Ford Puma kohta küsimus.

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
alar64
Postitusi: 6
Liitunud: 26.01.2009 21:45
Asukoht: Ida-Virumaa

Ford Puma kohta küsimus.

Postitus Postitas alar64 »

Küsimus järgimine.Sai paar aastat tagasi paigaldatud Ford Puma-le 1.7 92 kw Zetec-le tehase toodanguga sportsisselaske kollektor,väljalaske toru kollektor ja tehase sport lõppupõtt.Aga auto ei käinud korralikult enam.


Kuskilt lugesin et kui muuta sisseasekollektorit siis on vaja aju ümberkirjutada.
Kas see jutt ikka vastab tõele ning kas peaks veel millegile keskenduma.Näiteks kas paigaldada teine õhulugeja,suuremad pihustid,kütuserõhu regulaator,kasutada teist õhufiltrit muuta aju :?: :?: :?: :?:

Paari kuu pärast tõmbas muidugi saale ringi ning auto seisnud üle pooleteise aasta nüüd aga olemas uus mootor.kuid see polnud tingitud juppide vahetusest sest eelmisel mootoril tuli juba keps õue siis olid tänavasõidu jupid.Kasutati muidugi valet õli arvatavasti 10w-40 poolsünt.Mis õli võiks kasutada kui autoga käiakse rahvasprini sõite sõitmas :?:
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Ford Puma kohta küsimus.

Postitus Postitas KaroK »

Aju ümberkirjutamise vajadust saab kontrollida lairiba lambdaga kütusesegu mõõtes ja kõrvaga detonatsiooni kuulates.
Parem on teha seda dünos, siis saab ka väljundvõimsust tehaseseades masina graafikuga võrrelda.
Üldjuhul vabalthingaval suuremaid pihusteid/õhulugejat jne. vaja pole - kui siis kütuserõhku tõsta pisut.
Samas töötavad sisselase ja nukkvõllid koos. vb saaks parema tulemuse nukkvõlle keerates või sportnukkade vastu vahetades.
Vasta