Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 14:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 36 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: KOgemused rhd to lhd...
PostitusPostitatud: 15.02.2013 11:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2007 11:55
Postitusi: 84
Asukoht: Ega siit ei ole näha kah...
Noh järgmise nädala vana... :kill

_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KOgemused rhd to lhd...
PostitusPostitatud: 16.02.2013 19:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
tarzic kirjutas:
Põhimõtteliselt on asi tehtav ning ka meie koduvabariigis on mõned Skylined RHD --> LHD konversiooni läbinud. Sellega on loomulikult omajagu tööd ning pusimist. Näiteks pead sa armatuuri kombineerima S14, Maxima vms. detailidest. Korralik pusimine juhtmestikuga, tulemüüri muutmine, pedaalide ringi tõstmine, roolilati vahetus ja roolisüsteemi ehitus jne-jne. Ma võiks seda protsessi palju pikemalt kirjeldada AGA kas on mõtet? Nimelt ei õnnestu sul 99% tõenäosusega sellist aretist Eesti registrisse saada ja seda lausa mitmel põhjusel. ARK nõuab margi esinduse poolset tõendit, et kasutatud on originaal detaile ning kogu konversioon on teostatud korrektselt. Seda paberit sa ei saa, kuna Skyline ei ole kunagi toodetud LHD'na ning üks-ühele juppe pole olemas. Veel 3-4 aastat tagasi oli kõik tehtav, kuid viimasel ajal on kogu see konversiooni teema eriti keeruliseks aetud. Hädaga saavat arvele neid masinaid mida leidub ka LHD'na (EVO'd, STI'd jne) ainult RHD'na valmistatud isenditega on minuteada asi väga nutune, kui mitte võimatu. Lihtsam varjant on Skyline arvele saada RHD'na (ümberasuja vara), kuid see on hoopis teine story...

Kas keegi oskab midagi lisaks kommenteerida?
Mida ARK peab silmas margi esinduse poolt antava tõendina originaaldetailide kohta? Kui ma kasutada teise Nissani juppe siis need on Nissani originaaldetailid. Kui konversioon on teostatud korrektselt siis on seda ka võimalik hinnata korrektse teostusena.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KOgemused rhd to lhd...
PostitusPostitatud: 17.02.2013 14:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Sa ei saa margiesindusest seda luba,kui nemad seda tööd ei tee sisuliselt... ilmselt nad väga ei taha väljastada kellegi garaasis tehtud tööle. Kui just ei ole tuttavat ees tööl või kellegile natuke raha näkku visata , tundub keeruline seda luba saada ? ;)

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KOgemused rhd to lhd...
PostitusPostitatud: 17.02.2013 16:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
No, aga samas ma võin ju ehitada mida iganes kui ma täidan teatud nõuded. Kusagil nende paragrahvide vahel tuleb ilmselt laveerida ja enne tööde teostamist kõikide osapooltega konsulteerida.

§ 9. Nõuded üksikkorras valmistatud sõidukile ja selle kinnitus
(1) Üksikkorras on lubatud valmistada M1, N1, O1, O2 ja L kategooria sõidukeid.
(2) Üksikkorras valmistatud sõiduk peab vastama kehtivatele tehnonõuetele. Sõiduki välimus peab erinema tehases valmistatud sõiduki välimusest.
(3) Üksikkorras valmistatud M1 ja N1 kategooria sõidukil peab olema omavalmistatud kere või raam. Pidurisüsteem ja rool peavad olema tehases seeriaviisiliselt valmistatud autolt. Vähemalt järgmised osad ja seadmed peavad olema EÜ- või E-tüübikinnitatud:
1) esiklaas;
2) turvavööd;
3) rehvid;
4) valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmed;
5) tahavaatepeegel.

(4) Üksikkorras valmistatud L kategooria sõiduki pidurisüsteem peab olema tehases seeriaviisiliselt valmistatud sõidukilt. Vähemalt järgmised osad ja seadmed peavad olema EÜ- või E-tüübikinnitatud:
1) rehvid;
2) valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmed.
(5) Üksikkorras valmistatud O1 ja O2 kategooria sõidukil peavad vähemalt järgmised osad ja seadmed olema EÜ- või E-tüübikinnitatud:
1) haakeseade;
2) rehvid;
3) valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmed.
(6) Valmistaja peab üksikkorras sõiduki valmistamiseks esitama Maanteeametile avalduse ja Maanteeameti poolt nõutavad dokumendid. Üksikkorras valmistatud sõiduk tuleb kehtivatele tehnonõuetele vastavuse kontrollimiseks esitada Maanteeameti poolt määratud tehnilisele teenistusele või eksperdile. Katsetuste läbimise korral väljastab Maanteeamet üksiksõiduki kinnituse.

§ 10. Nõuded sõiduki ümberehituseks ja selle kinnitus
(1) Ümberehitatud sõiduk peab vastama kehtivatele tehnonõuetele. Nõudeid rakendatakse lähtuvalt sõiduki esmaregistreerimise ajast.
(2) Sõiduki omanik peab sõiduki ümberehitamiseks esitama Maanteeametile sellekohase avalduse, sõiduki registreerimistunnistuse ja ümberehituse olemust näitavad dokumendid. Pidurisüsteemi või juhtimisseadmete ümberehitust võivad teostada ainult sõiduki valmistaja või tema ametlik esindaja, kes peab kinnitama, et tema poolt ümberehitatud sõiduk vastab kehtivatele nõuetele.
(3) Maanteeamet või tema poolt tunnustatud ekspert kontrollib pärast ümberehituse teostamist ümberehituseks loa saanud sõiduki vastavust kehtivatele tehnonõuetele. Enne sõiduki ümberehitamist võib Maanteeamet nõuda ümberehitajalt sõiduki valmistajatehase sellekohast luba ja ka valmistajatehase firmamärgi kasutamise nõusolekut.
(4) Kui kontrollimise tulemusena tehakse kindlaks, et ümberehitatud sõiduk vastab nõuetele, vormistatakse § 5 lõike 1 punktis 2 nimetatud sõidukile ümberehitus.
(5) Ümberehituseks ei loeta:
1) agregaatide, osade, seadmete ja süsteemide vahetamist, kui need kuuluvad samale sõidukitüübi versioonile;
2) sõidukile lisaseadmete ja varustuse lisamist (nt kliimaseade, lisapidurituled, allasõidutõkked), kui sellega ei muutu sõiduki tüübikinnitusega määratud andmed ja kui nende lisamine ei ole vastuolus kehtivate tehnonõuetega.

Kokkuvõttes peaks see olema huvitav protsess ja autopedele samm tavalisest tuunimisest edasi. Ma ei usu, et Nissan on nii küüniline, et kui lähed pabereid küsima siis üteldakse, et käi perse ja osta tutikas Primera endale hoopis, mingile muule teemale me kätt alla ei pane.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KOgemused rhd to lhd...
PostitusPostitatud: 17.02.2013 18:53 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
Jaan kirjutas:
Kokkuvõttes peaks see olema huvitav protsess ja autopedele samm tavalisest tuunimisest edasi. Ma ei usu, et Nissan on nii küüniline, et kui lähed pabereid küsima siis üteldakse, et käi perse ja osta tutikas Primera endale hoopis, mingile muule teemale me kätt alla ei pane.


Aga just nii täpselt pajatavad asja organiseerida proovinud LIHTinimesed :)
Kes vastutab kui keegi selle autoga pauku paneb ja keegi tuvastab, et näe ümberehituse viga? Korrasoleku paberi väljastaja. Kui sa margiesinduse ülemus oleks, palju maksaks sulle see risk või palju maksaks sinu töökojas selle riski "kaotamine" ? Kujutan ette, et kodutuunija tööd kontrollida oleks tihtipeale väga äge :-D
Kunagi kuulsin nt. et Fakto väljastaks vist VKM'i tööle koheselt paberi. Ümberehitus seal maksaks aga vast Alates 7k++ ? Mõte?

Oodake kuni autol saab 30a vanust täis, siis peaks kohe arvele saama :)

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KOgemused rhd to lhd...
PostitusPostitatud: 17.02.2013 19:38 
Eemal

Liitunud: 13.04.2011 12:04
Postitusi: 42
Ma täpset sõnastust ei mäleta aga aastake tagasi küsis ARK kõikidelt sõiduautode maaletoojatelt, kas mingitel mudelitel on rhd-lhd conversion lubatud või mitte. Ma ei oska kõigi eest küll rääkida aga paljudel markidel/mudelitel on tulemüür erinev ja selle ümber viskamine ei ole lubatud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KOgemused rhd to lhd...
PostitusPostitatud: 17.02.2013 21:33 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Ümberehitus EI OLE detailide ümber tõstmine.

Kui ntx teha on teinud antud kere nii LHD kui ka RHD, siis võtad oma üüber super võimsalt RHD masinalt kogu tehnika, tõstad selle LHD kere peale ja vormistad ARKis.
Kuna tehnonõuetes on punkt: tsiteerin.
5) Ümberehituseks ei loeta:
1) agregaatide, osade, seadmete ja süsteemide vahetamist, kui need kuuluvad samale sõidukitüübi versioonile;
2) sõidukile lisaseadmete ja varustuse lisamist (nt kliimaseade, lisapidurituled, allasõidutõkked), kui sellega ei muutu sõiduki tüübikinnitusega määratud andmed ja kui nende lisamine ei ole vastuolus kehtivate tehnonõuetega.

Kui tehas on antud kerele, ette näinud või kunagi tootnud antud keretüübile antud veoskeemiga, või võimsusega mudelit, siis on selline seadmete ja süteemide ringi tõstmine lubatud. Kuid antud juhul, ei tohi piduri- ja roolisüsteemi ümber ehitada. Kuid samas antud mudeli võimsama versiooni pidurisüsteemi võib lisada. Kehvemaks ei tohi teha, paremaks aga küll.

Samas: tulemüüri ümber tõstmine peaks hakkama juba iganenud ja vanakooli süsteemiks muutuma. Palju lihtsam on tehnikat ringi lappida, kuna sellejuures jääb rohkem tehnikat ja tegudest seadusepiiresse. Tulemüüri ringi tõstmine on igal juhul keelatud. Tehase originaalosi kasutates on "ümberehitus" seadmete ringi tõstmine seadustega ridapidi tõendatav ja ARK-s aktsepeeritav.

Siinkohal ei viitsi rohkem tsiteerida tehnonõuete punkte, kuna seda peaksid kõik ise suutma http://www.riigiteataja.ee lehe pealt üles leidma.
Kuna iga paari kuu tagant tuleb järgmine oma õhinaga ehitama ja seadust rikkuma, siis kõige pealt harigu seadusi ja kriteeriume lugedes, kui kuskil saunas naiste käest kuuldut tõepähe võtma.

Siit edasi minnes saab teoretiseerida ka mis iganes turbomootoriga auto võimsamaks ehitamist. Tehase poolt on tegu turbomootoriga, a la 170kw Supra. Siis suurema turbo võib sinna peale ka istutada, kui tehasepoolne lõppvõimsus (170kw) "jääb samaks"(nagu nii progretav kiip ajus ning saad lisada secondary map`i, kus lõppvõimsus, pöörded, boost jne ei ületaks antud parameetreid, kus lõppvõimsus jääb samaks), sellega ei muutu heitgaaside lubatud kogus suuremaks, mootorisse sissetulev õhuvõtt õhufiltrini jääb originaaliks jne jne. Täpsemalt juttu siiski vastavas seaduses.
;)

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KOgemused rhd to lhd...
PostitusPostitatud: 18.02.2013 10:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Kui teemal edasi filosofeerida siis seaduses ei ole tulemüüri lõikumise kohta ühtegi sõna kirjas. ARK võib nõuda tootjapoolset luba igasuguste tööde teostamise kohta, samas peaks olema ülimuslik punkt see, et ümberehitus peab vastama kehtivatele tehnonõuetele, mille otsustab ekspertiis. Samas see punkt mis räägib mitte kvalifitseerumisest ümberehituseks- sama sõidukitüübi versioon? Mis on üldse mõiste sõidukitüüp? M1 sõiduauto? Mis see versioon sellises sõiduauto kontekstis tähendaks- 2 ukselist kupee versiooni? Oleks kirjas tootja sama mudel, oleks see üheselt mõistetav.
Kokkuvõttes kuna kõik ongi suhteliselt ümmarguselt ja arusaamatult kirja pandud siis jääb palju asju lahtiseks. Palju lihtsam on neil ära ütelda selle CO mitte vastavusega EÜ tüübikinnituse puudumise, tulede ja klaaside mitte vastavusega. Keegi roolilatti ei hakka põlveotsas ehitama nullist, see võetakse anyway sobiv tehase isend.
Ma olen enda masina mootorivahetusega seoses ARK-is neid tehnilisi teemasid natukene ajanud. Reeglina vanad alguses ei taha eriti kohvitassi käest ära panna ja vedu võtta, aga kui asi lahti seletada siis saab jutule küll ja asjad on täiesti tehtavad seaduse piires.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KOgemused rhd to lhd...
PostitusPostitatud: 18.02.2013 10:46 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Täpselt.

Kõige muserdavam punkt on kahjuks see, nagu Jaan mainis, et ARK VÕIB nõuda tehasepoolset kinnitust ümberehitusel.
Samas kas tulemüüri vahetus ei lähe juba ümberehituse alla? See pole lihtlabane juppide ringi lappamine. Roolisüsteemi ju muudetakse.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KOgemused rhd to lhd...
PostitusPostitatud: 18.02.2013 10:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2007 11:55
Postitusi: 84
Asukoht: Ega siit ei ole näha kah...
Ilmselt on kiire lõppmäng nende punktide alusel...

Kood 301. Üldnõuded juhtimisseadmetele - 3) Sõiduki juhtimisseadmed peavad vastama valmistaja poolt ettenähtule ja olema töökorras. Alates 1. jaanuarist 1994. a esmaregistreeritud M, N ja O kategooria sõiduki juhtimisseadmed peavad vastama E-reegli nr 79 või direktiivi 70/311/EMÜ nõuetele. Juhtimisseadmed peavad pöörduma sujuvalt, ilma kinnijäämisteta ja vibratsioonita. Juhtimisseadmete osadel ei tohi olla pragusid, jääkdeformatsioone jm vigastusi. Juhtimisseadmete omavoliline ümberehitus on keelatud. Juhtimisseadmete ümberehitust võivad teostada ainult sõiduki valmistaja või tema ametlik esindaja

Kood 401. Üldnõuded piduriseadmele - 1) Piduriseade peab vastama valmistaja poolt ettenähtule. Alates 1.jaanuarist 1994. a esmaregistreeritud M, N ja O kategooria sõiduki piduriseade peab vastama E-reegli nr 13 või M1 kategooria sõiduki piduriseade E-reegli nr 13-H või direktiivi 71/320/EMÜ nõuetele. Alates 1. jaanuarist 1998. a esmaregistreeritud L kategooria sõidukite pidurid peavad vastama E-reegli nr 78 või direktiivi 93/14/EMÜ nõuetele. Ei tohi muuta piduriseadme ehitust ja kasutada valmistaja poolt selleks mitte ettenähtud osi või sõlmi. Piduriseadme ümberehitust võivad teostada ainult sõiduki valmistaja või tema ametlik esindaja. Alates 1. oktoobrist 1999. a esmaregistreeritud M, N ja O kategooria sõiduki piduriklotsi katted ei tohi sisaldada asbesti

Need on punktid mille alusel nad ilmselt igast ümberehitus loast keelduda püüavad (isegi kui pole asjasse puutuvad tegelikult) nagu ma omal nahal nägin kui neliveduseks ehitasin civicut... Hoolimata sellest, et see oli asjasse mittepuutuv siis suruti seda mitu korda mulle ninaalla nagu ümberehitus loast keeldumise põhjendust aga järjepideva seletamise ja selgituste toel endale kindlaks jäädes sain siiski asja ametlikult tehtud lõpuks. Aja ja närvikulu oli muidugi vägev :-D

_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KOgemused rhd to lhd...
PostitusPostitatud: 18.02.2013 11:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
pets4524 kirjutas:
Need on punktid mille alusel nad ilmselt igast ümberehitus loast keelduda püüavad (isegi kui pole asjasse puutuvad tegelikult) nagu ma omal nahal nägin kui neliveduseks ehitasin civicut... Hoolimata sellest, et see oli asjasse mittepuutuv siis suruti seda mitu korda mulle ninaalla nagu ümberehitus loast keeldumise põhjendust aga järjepideva seletamise ja selgituste toel endale kindlaks jäädes sain siiski asja ametlikult tehtud lõpuks. Aja ja närvikulu oli muidugi vägev :-D

Seda väidan mina ka, et ametnik lihtsalt ei viitsi mugavustsoonist välja tulla. Elu on meil siin näidanud, et kes on põhimõtte pärast tahtnud ARK-i põlvili suruda nende samade "keelavate" seaduste abiga, millega nemad vehivad, on seda ka suutnud ilusasti teha. Aja-, raha- ning närvikulu ei arvesta praegu onju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KOgemused rhd to lhd...
PostitusPostitatud: 18.02.2013 15:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2007 11:55
Postitusi: 84
Asukoht: Ega siit ei ole näha kah...
Siinkohal ma eeldan, et valdavaks keeldumise põhjuseks saab piduripumba liigutamine :-D See läheb nende jaoks pidurite omavoliliseks ümberehitamiseks ja kogu lugu lõppebki seal maal ma kardan... Teine asi on roolisamba liigutamine samamoodi ja kogu lugu :( Asi on seda ajukam, et nad tegelikkuses ise ka usuvad seda jama mis nad suust välja ajavad nagu elu on näidanud - Küsisin kunagi miks ma ei tohiks panna suuremaid pidureid kui tehas ette näinud on. Oleks ju turvalisem ka kui kiiremini ohuolukorras pidama saan jne.. Vastuseks tuli, et teised liiklejad ei oska minu paremate piduritega arvestada ja võivad mulle tagant sisse sõita ja see on ohtlikum... :badgrin: Mitte, et igal tänapäevasemal pillil naguinii kordades paremad pidurid ja vaevalt kellegi taga sõites vaatad kas uuem või vanem pil,l et teaks arvestada pidurite efektiivsust aga jah...

_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KOgemused rhd to lhd...
PostitusPostitatud: 23.02.2013 4:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.07.2012 18:00
Postitusi: 55
KaroK kirjutas:
Ei suuda antud mudeli põhist listi öelda, aga sai eelmisel talvel üks E36 M3 ringi lapatud.
1000000 muud detaili.
pedaalid, voolikud, juhtmed, paisupaak, pidurivõim, torpeedoplekk, armatuur,roolilatt, roolisamba kinnitused...jne
Võtsime doonoriks õigepoolse rooliga E36 kupee ja isegi siis oli doonor 700.- + töötude 1500+ Euro väärtuses.

Terv


Been there, done that. 8)

Pole mina veel suuremate või võimsamate pidurite eest üle tahi saanud. Ka ark-i ülevaatusel isegi ei märgatud kuidas 99a A4 tagumised pidurid pärinesid S4 esisillast :lol:
Kui autotootja kehva töö tõttu midagi su autol puruneb või juhtub õnnetus siis kogu süü langeb tootjale. Kui sa aga ise oled põlveotsas oma autost raketti ehitanud ja keegi su töö väärtust ei tea siis minumeelest on sellised ranged seadused üsna õigustatud. Vaevalt me isegi tahaksime oma linnatänavaile masinaid mille pidurid või muud juhtimisseadmed pärinevad teadmata kohtadest ja masinatelt.

_________________
More skids....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KOgemused rhd to lhd...
PostitusPostitatud: 25.02.2013 11:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2007 11:55
Postitusi: 84
Asukoht: Ega siit ei ole näha kah...
No vaadates mis pillid igapäevaliikluses vahest vastu tulevad siis tuleb kordades rohkem hirmu nahavahele kui kellegi üle kes suured pidurid pannud või rohkem jõudu teinud jne... Seadus peaks olema mõistlikult karm aga peaks olema ka võimalus, et saad oma soove teostada kui läbid mingid ekspertiisid vms mitte, et iga asja peale on kategooriline ei. :-D

_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: KOgemused rhd to lhd...
PostitusPostitatud: 25.02.2013 16:55 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Siinkohal ongi see, et vapsee pohhui mis riik tahab. Riik käitub ju rahvaga täpselt samuti nii nagu tahab- ÜV on kohustuslik, kuid teede korrasolek on vastavalt riigi rahakotile ja tahtmisele. Vastuolus ju- miks pean mina kinni plekkima MNT ja omavalitsuste poolt tahtlikult tekitad kahju minu sõidukile?? Riietest ja jalatsitest ei hakka rääkima. Liiga OT.

Võta doonoriks LHD rooliga kere, siis lappad sinna RHD tehnika peale-ja olemas. Tuttavad ÜV punktis ju kõigil olemas :P Neid kotib ainult, et miskit ära ei kuku, CO paigas ja pidurid võtaksid. Viimati öeldi ÜV punktis, et päris kena kapote alune :-D
VIN on õige, väliselt vahet ei tee, mitme liitrine rida mootor. Pool Eestist neid FWD ja AWD sõidukeid täis, kus passis on FWD, reaalselt AWD ja vastupidi.
Suuremad,puuritud, lõigatud pidurid- kas kuskil on kirjas mis mõõtu tehase poolt? Autodata pole tehaste poolt kinnitatud andmete kogum. Netipoed ei pakugi sellist ketast, mis mu autol peaks olema.
Velje ja rehvi mõõt- passis kirjas pole, ukse postil kirjas pole- sõida! Sillaregulli pingis ka parameetrid muutuvad vastavalt velje mõõdule. Järelikult on silla geomeetria vastavalt muudatustele korrigeeritav. Tehtud.
Turbo masinad- tehase poolt turbo peal- paned rekka fööni, kas keegi üldse teeb vahet, mis föön peale pandud, kw vahe jne. Jah, meie autopeded teeme, Ark ja ÜV-ei tee.

Seaduste järgi peaksime kõik sõitma Yarise kärakaga ringi ja punnis silmadega makse maksma maksude pealt.
Sry kui liiga OT oli kohati.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 36 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11