C20NE mootor
C20NE mootor
Tere olen siin foorumis esimest korda ja sellepärast et on palju juttu mootori elust . Vajaks siis asjakohast nõu mida saab teha ja kuidas teha. Jõud võiks jääda nii 110-120 kw tuuri.
Mootor ise pärineb kadetti pealt .
Mõned jubinad on ka olemas lihvitud plokikaan ,reg.nukkarattas ,torukolle .
Mootor ise pärineb kadetti pealt .
Mõned jubinad on ka olemas lihvitud plokikaan ,reg.nukkarattas ,torukolle .
Re: C20NE mootor
ma vist võin olla esimene kes ütleb et 16v plaan on kordades odavam ja parem toorik.
...läbikäidud tee - ei targuta niisama
...läbikäidud tee - ei targuta niisama
tel. +372 56 647 667
www.simba.ee
www.simba.ee
Re: C20NE mootor
Kuidas need 16v mootorid vastupeavad .
Re: C20NE mootor
Kui korralikult ja korrapöraselt hooldad siis peavad väga hästi! Aga just c20xe mittes see uuem ecotec ehk x20xev.
Ise sõidan juba aasta aega c20xe-ga ja peab hästi!(Vihjeks et kuskil viies õlivahetus mis vahele jäetud :D )
Ise sõidan juba aasta aega c20xe-ga ja peab hästi!(Vihjeks et kuskil viies õlivahetus mis vahele jäetud :D )
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: C20NE mootor
Uhke ka enda üle?raks100 kirjutas:Kui korralikult ja korrapöraselt hooldad siis peavad väga hästi! Aga just c20xe mittes see uuem ecotec ehk x20xev.
Ise sõidan juba aasta aega c20xe-ga ja peab hästi!(Vihjeks et kuskil viies õlivahetus mis vahele jäetud :D )
Kõik autod ja mootorid peavad hästi vastu, kui omanik viitsib hooldada. Pole neist tglt ükski si**. Pigem omanik on si** (ära võta isiklikult- ainult üldistan).
Re: C20NE mootor
Pole uhke! Lihtsalt asjaolud hetkel sellised...
Re: C20NE mootor
Mina soovitan ka pigem 16v mootorit.Rauno kirjutas:Kuidas need 16v mootorid vastupeavad .
Hetkel siis 30.04.2013 käisin oma astraga dünos ja tuli 111,37 kw rattast.
Autol vahetasin mootoris kõik tihendid,rõngad, saaled jm mis andis.
Lexmauli sisse ja väljalase ja 2,5 tolline sumps lõpunivälja, lisaks kat on ka all.
Kaanel said kapid pesadesse lõigatud ja uued juhtpuksid ja klapisääre tihendid.
Koonus õhufilter, 4 punkti pihustid ja 3 barine kütuserõhuregulator
Mingi chip on ka ajus(piiraja 7500).
Arvestades tehtud tööd olen tulemusega rahul ja masin saab regulaarselt pähe ning teenib ausalt.
Re: C20NE mootor
Oleneb, mis 16V mootorist juttu on.
Kui jutt on Ecotecist, eriti 1995-2000 perioodi omast, siis käi kaarega mööda, on andekamaid ja võimekamaid mootoreid.
Täiesti mõttetu õlipump, kinni jäävad õlirõngad (vaata kolbi ja rõngaid, saad aru, miks), pajuvilena lõhki minevad väljalaskekollektorid, vanadusest kõveraks minevad plastmassist klapikambrikaaned (Vikingis 220 eurot), kolbide jahutuseks on puuritud kepsudesse augud
Aga lisajõudu võib isegi lihtsalt tulla, sest mootor on koostatud piltlikult öeldes üle ****, näiteks klapipesad olid pressitud kaande nii, et üleminekul kanalist pesasse jäi terav 1 mm rant
Kui jutt on Ecotecist, eriti 1995-2000 perioodi omast, siis käi kaarega mööda, on andekamaid ja võimekamaid mootoreid.
Täiesti mõttetu õlipump, kinni jäävad õlirõngad (vaata kolbi ja rõngaid, saad aru, miks), pajuvilena lõhki minevad väljalaskekollektorid, vanadusest kõveraks minevad plastmassist klapikambrikaaned (Vikingis 220 eurot), kolbide jahutuseks on puuritud kepsudesse augud
Aga lisajõudu võib isegi lihtsalt tulla, sest mootor on koostatud piltlikult öeldes üle ****, näiteks klapipesad olid pressitud kaande nii, et üleminekul kanalist pesasse jäi terav 1 mm rant
Re: C20NE mootor
Aare kirjutas:... kolbide jahutuseks on puuritud kepsudesse augud
:
Seda on laialdaselt pruugitud, k.a. Porsche mootorites nt. Ka paljud performance kepsude tootjad kasutavad seda lähenemist tänapäeval. Lihtne ja töötav lahendus.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: C20NE mootor
See lähenemine eeldab ka pidavat õli pumpamist, mis Ecotecil lahendati arvult kolmanda õlipumba tüübi kasutuselevõtuga vist 2001. aastal.
Olen selle raja hästi läbi käinud ja endale selgeks teinud. Küse on seal selles, et kui tühikäigul langeb õlirõhk alla 1,5, hakkavad hüdrotõukurid juba lagisema (tehase norm on 2,0), milles oma osa on kahtlemata ka neil aukudel, mis kütavad õli ikkagi (korralikel mootoritel, nt BMW-del on selleks kuulklapiga pihustid, mis sulguvad kui survet vähe on).
Olen selle raja hästi läbi käinud ja endale selgeks teinud. Küse on seal selles, et kui tühikäigul langeb õlirõhk alla 1,5, hakkavad hüdrotõukurid juba lagisema (tehase norm on 2,0), milles oma osa on kahtlemata ka neil aukudel, mis kütavad õli ikkagi (korralikel mootoritel, nt BMW-del on selleks kuulklapiga pihustid, mis sulguvad kui survet vähe on).