Küsimus järgimine.Sai paar aastat tagasi paigaldatud Ford Puma-le 1.7 92 kw Zetec-le tehase toodanguga sportsisselaske kollektor,väljalaske toru kollektor ja tehase sport lõppupõtt.Aga auto ei käinud korralikult enam.
Kuskilt lugesin et kui muuta sisseasekollektorit siis on vaja aju ümberkirjutada.
Kas see jutt ikka vastab tõele ning kas peaks veel millegile keskenduma.Näiteks kas paigaldada teine õhulugeja,suuremad pihustid,kütuserõhu regulaator,kasutada teist õhufiltrit muuta aju
Paari kuu pärast tõmbas muidugi saale ringi ning auto seisnud üle pooleteise aasta nüüd aga olemas uus mootor.kuid see polnud tingitud juppide vahetusest sest eelmisel mootoril tuli juba keps õue siis olid tänavasõidu jupid.Kasutati muidugi valet õli arvatavasti 10w-40 poolsünt.Mis õli võiks kasutada kui autoga käiakse rahvasprini sõite sõitmas
Ford Puma kohta küsimus.
Re: Ford Puma kohta küsimus.
Aju ümberkirjutamise vajadust saab kontrollida lairiba lambdaga kütusesegu mõõtes ja kõrvaga detonatsiooni kuulates.
Parem on teha seda dünos, siis saab ka väljundvõimsust tehaseseades masina graafikuga võrrelda.
Üldjuhul vabalthingaval suuremaid pihusteid/õhulugejat jne. vaja pole - kui siis kütuserõhku tõsta pisut.
Samas töötavad sisselase ja nukkvõllid koos. vb saaks parema tulemuse nukkvõlle keerates või sportnukkade vastu vahetades.
Parem on teha seda dünos, siis saab ka väljundvõimsust tehaseseades masina graafikuga võrrelda.
Üldjuhul vabalthingaval suuremaid pihusteid/õhulugejat jne. vaja pole - kui siis kütuserõhku tõsta pisut.
Samas töötavad sisselase ja nukkvõllid koos. vb saaks parema tulemuse nukkvõlle keerates või sportnukkade vastu vahetades.