 155kw mootoriga mitte 160kw

eesmärk pole jõudu juurde saada vaid leida töökorras pihustid mis töötaks viimasepõlvkonna vabalthingava m30 mootoriga.

riiulis seisavad selliste näitajatega boschi pihustid:
315CC@ 3bar
365CC@ 4bar
405CC@ 5bar
Resistance(ohm): 12
Hole number: 4holes

kas on mul yltse mõtet hakata nende pihustitega jändama,juhul kui laskes kütuse surve 2.5bari peale ja eeldaks et lamda teeb ka oma tööd või olen ma ikka "vähe" optimistlik?

tänud vastuse eest ning parmat!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.12.2013 12:46 
Eemal

Liitunud: 07.10.2012 23:28
Postitusi: 29
Ma olen selles suhteliselt kindel, et lambda ei korrigeeri eriti midagi. Ainuke viis masinat timmida on kas kütte rõhuga ja siis tsekata küünalt aeg ajalt, või siis paigaldada mingid high techid andurid külge, mille abil on võimalik segu väärtusi näha.

Ütleme pigem siis nii, et kui proge aju ei paigalda, siis oled kõiksugu küsimustega "on your own" - nagu ikka.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11