toyota 4a-fe 81kw to ???kw
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: toyota 4a-fe 81kw to ???kw
Sry, kuid suht fa-fa teema.
Täissünt, hooldused jne on tavapärane asi auto juures, mis ole üldse tuunimine või performance.
Vabalt hingaval otseläbi torustik ja a la jap-style ei too küll kw juurde. Koonusfilter on ka lai mõiste. Kindlam laks on jääda originaal sisselaske juurde, kuna 99.99% koonusfiltrite paigutustest on väär.
Kas sa tahad lõpp-võimsust või vahepealset pöördemomendi graafikut juurde?
Originaal plokikaane puhastus,klappide sooveldus jne toob ise juba sammu originaal 81kw juurde sammu lähemale.
Kõige odavam võimsuse kasv NA mootoril on auto kaalu vähendamine. Seda sa arvatavasti ei taotle.
Originaal kollektor on wikipedia andmetel pikkade runneritega. Esialgu teeks neid lühemaks, pöörete algus võimsuselt lahjem, lõpp võimsus eeldatavasti suurem. Piiraja tõstmine ei too enne võimsust juurde, kui ei muudeta mootori hingamist. Siin kohal oleks nn sport nukkvõllid, kütuserõhu tõstmine, aju remap, kaane portimine jne. Piiraja kasvust on siis kasu ja mõtet, kui piiraja ise jääb lõppvõimsuse juures jalgu. Muul juhul on mootori vägistamine.
Ise teeks pärast mootori korrastamist ja hooldusi: lühemate runneritega sisselase, aju remap (chippimine), surveastme tõstmine, kangemad nukad(kauem avatud või kõrgema tõusuga). Kui kütuse kogus on liiga suur, siis hapniku puuduse korral ei põle ta ning võimsus kahaneb.
Täissünt, hooldused jne on tavapärane asi auto juures, mis ole üldse tuunimine või performance.
Vabalt hingaval otseläbi torustik ja a la jap-style ei too küll kw juurde. Koonusfilter on ka lai mõiste. Kindlam laks on jääda originaal sisselaske juurde, kuna 99.99% koonusfiltrite paigutustest on väär.
Kas sa tahad lõpp-võimsust või vahepealset pöördemomendi graafikut juurde?
Originaal plokikaane puhastus,klappide sooveldus jne toob ise juba sammu originaal 81kw juurde sammu lähemale.
Kõige odavam võimsuse kasv NA mootoril on auto kaalu vähendamine. Seda sa arvatavasti ei taotle.
Originaal kollektor on wikipedia andmetel pikkade runneritega. Esialgu teeks neid lühemaks, pöörete algus võimsuselt lahjem, lõpp võimsus eeldatavasti suurem. Piiraja tõstmine ei too enne võimsust juurde, kui ei muudeta mootori hingamist. Siin kohal oleks nn sport nukkvõllid, kütuserõhu tõstmine, aju remap, kaane portimine jne. Piiraja kasvust on siis kasu ja mõtet, kui piiraja ise jääb lõppvõimsuse juures jalgu. Muul juhul on mootori vägistamine.
Ise teeks pärast mootori korrastamist ja hooldusi: lühemate runneritega sisselase, aju remap (chippimine), surveastme tõstmine, kangemad nukad(kauem avatud või kõrgema tõusuga). Kui kütuse kogus on liiga suur, siis hapniku puuduse korral ei põle ta ning võimsus kahaneb.
Re: toyota 4a-fe 81kw to ???kw
Kleepsutreema see selle foorumi kontekstis küll pole - loodetavasti vajub ruttu ära teisele leheküljele, kuna autoehituse põhitõed on siin ja teistes foorumites mittemudelipõhiselt juba olemas. Tasuks tutvuda sisepõlemismootori hingeeluga
Re: toyota 4a-fe 81kw to ???kw
uued pihustid,aju tune, turbo, lisa või uus bensiinipump, rõhku 0,5 bar , korruta preagused kw 50% . Kokku teeb ikkagi suht nutuse kw numbri,kulutatud summaga võrreldes ilmselt. Lihtsam preagune moto minema visata. Või sõida ja ole rahul.
vabalthingava tuunimine läheb samakalliks ilmselt... kui netis just mingeid spets nõks sellele mootorile ei ole. Eespool on juba ära mainitud,et need asjad kw ei too eriti..mida sa teha tahad. 1kw pärast ma ei viitsiks kapottigi lahti teha.
vabalthingava tuunimine läheb samakalliks ilmselt... kui netis just mingeid spets nõks sellele mootorile ei ole. Eespool on juba ära mainitud,et need asjad kw ei too eriti..mida sa teha tahad. 1kw pärast ma ei viitsiks kapottigi lahti teha.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: toyota 4a-fe 81kw to ???kw
Tee nagu Google soovitab
Re: toyota 4a-fe 81kw to ???kw
no itb-d, väljalase ja aju üle kirjutamine või progeaju ja sul on ka üli odavalt ja ise tehes kulunud 700-1000€ ja seda selleks, et saada 100kw. Sama energia väikest viisi ülelaadimisse panna ja oled saavutanud vast turvalised 120kw või asi omale lõpuni selgeks tehes ja mõningasi riske võttes 150 lühiajalist kw
Ma vist muus suunas ei mõtleks kui üle laadimine.
Kui keevitust pole ja ikka hirmus isu ise teha siis võta siin foorumis müüdav Eatoni kompressor ligi.....saad ehk esimese ülelaetu veidi lihtsamalt valmis.
Ma vist muus suunas ei mõtleks kui üle laadimine.
Kui keevitust pole ja ikka hirmus isu ise teha siis võta siin foorumis müüdav Eatoni kompressor ligi.....saad ehk esimese ülelaetu veidi lihtsamalt valmis.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: toyota 4a-fe 81kw to ???kw
toyota caldina gt-t mootor vaja hoopis.
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.
Re: toyota 4a-fe 81kw to ???kw
Vabandan et teemat solgin. Tegu samasuguse mootori ja corollaga. Kohalt ära minnes hakkab korralikult väristama (vahel) ja kohati nõksutab ühtlase sõidu ajal. Kas tegu võib olla kütusepumbaga?
M50 stroker
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: 07.12.2013 14:47
Re: toyota 4a-fe 81kw to ???kw
Mul on ka teisel corollal (4afe) sama jama, mitte küll kohalt võttes kuid rahuliku sõiduga madalatel pööretel annab ikka vahest tunda küll..
Aga selleks, et 4afe-le jõudu juurde saada, oleks mõistlik sinna leida 4age bigport kaas, ning orginaalist asjalikum juhtaju
Aga selleks, et 4afe-le jõudu juurde saada, oleks mõistlik sinna leida 4age bigport kaas, ning orginaalist asjalikum juhtaju
Fx164AGE