Vajan abi küttekulu alla saamisega :D
Vajan abi küttekulu alla saamisega :D
Lugu selline, et 1 jeep omab nelja lambdat, millest 2 on uued (peale katte on uued ehk siis bank 1 lambda 2 ja bank 2 lambda 2) autol on all universaalsed katalüsaatorid (tean, et see on jama aga veidi võiks ikka töötada ja need on seal all olnud vaid kuu)
Mure selline, et on järgmised veakoodid:
Saan õigesti aru, et ühe tagumise lambda jägi ütleb et kati effektiivsus liiga madal ? miks ta seda ühe kati kohta ütleb kui lambdad ja katid on identsed? Ja teiseks ütleb, et segu on liiga lahja....sellest ei saa aru kas ta on lahja juba peale fuel trimi või enne.
Lambdade töö tühikäigul:
Kui ei eksi siis bank 1 sensor 2 näitab lahjat või pmt mitte töötavat lambdat ja bank 2 sensor 2 näitab rikast kuid miks mitte üles-alla käivat vaid stabiilselt rikast?
Pöördes on asi selline:
Kas on nii, et universaalkatt saab siis rohkem kuuma ja hakkab veidi tööle?
Fuel trim peaks siis miskite lambdade järgi kütet korrigeerima, kumbade lambdade järgi seda tehakse? igatahes tundub mulle et tagumiste järgi aga kas se absurdne pole? pilt selline:
Mida teha et auto mõistliku summa eest korda või vähemalt ökonoomsemaks saada`? enne andis väga hellalt ümber käies ikka 12 küttekulu ära sõita kuid nüüd alla 17 pole võimalik Lugu selline kah, et korda tahan saada väga kiiresti sest autol on huviline....pole oluline, kas auto saab ökomaks millegi petmise teel või kuidas iganes, niikuinii teab huviline probleemist kuid tahab küttekulu alla saada.
Mure selline, et on järgmised veakoodid:
Saan õigesti aru, et ühe tagumise lambda jägi ütleb et kati effektiivsus liiga madal ? miks ta seda ühe kati kohta ütleb kui lambdad ja katid on identsed? Ja teiseks ütleb, et segu on liiga lahja....sellest ei saa aru kas ta on lahja juba peale fuel trimi või enne.
Lambdade töö tühikäigul:
Kui ei eksi siis bank 1 sensor 2 näitab lahjat või pmt mitte töötavat lambdat ja bank 2 sensor 2 näitab rikast kuid miks mitte üles-alla käivat vaid stabiilselt rikast?
Pöördes on asi selline:
Kas on nii, et universaalkatt saab siis rohkem kuuma ja hakkab veidi tööle?
Fuel trim peaks siis miskite lambdade järgi kütet korrigeerima, kumbade lambdade järgi seda tehakse? igatahes tundub mulle et tagumiste järgi aga kas se absurdne pole? pilt selline:
Mida teha et auto mõistliku summa eest korda või vähemalt ökonoomsemaks saada`? enne andis väga hellalt ümber käies ikka 12 küttekulu ära sõita kuid nüüd alla 17 pole võimalik Lugu selline kah, et korda tahan saada väga kiiresti sest autol on huviline....pole oluline, kas auto saab ökomaks millegi petmise teel või kuidas iganes, niikuinii teab huviline probleemist kuid tahab küttekulu alla saada.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Vajan abi küttekulu alla saamisega :D
tavaliselt surevad esimesed lambdad kiiremini ära, kas neid uusi tagumisi lambdasid ette ei saa tõsta ja vaata mis ta siis ütleb? Peaasi et mingid vaakum voolikud kuskil puruks pole, mis annavad lisaõhku.
E30 335T, E30 327, Lexus LS460, Audi A6 C7 ja 2101 :)
Re: Vajan abi küttekulu alla saamisega :D
Viga on universaal kattides ja auto liiga tundlikus lambda lugemises.
Mul a8sal sama teema ja lahendasin selle musta teibiga ,veatule peale :D See kusjuures paljudel probleem ja otsest head lahendust ei ole
Oh wait - on küll. Pane endale tagumistele lambdadele Oxygen Sensor Extenderid , inglismaa ebay nt. Mul ka kamina peal vedelevad 2tk aga mulle tundus nende paigaldamine võimatu ilma autot täiesti lahti võtmata... elik mootor koos esisillaga maha.
Originaal katid maksavad palju kvaliteedi pärast.
Kütusekulu ei puutu asjasse btw.... seda loevad esimesed lambdad!.
see jutt käis siis tagumiste lambdade kohta. Ja so voldid on liiga erinevad ka esimestel lambadadel imoh, aga eks keegi targem võib edasi kommenteerida. Suht identsed on mul näiteks.
Mul a8sal sama teema ja lahendasin selle musta teibiga ,veatule peale :D See kusjuures paljudel probleem ja otsest head lahendust ei ole
Oh wait - on küll. Pane endale tagumistele lambdadele Oxygen Sensor Extenderid , inglismaa ebay nt. Mul ka kamina peal vedelevad 2tk aga mulle tundus nende paigaldamine võimatu ilma autot täiesti lahti võtmata... elik mootor koos esisillaga maha.
Originaal katid maksavad palju kvaliteedi pärast.
Kütusekulu ei puutu asjasse btw.... seda loevad esimesed lambdad!.
see jutt käis siis tagumiste lambdade kohta. Ja so voldid on liiga erinevad ka esimestel lambadadel imoh, aga eks keegi targem võib edasi kommenteerida. Suht identsed on mul näiteks.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Vajan abi küttekulu alla saamisega :D
nii, täna tegelesin selle probleemiga ja asi läks veel segasemaks kui see oli.....panin check engine tule pimedaks ja see silma ei riiva kuid tahaks asja korda saada.
pmt kui unustame ära esimesed lambdad sest need on originaalid ja töötavad (siia sattunud pilt pole parim, reeglina reageerib see paremini mis pildil veidi uitab)
...siis tagumistest rääkides selline tähelepanek, et mingil ajal hakkas 1 väga sarnaselt esimesega tööle ja tundus et tollega kõik OK ja teine "rikkis" sest teine hakkas küll pendeldama kuid väiksema amplituudiga ja 1 serv käis pidevalt nullis (juhipoolne ehk bank 1 siis) Enne poodi uue järele sõitmist vahetasin prooviks tagumised (üsna värscked boschi universaalsed) ringi omavahel ja VOILAA bank 1 tegi sama jama ja enne seal augus olnud lambda reageeris teises augus ilusasti. Kahjuks jäi proovimata signaalijuhtmed ringi vahetada nii, et lambdad jäävad samasse kohta kuid selle abil saanuks teada kas viga on poole mootori gaasides või lambda ja aju vaheline teema....
ja see, et segu muudavad esimesed lambdad oleks igati loogilisem....veendusin täna ka selles et se fuel trim ei näita siinkohal midagi ja selle 99,2 % võib ära unustada sest see istub konstantselt seal.....peaks ju veidigi liikuma kui see midagi näitaks.
see on siis kindel, et kui check engine põleb tagumise lambda veaga siis see ei tähenda, et mootor oleks miskis avariis ja tarbiks enam bensiini? st et ei lähe open loopi tagumise lambda tõttu või MAP reziimi vms? kõik muu justkui toimib aga jah 20 all on see kttekulu väga rahulikult sõites (senimaani veel ilma lumeta)
pmt kui unustame ära esimesed lambdad sest need on originaalid ja töötavad (siia sattunud pilt pole parim, reeglina reageerib see paremini mis pildil veidi uitab)
...siis tagumistest rääkides selline tähelepanek, et mingil ajal hakkas 1 väga sarnaselt esimesega tööle ja tundus et tollega kõik OK ja teine "rikkis" sest teine hakkas küll pendeldama kuid väiksema amplituudiga ja 1 serv käis pidevalt nullis (juhipoolne ehk bank 1 siis) Enne poodi uue järele sõitmist vahetasin prooviks tagumised (üsna värscked boschi universaalsed) ringi omavahel ja VOILAA bank 1 tegi sama jama ja enne seal augus olnud lambda reageeris teises augus ilusasti. Kahjuks jäi proovimata signaalijuhtmed ringi vahetada nii, et lambdad jäävad samasse kohta kuid selle abil saanuks teada kas viga on poole mootori gaasides või lambda ja aju vaheline teema....
ja see, et segu muudavad esimesed lambdad oleks igati loogilisem....veendusin täna ka selles et se fuel trim ei näita siinkohal midagi ja selle 99,2 % võib ära unustada sest see istub konstantselt seal.....peaks ju veidigi liikuma kui see midagi näitaks.
see on siis kindel, et kui check engine põleb tagumise lambda veaga siis see ei tähenda, et mootor oleks miskis avariis ja tarbiks enam bensiini? st et ei lähe open loopi tagumise lambda tõttu või MAP reziimi vms? kõik muu justkui toimib aga jah 20 all on see kttekulu väga rahulikult sõites (senimaani veel ilma lumeta)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Vajan abi küttekulu alla saamisega :D
Arvestades,et tagumisi lambdasid saab paljudel autodel disableda, ilma küttekulu mõjutamata . Siis ütleks jah,et viga ei ole tagumistes:P
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Vajan abi küttekulu alla saamisega :D
Äkki on juhtmed sassis ?
Proovib vale silindrit korrigeerida ?
Maik'il oli Vettel sama viga ?
Proovib vale silindrit korrigeerida ?
Maik'il oli Vettel sama viga ?
Re: Vajan abi küttekulu alla saamisega :D
Maiki vettel oli vist see et crosspipest jooksis jah risti üle valesse või midagi sellist. Aga eeldusel, et bank 1 on juhipoolne külg siis on lambdad õigesti ja esimeste pistikuid pole ma kunagi ka avanud.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Vajan abi küttekulu alla saamisega :D
mul olid mõlemad lambdad x-pipes,sellest läks omakorda ecu vähe lolliks pihustite töö juhtimisega vms.
Kui lamba juhtmed on valesti siis tekib ka taoline effekt,et asi pole enam väge õige..
Ei usu,et sul samamoodi on.
Kui lamba juhtmed on valesti siis tekib ka taoline effekt,et asi pole enam väge õige..
Ei usu,et sul samamoodi on.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Vajan abi küttekulu alla saamisega :D
Boschi aju puhul on üks switch ning tagumisi lambdasid enam ei loeta ja katalüsaatoreid ei diagnoosita.
Mis aju sellel "jeep-il" peal on, pole mul aimugi.
Maik - mis aasta A8-st jutt?
Mis aju sellel "jeep-il" peal on, pole mul aimugi.
Maik - mis aasta A8-st jutt?
Re: Vajan abi küttekulu alla saamisega :D
Esimene lambda on küttesegu reguleeringu tagasiside andmiseks juhtplokile, teine ehk peale katti kontrollib kati korrasolekut.
korras kati korral on esimese anduri signaal vahelduv ja tagumise signaal peaaegu sirge
Kui katt ei tööta siis on esimese ja tagumise lambda signaalid peaaegu identsed
korras kati korral on esimese anduri signaal vahelduv ja tagumise signaal peaaegu sirge
Kui katt ei tööta siis on esimese ja tagumise lambda signaalid peaaegu identsed
- Manused
-
- lambda.jpg (61.36 KiB) Vaadatud 27151 korda
-
- Nimeta.jpg (53.49 KiB) Vaadatud 27151 korda
Veermikuproff OÜ
Re: Vajan abi küttekulu alla saamisega :D
Tagumisi lambdasid kasutatakse vähemalt Boschi aju puhul ka sekundaarseks kütusekorrektuuriks ning esimeste lambdade diagnoosi jaoks.
Aga need ei ole kriitilised funktsioonid, pigem loogika, mis tehti ära, kuna "nagunii on 4tk neid". Peamine funktsionaalsus on ikkagi kattide kontroll.
Aga need ei ole kriitilised funktsioonid, pigem loogika, mis tehti ära, kuna "nagunii on 4tk neid". Peamine funktsionaalsus on ikkagi kattide kontroll.
Re: Vajan abi küttekulu alla saamisega :D
Mis sellest Jeebist sai siis. Oli 4.7? 17l/100 kütusekulu maanteel nende lambda väärtustega?
Re: Vajan abi küttekulu alla saamisega :D
Ei olnud, sõitsin ise temaga prooviks paar päeva ja sain ökotades linnas 14 mnt 11 mis on selle auto kohta norm
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.