Üpris keeruline sellisele mootorile tegemine, peaks mainima.
Tegin ka ühele volkarile ITB-laadse süsteemi. Lõppvõimsus kindlasti ei parane ega ka halvene. Erksamaks teeb küll. Selle auto otstarve pole tänav, muidu oleks mõttetu raiskamine. Tänaval pole "throttle response" eriti tähtis, olematu vaakum ja muud asjad juurde.
http://elbe.ee/images/dsc_0008.jpg
http://elbe.ee/images/dsc_0012.jpg
VR6 ITB
Re: VR6 ITB
Dünosite kah enne ja pärast?
Ma miskipärast arvan, et lõpule tuleb tuntavalt juurde.
Marteni vaid 2 liitrisele stock fordi mootorile tuli 19kw juurde kusjuures oodatavat madala otsa jõu kukkumist ei kaasnenud. Tehti sellest Maaülikoolis lõputöö vms.
Sinu sisselaske siibritega olen kursis. Hea töö kuid pidasin liiga ajamahukaks ja sellest tulenevalt kalliks mersu joonised ümber joonestada vr6 suunas. Kuna sul pressimiseks asjad juba treitud siis trompetitest olen küll kevadel huvitatud ilmselt.
Hinto scirocco sõidab tänaval itb-de ja 300kraadi nukaga...peale AlphaN'i peale ümbes tegemist oli päris mõnusalt sõidetav...2cm gaasipedaali käiku annab ekstsentrilise rattaga "mugavdada" tänavale
Ma miskipärast arvan, et lõpule tuleb tuntavalt juurde.
Marteni vaid 2 liitrisele stock fordi mootorile tuli 19kw juurde kusjuures oodatavat madala otsa jõu kukkumist ei kaasnenud. Tehti sellest Maaülikoolis lõputöö vms.
Sinu sisselaske siibritega olen kursis. Hea töö kuid pidasin liiga ajamahukaks ja sellest tulenevalt kalliks mersu joonised ümber joonestada vr6 suunas. Kuna sul pressimiseks asjad juba treitud siis trompetitest olen küll kevadel huvitatud ilmselt.
Hinto scirocco sõidab tänaval itb-de ja 300kraadi nukaga...peale AlphaN'i peale ümbes tegemist oli päris mõnusalt sõidetav...2cm gaasipedaali käiku annab ekstsentrilise rattaga "mugavdada" tänavale
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VR6 ITB
jeff01 kirjutas:Dünosite kah enne ja pärast?
Ma miskipärast arvan, et lõpule tuleb tuntavalt juurde.
Marteni vaid 2 liitrisele stock fordi mootorile tuli 19kw juurde kusjuures oodatavat madala otsa jõu kukkumist ei kaasnenud. Tehti sellest Maaülikoolis lõputöö vms.
Sinu sisselaske siibritega olen kursis. Hea töö kuid pidasin liiga ajamahukaks ja sellest tulenevalt kalliks mersu joonised ümber joonestada vr6 suunas. Kuna sul pressimiseks asjad juba treitud siis trompetitest olen küll kevadel huvitatud ilmselt.
Hinto scirocco sõidab tänaval itb-de ja 300kraadi nukaga...peale AlphaN'i peale ümbes tegemist oli päris mõnusalt sõidetav...2cm gaasipedaali käiku annab ekstsentrilise rattaga "mugavdada" tänavale
Tulenevalt ajanappusest saigi tsikli ITB`de asemel tehtud giljotiin-tüüpi sellele volkarile. Dünos ei käinud. Eelmine setup oli ka teise alumise otsaga, mida dünotasime.
Mul tänavasõidu 190 mersul on ka ITB`d, aga tänavale pigem jätaks ühe drosseli. Mul polnud parasjagu sobivat drosselit võtta ja panin ITB`d. Olemasolevad 92mm drosselid tundusid natuke liiast 2.3 mootorile.
Aga noh, aretamise pärast võib ju teha. Ei hakka igav vähemalt
Re: VR6 ITB
Tõnissoni linkidel minu jaoks miskit uut kuid cnc on liiga "haitekk" minu autole Kuna ma ka joonestamisega hakkama ei saa siis mõttetu punnitada materjalide / lõikaja / joonise tegija jne leidmisega. Siis pole see kokkuvõttes enam ka "ODAV" mida ta sikli tükke kasutades ja ise tehes aga on. Huvitav on seal see, et nii on ju 3 silindrit ~ 10cm erineva pikkuse otsas
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.