Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 13:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: toyota 4a-fe 81kw to ???kw
PostitusPostitatud: 10.02.2013 21:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2010 18:09
Postitusi: 63
jh


Viimati muutis SHiiim, 02.08.2022 11:25, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.02.2013 22:52 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Sry, kuid suht fa-fa teema.

Täissünt, hooldused jne on tavapärane asi auto juures, mis ole üldse tuunimine või performance.

Vabalt hingaval otseläbi torustik ja a la jap-style ei too küll kw juurde. Koonusfilter on ka lai mõiste. Kindlam laks on jääda originaal sisselaske juurde, kuna 99.99% koonusfiltrite paigutustest on väär.
Kas sa tahad lõpp-võimsust või vahepealset pöördemomendi graafikut juurde?
Originaal plokikaane puhastus,klappide sooveldus jne toob ise juba sammu originaal 81kw juurde sammu lähemale.
Kõige odavam võimsuse kasv NA mootoril on auto kaalu vähendamine. Seda sa arvatavasti ei taotle.

Originaal kollektor on wikipedia andmetel pikkade runneritega. Esialgu teeks neid lühemaks, pöörete algus võimsuselt lahjem, lõpp võimsus eeldatavasti suurem. Piiraja tõstmine ei too enne võimsust juurde, kui ei muudeta mootori hingamist. Siin kohal oleks nn sport nukkvõllid, kütuserõhu tõstmine, aju remap, kaane portimine jne. Piiraja kasvust on siis kasu ja mõtet, kui piiraja ise jääb lõppvõimsuse juures jalgu. Muul juhul on mootori vägistamine.

Ise teeks pärast mootori korrastamist ja hooldusi: lühemate runneritega sisselase, aju remap (chippimine), surveastme tõstmine, kangemad nukad(kauem avatud või kõrgema tõusuga). Kui kütuse kogus on liiga suur, siis hapniku puuduse korral ei põle ta ning võimsus kahaneb.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.02.2013 16:27 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Kleepsutreema see selle foorumi kontekstis küll pole - loodetavasti vajub ruttu ära teisele leheküljele, kuna autoehituse põhitõed on siin ja teistes foorumites mittemudelipõhiselt juba olemas. Tasuks tutvuda sisepõlemismootori hingeeluga :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.02.2013 17:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
uued pihustid,aju tune, turbo, lisa või uus bensiinipump, rõhku 0,5 bar , korruta preagused kw 50% . Kokku teeb ikkagi suht nutuse kw numbri,kulutatud summaga võrreldes ilmselt. Lihtsam preagune moto minema visata. Või sõida ja ole rahul.

vabalthingava tuunimine läheb samakalliks ilmselt... kui netis just mingeid spets nõks sellele mootorile ei ole. Eespool on juba ära mainitud,et need asjad kw ei too eriti..mida sa teha tahad. 1kw pärast ma ei viitsiks kapottigi lahti teha.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.02.2013 9:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Tee nagu Google soovitab


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.02.2013 22:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
no itb-d, väljalase ja aju üle kirjutamine või progeaju ja sul on ka üli odavalt ja ise tehes kulunud 700-1000€ ja seda selleks, et saada 100kw. Sama energia väikest viisi ülelaadimisse panna ja oled saavutanud vast turvalised 120kw või asi omale lõpuni selgeks tehes ja mõningasi riske võttes 150 lühiajalist kw :roll:

Ma vist muus suunas ei mõtleks kui üle laadimine.

Kui keevitust pole ja ikka hirmus isu ise teha siis võta siin foorumis müüdav Eatoni kompressor ligi.....saad ehk esimese ülelaetu veidi lihtsamalt valmis.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.04.2015 23:30 
Eemal

Liitunud: 27.04.2005 10:54
Postitusi: 101
Asukoht: Pärnu
turbo on lihtsam ...

_________________
audi 200


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.04.2015 15:13 
Eemal

Liitunud: 23.10.2005 19:46
Postitusi: 215
Asukoht: Läänemaa
toyota caldina gt-t mootor vaja hoopis.

_________________
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.08.2015 20:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.10.2012 1:22
Postitusi: 130
Vabandan et teemat solgin. Tegu samasuguse mootori ja corollaga. Kohalt ära minnes hakkab korralikult väristama (vahel) ja kohati nõksutab ühtlase sõidu ajal. Kas tegu võib olla kütusepumbaga?

_________________
M50 stroker


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.08.2015 11:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2013 14:47
Postitusi: 40
Mul on ka teisel corollal (4afe) sama jama, mitte küll kohalt võttes kuid rahuliku sõiduga madalatel pööretel annab ikka vahest tunda küll..
Aga selleks, et 4afe-le jõudu juurde saada, oleks mõistlik sinna leida 4age bigport kaas, ning orginaalist asjalikum juhtaju
Pilt

_________________
Fx164AGE


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11