Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 16:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 25.10.2012 22:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Lugu selline, et 1 jeep omab nelja lambdat, millest 2 on uued (peale katte on uued ehk siis bank 1 lambda 2 ja bank 2 lambda 2) autol on all universaalsed katalüsaatorid (tean, et see on jama aga veidi võiks ikka töötada ja need on seal all olnud vaid kuu)

Mure selline, et on järgmised veakoodid:
Pilt
Saan õigesti aru, et ühe tagumise lambda jägi ütleb et kati effektiivsus liiga madal ? miks ta seda ühe kati kohta ütleb kui lambdad ja katid on identsed? Ja teiseks ütleb, et segu on liiga lahja....sellest ei saa aru kas ta on lahja juba peale fuel trimi või enne.

Lambdade töö tühikäigul:
Pilt
Kui ei eksi siis bank 1 sensor 2 näitab lahjat või pmt mitte töötavat lambdat ja bank 2 sensor 2 näitab rikast kuid miks mitte üles-alla käivat vaid stabiilselt rikast?

Pöördes on asi selline:
Pilt
Kas on nii, et universaalkatt saab siis rohkem kuuma ja hakkab veidi tööle?

Fuel trim peaks siis miskite lambdade järgi kütet korrigeerima, kumbade lambdade järgi seda tehakse? igatahes tundub mulle et tagumiste järgi aga kas se absurdne pole? pilt selline:
Pilt

Mida teha et auto mõistliku summa eest korda või vähemalt ökonoomsemaks saada`? enne andis väga hellalt ümber käies ikka 12 küttekulu ära sõita kuid nüüd alla 17 pole võimalik Lugu selline kah, et korda tahan saada väga kiiresti sest autol on huviline....pole oluline, kas auto saab ökomaks millegi petmise teel või kuidas iganes, niikuinii teab huviline probleemist kuid tahab küttekulu alla saada.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.10.2012 11:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.06.2009 14:24
Postitusi: 134
Asukoht: Pärnu
tavaliselt surevad esimesed lambdad kiiremini ära, kas neid uusi tagumisi lambdasid ette ei saa tõsta ja vaata mis ta siis ütleb? Peaasi et mingid vaakum voolikud kuskil puruks pole, mis annavad lisaõhku.

_________________
E30 335T, E30 327, Lexus LS460, Audi A6 C7 ja 2101 :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.10.2012 20:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Viga on universaal kattides ja auto liiga tundlikus lambda lugemises.

Mul a8sal sama teema ja lahendasin selle musta teibiga ,veatule peale :D See kusjuures paljudel probleem ja otsest head lahendust ei ole

Oh wait - on küll. Pane endale tagumistele lambdadele Oxygen Sensor Extenderid , inglismaa ebay nt. Mul ka kamina peal vedelevad 2tk aga mulle tundus nende paigaldamine võimatu ilma autot täiesti lahti võtmata... elik mootor koos esisillaga maha.

Originaal katid maksavad palju kvaliteedi pärast.
Kütusekulu ei puutu asjasse btw.... seda loevad esimesed lambdad!.

see jutt käis siis tagumiste lambdade kohta. Ja so voldid on liiga erinevad ka esimestel lambadadel imoh, aga eks keegi targem võib edasi kommenteerida. Suht identsed on mul näiteks.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.10.2012 22:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
nii, täna tegelesin selle probleemiga ja asi läks veel segasemaks kui see oli.....panin check engine tule pimedaks ja see silma ei riiva kuid tahaks asja korda saada.

pmt kui unustame ära esimesed lambdad sest need on originaalid ja töötavad (siia sattunud pilt pole parim, reeglina reageerib see paremini mis pildil veidi uitab)

...siis tagumistest rääkides selline tähelepanek, et mingil ajal hakkas 1 väga sarnaselt esimesega tööle ja tundus et tollega kõik OK ja teine "rikkis" sest teine hakkas küll pendeldama kuid väiksema amplituudiga ja 1 serv käis pidevalt nullis (juhipoolne ehk bank 1 siis) Enne poodi uue järele sõitmist vahetasin prooviks tagumised (üsna värscked boschi universaalsed) ringi omavahel ja VOILAA bank 1 tegi sama jama ja enne seal augus olnud lambda reageeris teises augus ilusasti. :? Kahjuks jäi proovimata signaalijuhtmed ringi vahetada nii, et lambdad jäävad samasse kohta kuid selle abil saanuks teada kas viga on poole mootori gaasides või lambda ja aju vaheline teema....

ja see, et segu muudavad esimesed lambdad oleks igati loogilisem....veendusin täna ka selles et se fuel trim ei näita siinkohal midagi ja selle 99,2 % võib ära unustada sest see istub konstantselt seal.....peaks ju veidigi liikuma kui see midagi näitaks.

see on siis kindel, et kui check engine põleb tagumise lambda veaga siis see ei tähenda, et mootor oleks miskis avariis ja tarbiks enam bensiini? st et ei lähe open loopi tagumise lambda tõttu või MAP reziimi vms? kõik muu justkui toimib aga jah 20 all on see kttekulu väga rahulikult sõites (senimaani veel ilma lumeta)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.10.2012 1:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Arvestades,et tagumisi lambdasid saab paljudel autodel disableda, ilma küttekulu mõjutamata . Siis ütleks jah,et viga ei ole tagumistes:P

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.10.2012 1:55 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Äkki on juhtmed sassis ?
Proovib vale silindrit korrigeerida ?
Maik'il oli Vettel sama viga ?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.10.2012 12:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Maiki vettel oli vist see et crosspipest jooksis jah risti üle valesse või midagi sellist. Aga eeldusel, et bank 1 on juhipoolne külg siis on lambdad õigesti ja esimeste pistikuid pole ma kunagi ka avanud.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.10.2012 13:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
mul olid mõlemad lambdad x-pipes,sellest läks omakorda ecu vähe lolliks pihustite töö juhtimisega vms.
Kui lamba juhtmed on valesti siis tekib ka taoline effekt,et asi pole enam väge õige..


Ei usu,et sul samamoodi on.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.10.2012 16:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.08.2010 15:29
Postitusi: 113
Asukoht: Tallinn
Boschi aju puhul on üks switch ning tagumisi lambdasid enam ei loeta ja katalüsaatoreid ei diagnoosita.
Mis aju sellel "jeep-il" peal on, pole mul aimugi.

Maik - mis aasta A8-st jutt?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.10.2012 18:54 
Eemal

Liitunud: 27.10.2009 16:57
Postitusi: 130
Asukoht: L-Virumaa
Esimene lambda on küttesegu reguleeringu tagasiside andmiseks juhtplokile, teine ehk peale katti kontrollib kati korrasolekut.
korras kati korral on esimese anduri signaal vahelduv ja tagumise signaal peaaegu sirge
Pilt

Kui katt ei tööta siis on esimese ja tagumise lambda signaalid peaaegu identsed
Pilt


Manused:
lambda.jpg
lambda.jpg [ 61.56 KB | Vaadatud 23207 korda ]
Nimeta.jpg
Nimeta.jpg [ 53.64 KB | Vaadatud 23207 korda ]

_________________
Veermikuproff OÜ
Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.10.2012 20:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.08.2010 15:29
Postitusi: 113
Asukoht: Tallinn
Tagumisi lambdasid kasutatakse vähemalt Boschi aju puhul ka sekundaarseks kütusekorrektuuriks ning esimeste lambdade diagnoosi jaoks.
Aga need ei ole kriitilised funktsioonid, pigem loogika, mis tehti ära, kuna "nagunii on 4tk neid". Peamine funktsionaalsus on ikkagi kattide kontroll.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.11.2012 19:11 
Eemal

Liitunud: 11.09.2009 19:34
Postitusi: 63
Asukoht: Eesti
Mis sellest Jeebist sai siis. Oli 4.7? 17l/100 kütusekulu maanteel nende lambda väärtustega?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.11.2012 10:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ei olnud, sõitsin ise temaga prooviks paar päeva ja sain ökotades linnas 14 mnt 11 mis on selle auto kohta norm

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11