Ümberehitus EI OLE detailide ümber tõstmine.
Kui ntx teha on teinud antud kere nii LHD kui ka RHD, siis võtad oma üüber super võimsalt RHD masinalt kogu tehnika, tõstad selle LHD kere peale ja vormistad ARKis.
Kuna tehnonõuetes on punkt: tsiteerin.
5) Ümberehituseks ei loeta:1) agregaatide, osade, seadmete ja süsteemide vahetamist, kui need kuuluvad samale sõidukitüübi versioonile;
2) sõidukile lisaseadmete ja varustuse lisamist (nt kliimaseade, lisapidurituled, allasõidutõkked), kui sellega ei muutu sõiduki tüübikinnitusega määratud andmed ja kui nende lisamine ei ole vastuolus kehtivate tehnonõuetega.
Kui tehas on antud kerele, ette näinud või kunagi tootnud antud keretüübile antud veoskeemiga, või võimsusega mudelit, siis on selline seadmete ja süteemide ringi tõstmine lubatud. Kuid antud juhul, ei tohi piduri- ja roolisüsteemi ümber ehitada. Kuid samas antud mudeli võimsama versiooni pidurisüsteemi võib lisada. Kehvemaks ei tohi teha, paremaks aga küll.
Samas: tulemüüri ümber tõstmine peaks hakkama juba iganenud ja vanakooli süsteemiks muutuma. Palju lihtsam on tehnikat ringi lappida, kuna sellejuures jääb rohkem tehnikat ja tegudest seadusepiiresse. Tulemüüri ringi tõstmine on igal juhul keelatud. Tehase originaalosi kasutates on "ümberehitus" seadmete ringi tõstmine seadustega ridapidi tõendatav ja ARK-s aktsepeeritav.
Siinkohal ei viitsi rohkem tsiteerida tehnonõuete punkte, kuna seda peaksid kõik ise suutma
http://www.riigiteataja.ee lehe pealt üles leidma.
Kuna iga paari kuu tagant tuleb järgmine oma õhinaga ehitama ja seadust rikkuma, siis kõige pealt harigu seadusi ja kriteeriume lugedes, kui kuskil saunas naiste käest kuuldut tõepähe võtma.
Siit edasi minnes saab teoretiseerida ka mis iganes turbomootoriga auto võimsamaks ehitamist. Tehase poolt on tegu turbomootoriga, a la 170kw Supra. Siis suurema turbo võib sinna peale ka istutada, kui tehasepoolne lõppvõimsus (170kw) "jääb samaks"(nagu nii progretav kiip ajus ning saad lisada secondary map`i, kus lõppvõimsus, pöörded, boost jne ei ületaks antud parameetreid, kus lõppvõimsus jääb samaks), sellega ei muutu heitgaaside lubatud kogus suuremaks, mootorisse sissetulev õhuvõtt õhufiltrini jääb originaaliks jne jne. Täpsemalt juttu siiski vastavas seaduses.