C20NE mootor

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Rauno
Postitusi: 2
Liitunud: 04.12.2012 21:50

C20NE mootor

Postitus Postitas Rauno »

Tere olen siin foorumis esimest korda ja sellepärast et on palju juttu mootori elust . Vajaks siis asjakohast nõu mida saab teha ja kuidas teha. Jõud võiks jääda nii 110-120 kw tuuri.
Mootor ise pärineb kadetti pealt .
Mõned jubinad on ka olemas lihvitud plokikaan ,reg.nukkarattas ,torukolle .
Oliver
Postitusi: 46
Liitunud: 26.01.2009 16:31
Asukoht: tallinn

Re: C20NE mootor

Postitus Postitas Oliver »

ma vist võin olla esimene kes ütleb et 16v plaan on kordades odavam ja parem toorik.
...läbikäidud tee - ei targuta niisama
tel. +372 56 647 667
www.simba.ee
Rauno
Postitusi: 2
Liitunud: 04.12.2012 21:50

Re: C20NE mootor

Postitus Postitas Rauno »

Kuidas need 16v mootorid vastupeavad .
raks100
Postitusi: 4
Liitunud: 11.03.2012 22:57

Re: C20NE mootor

Postitus Postitas raks100 »

Kui korralikult ja korrapöraselt hooldad siis peavad väga hästi! Aga just c20xe mittes see uuem ecotec ehk x20xev.
Ise sõidan juba aasta aega c20xe-ga ja peab hästi!(Vihjeks et kuskil viies õlivahetus mis vahele jäetud :D )
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: C20NE mootor

Postitus Postitas mitsu_manic »

raks100 kirjutas:Kui korralikult ja korrapöraselt hooldad siis peavad väga hästi! Aga just c20xe mittes see uuem ecotec ehk x20xev.
Ise sõidan juba aasta aega c20xe-ga ja peab hästi!(Vihjeks et kuskil viies õlivahetus mis vahele jäetud :D )
Uhke ka enda üle?
Kõik autod ja mootorid peavad hästi vastu, kui omanik viitsib hooldada. Pole neist tglt ükski si**. Pigem omanik on si** (ära võta isiklikult- ainult üldistan).
raks100
Postitusi: 4
Liitunud: 11.03.2012 22:57

Re: C20NE mootor

Postitus Postitas raks100 »

Pole uhke! Lihtsalt asjaolud hetkel sellised...
Kasutaja avatar
henno87
Postitusi: 13
Liitunud: 01.06.2011 22:37

Re: C20NE mootor

Postitus Postitas henno87 »

Rauno kirjutas:Kuidas need 16v mootorid vastupeavad .
Mina soovitan ka pigem 16v mootorit.
Hetkel siis 30.04.2013 käisin oma astraga dünos ja tuli 111,37 kw rattast.
Autol vahetasin mootoris kõik tihendid,rõngad, saaled jm mis andis.
Lexmauli sisse ja väljalase ja 2,5 tolline sumps lõpunivälja, lisaks kat on ka all.
Kaanel said kapid pesadesse lõigatud ja uued juhtpuksid ja klapisääre tihendid.
Koonus õhufilter, 4 punkti pihustid ja 3 barine kütuserõhuregulator
Mingi chip on ka ajus(piiraja 7500).
Arvestades tehtud tööd olen tulemusega rahul ja masin saab regulaarselt pähe ning teenib ausalt.
Aare
Postitusi: 78
Liitunud: 30.12.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Re: C20NE mootor

Postitus Postitas Aare »

Oleneb, mis 16V mootorist juttu on.
Kui jutt on Ecotecist, eriti 1995-2000 perioodi omast, siis käi kaarega mööda, on andekamaid ja võimekamaid mootoreid.
Täiesti mõttetu õlipump, kinni jäävad õlirõngad (vaata kolbi ja rõngaid, saad aru, miks), pajuvilena lõhki minevad väljalaskekollektorid, vanadusest kõveraks minevad plastmassist klapikambrikaaned (Vikingis 220 eurot), kolbide jahutuseks on puuritud kepsudesse augud :shock:

Aga lisajõudu võib isegi lihtsalt tulla, sest mootor on koostatud piltlikult öeldes üle ****, näiteks klapipesad olid pressitud kaande nii, et üleminekul kanalist pesasse jäi terav 1 mm rant :shock:
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: C20NE mootor

Postitus Postitas Raceboy »

Aare kirjutas:... kolbide jahutuseks on puuritud kepsudesse augud :shock:
:

Seda on laialdaselt pruugitud, k.a. Porsche mootorites nt. Ka paljud performance kepsude tootjad kasutavad seda lähenemist tänapäeval. Lihtne ja töötav lahendus.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Aare
Postitusi: 78
Liitunud: 30.12.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Re: C20NE mootor

Postitus Postitas Aare »

See lähenemine eeldab ka pidavat õli pumpamist, mis Ecotecil lahendati arvult kolmanda õlipumba tüübi kasutuselevõtuga vist 2001. aastal.
Olen selle raja hästi läbi käinud ja endale selgeks teinud. Küse on seal selles, et kui tühikäigul langeb õlirõhk alla 1,5, hakkavad hüdrotõukurid juba lagisema (tehase norm on 2,0), milles oma osa on kahtlemata ka neil aukudel, mis kütavad õli ikkagi (korralikel mootoritel, nt BMW-del on selleks kuulklapiga pihustid, mis sulguvad kui survet vähe on).
Vasta