No hetkel tundub see odavaim lahendus jõudu juurde saada kuna olen otsustanud selle auto vabalthingavaks jätta. (Turboga kahekordistades on tulemuseks katkised veovõllid, katkine kast, katkine vahekast, katkine tagadiff jne....vale auto et vägapalju võimamaks teha)
Ideaalis 13,7 kuid reeglina 13,9 sõitnud auto peab aga stabiilselt 13,5 sõitma hakkama kuna klassi indexit muudeti pool sekundit kiiremaks. 140nelt 170ne kw alla peaks ära tulema kui asjaga maha saan. Kui üle mootori jooksva originaalkolde eest saan tekib ka rohkem ruumi korraliku väljalaske jaoks...juhuks kui 170 teisiti ära ei tule.
Aju muidugi kah teine. Vajan kõrget piirajat kolmandaga lõpetamiseks kuid hetkel kukub see vastavalt dutyga vms miskipärast. Kohapeal käib üle 8000 kenasti kuid iga käiguga kukub alla ja 5ndaga vaid 6300vms
Jäärada oli prioriteet nr 1 aga mida pole on jää.
Rinkat tahaks järgmine aasta rohkem proovida küll....seekord sai vaid maitse suhu ja see oli hea.
Tänaval kasutan vaid seetõttu, et olenemata ebamugavusest on see seni vaid fun olnud.
Originaal VR6e sisselase on kohutav. Mul pole 24v mootor nagu pildil ning küünalde jaoks on koldes augud mis osa runnereid pmt poole kitsamaks muudab. Lisaks on kõik silindrid eri pikkusega runnerite otsas ja segusiibri läbimõõt pole piisav....nojah 180kraadi põlv sisselaskes ei ole kah just vajalik.
Kusagil oli ka lahti lõigatud pilt ja see on seest päris kohutav asi.
Siia otsa lisandub veel 1 jupp kollektorit mis veel rohkem keerab seda monstrumit.
VW tootis selle mootori sisselaske alguses oluliselt paremini voolavana ja muutuva pikkusega kuid väidetavalt liigse hinnavahe ja liigsete jõudude tõttu (Nii mõnedki saksa autod on 142kw piiridesse surutud) lisati see hiljem optionina mida müüdi eraldi.