Aare kirjutas:
Kui sul pole progeaju, siis unusta see pihustite rahvajuttude järgi vahetamise mõte parem ära.
Juba E28 ja E34 omade tootlikkuse vahest piisab, et segukõver üsna pekki keerata. Vahe ainult 25 cc.
Arvasin ka kunagi, et õige tjuuningmootor vajab ka suuremaid pihusteid ja päris suur oli meelepaha, kui selgus, et nende E34 omade puhastamise ja sortimise raha oli maha visatud, sest vanade originaalidega töötas asi märksa paremini ja segukõver püsis ka täitsa paigas (regullida sain ainult survega).
Pealegi M30B35 (ehk E12 ja facelifti eelse E23/E24 mootor) kasutab madalaoomilisi pihusteid, vaevalt sa neid kõrgeoomilisi vajava M30B34 otsa panna tahaksid.
tegu siiski 155kw mootoriga mitte 160kw
eesmärk pole jõudu juurde saada vaid leida töökorras pihustid mis töötaks viimasepõlvkonna vabalthingava m30 mootoriga.
riiulis seisavad selliste näitajatega boschi pihustid:
315CC@ 3bar
365CC@ 4bar
405CC@ 5bar
Resistance(ohm): 12
Hole number: 4holes
kas on mul yltse mõtet hakata nende pihustitega jändama,juhul kui laskes kütuse surve 2.5bari peale ja eeldaks et lamda teeb ka oma tööd või olen ma ikka "vähe" optimistlik?
tänud vastuse eest ning parmat!