Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 18:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: C20NE mootor
PostitusPostitatud: 15.01.2013 20:33 
Eemal

Liitunud: 04.12.2012 21:50
Postitusi: 2
Tere olen siin foorumis esimest korda ja sellepärast et on palju juttu mootori elust . Vajaks siis asjakohast nõu mida saab teha ja kuidas teha. Jõud võiks jääda nii 110-120 kw tuuri.
Mootor ise pärineb kadetti pealt .
Mõned jubinad on ka olemas lihvitud plokikaan ,reg.nukkarattas ,torukolle .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: C20NE mootor
PostitusPostitatud: 16.01.2013 10:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.01.2009 16:31
Postitusi: 46
Asukoht: tallinn
ma vist võin olla esimene kes ütleb et 16v plaan on kordades odavam ja parem toorik.
...läbikäidud tee - ei targuta niisama

_________________
tel. +372 56 647 667
www.simba.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: C20NE mootor
PostitusPostitatud: 16.01.2013 21:22 
Eemal

Liitunud: 04.12.2012 21:50
Postitusi: 2
Kuidas need 16v mootorid vastupeavad .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: C20NE mootor
PostitusPostitatud: 30.04.2013 23:42 
Eemal

Liitunud: 11.03.2012 22:57
Postitusi: 4
Kui korralikult ja korrapöraselt hooldad siis peavad väga hästi! Aga just c20xe mittes see uuem ecotec ehk x20xev.
Ise sõidan juba aasta aega c20xe-ga ja peab hästi!(Vihjeks et kuskil viies õlivahetus mis vahele jäetud :D )


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: C20NE mootor
PostitusPostitatud: 30.04.2013 23:51 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
raks100 kirjutas:
Kui korralikult ja korrapöraselt hooldad siis peavad väga hästi! Aga just c20xe mittes see uuem ecotec ehk x20xev.
Ise sõidan juba aasta aega c20xe-ga ja peab hästi!(Vihjeks et kuskil viies õlivahetus mis vahele jäetud :D )


Uhke ka enda üle?
Kõik autod ja mootorid peavad hästi vastu, kui omanik viitsib hooldada. Pole neist tglt ükski si**. Pigem omanik on si** (ära võta isiklikult- ainult üldistan).

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: C20NE mootor
PostitusPostitatud: 01.05.2013 12:37 
Eemal

Liitunud: 11.03.2012 22:57
Postitusi: 4
Pole uhke! Lihtsalt asjaolud hetkel sellised...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: C20NE mootor
PostitusPostitatud: 02.05.2013 17:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2011 22:37
Postitusi: 13
Rauno kirjutas:
Kuidas need 16v mootorid vastupeavad .


Mina soovitan ka pigem 16v mootorit.
Hetkel siis 30.04.2013 käisin oma astraga dünos ja tuli 111,37 kw rattast.
Autol vahetasin mootoris kõik tihendid,rõngad, saaled jm mis andis.
Lexmauli sisse ja väljalase ja 2,5 tolline sumps lõpunivälja, lisaks kat on ka all.
Kaanel said kapid pesadesse lõigatud ja uued juhtpuksid ja klapisääre tihendid.
Koonus õhufilter, 4 punkti pihustid ja 3 barine kütuserõhuregulator
Mingi chip on ka ajus(piiraja 7500).
Arvestades tehtud tööd olen tulemusega rahul ja masin saab regulaarselt pähe ning teenib ausalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: C20NE mootor
PostitusPostitatud: 05.11.2013 17:29 
Eemal

Liitunud: 30.12.2007 20:46
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
Oleneb, mis 16V mootorist juttu on.
Kui jutt on Ecotecist, eriti 1995-2000 perioodi omast, siis käi kaarega mööda, on andekamaid ja võimekamaid mootoreid.
Täiesti mõttetu õlipump, kinni jäävad õlirõngad (vaata kolbi ja rõngaid, saad aru, miks), pajuvilena lõhki minevad väljalaskekollektorid, vanadusest kõveraks minevad plastmassist klapikambrikaaned (Vikingis 220 eurot), kolbide jahutuseks on puuritud kepsudesse augud :shock:

Aga lisajõudu võib isegi lihtsalt tulla, sest mootor on koostatud piltlikult öeldes üle ****, näiteks klapipesad olid pressitud kaande nii, et üleminekul kanalist pesasse jäi terav 1 mm rant :shock:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: C20NE mootor
PostitusPostitatud: 06.11.2013 11:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Aare kirjutas:
... kolbide jahutuseks on puuritud kepsudesse augud :shock:
:



Seda on laialdaselt pruugitud, k.a. Porsche mootorites nt. Ka paljud performance kepsude tootjad kasutavad seda lähenemist tänapäeval. Lihtne ja töötav lahendus.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: C20NE mootor
PostitusPostitatud: 06.11.2013 14:56 
Eemal

Liitunud: 30.12.2007 20:46
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
See lähenemine eeldab ka pidavat õli pumpamist, mis Ecotecil lahendati arvult kolmanda õlipumba tüübi kasutuselevõtuga vist 2001. aastal.
Olen selle raja hästi läbi käinud ja endale selgeks teinud. Küse on seal selles, et kui tühikäigul langeb õlirõhk alla 1,5, hakkavad hüdrotõukurid juba lagisema (tehase norm on 2,0), milles oma osa on kahtlemata ka neil aukudel, mis kütavad õli ikkagi (korralikel mootoritel, nt BMW-del on selleks kuulklapiga pihustid, mis sulguvad kui survet vähe on).


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11