Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 0:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Õhu rikastamine hapnikuga?
PostitusPostitatud: 04.09.2012 20:04 
Eemal

Liitunud: 25.06.2012 19:28
Postitusi: 3
Tere!
Mul selline küsimus, et kas keegi on kokku puutunud sellise asjaga nagu sisselaske õhu rikastamine hapnikuga?
Sisuliselt sama süsteem mis Nitro puhul, aga lämmastikoksiidi (N2O) pihustamise asemel lastakse hapnik gaasilisel kujul sisselaskese.

Kas oskab keegi tuua plusse ja miinuseid?
Kuidas oleks seda kõige mõistlikum ehitada, kui ültse?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.09.2012 21:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.01.2009 16:31
Postitusi: 46
Asukoht: tallinn
Plussid on minu silmis ja teadmiste kohaselt vaatemängulisus ja efekt ja ehitamisrõõm, ma lausa tahaks kui aus olla olla ise kohal ohutus kauguses kui see kraan vabastatakse.

Miinusena võiks välja tuua projekti suure maksumuse nii varuosade kui mootori ja võib olla ka auto näol.
Plussid miinused toodud nüüd teine pool
Tsiteeri:
Kuidas oleks seda kõige mõistlikum ehitada, kui ültse?


Ettevaatlikult ja metsas või põllul, kui üldse...
Mina seda ei teeks sest kõik targad otsingusüsteemid annavad vastuseks, et hapnik plahvatab kokkupuutel õliga teatud tingimustel. Kui su auto mootor on täiesti õlivaba siis ei tohiks probleeme tekkida

_________________
tel. +372 56 647 667
www.simba.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.09.2012 21:27 
Eemal

Liitunud: 25.06.2012 19:28
Postitusi: 3
Huvitav... :roll: aga olen näinud kui on pandud töötava mootori õhupuhati ava juurde hapniku voolik, kust tuleb hapniku ja sell hetkel tõusevad mootori pöörded lihtsalt kõrgele. Ja ei juhtunud midagi hullu :roll:
Aga tänks hoiatamast, vb oli se mootor siis veits teistes tingimustes.


Viimati muutis riho92, 22.07.2013 14:07, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.09.2012 22:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
nagu minu "noorpõlve" idee suruõhu ( õhk mitte hapnik) abil ülelaadimine saavutada :-D et lased aga gaasiklapi kinni ja keerad kraani lahti :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.09.2012 12:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.01.2009 16:31
Postitusi: 46
Asukoht: tallinn
mul üks diiselkiirendajast tuttav lätlane tegi oma masinale läägi vältimissüsteemi
Kui gaasi põhjavajutab siis avab ta lülitiga survestatud õhupaagi mille sisu suunatakse mitte sisselaskesse vaid turbotiivikule(ära küsi kas külma või kuumaosale - pole uurinud)
Jutu järgi virutab see kohe rõhu lakke nii, et jõud saavutatakse kui mitte kohe, siis tunduvalt varem- kui paak tühjaks saab on heitgaase juba piisavalt tekkinud, et tiivikut edasi ringi ajada.

_________________
tel. +372 56 647 667
www.simba.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.09.2012 21:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2005 18:01
Postitusi: 390
Asukoht: .EU
Vene ajal, m6ned kamaazid, mis olid kasutusel magedes, kasutasid hapniku et makke t6us oleks kergem.
Maletan et m6ned raakisid et kui dyys teha liiga suur, siis suur oht vandast teha keermelatt.

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.02.2013 18:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.07.2012 18:00
Postitusi: 55
Viimase puhul kasutati hapnikku vaid selleks et segu hoida normaalne tingimustes kus õhk on hõre. Sama lahendust kasutatakse ka praegu norras kohalikel traktoritel mis kõrgustesse staffi veavad.

_________________
More skids....


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.02.2013 21:07 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Nii et ei plahvata seal miskit :D Proovi.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.02.2013 9:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Enne kui vändast saab keermelatt ja asi õhku lendab sulavad kolvid lihtsalt karterisse.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.02.2013 16:00 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Tüübid leiutavad nitrot :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.02.2013 19:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.07.2012 18:00
Postitusi: 55
jeff01 kirjutas:
Enne kui vändast saab keermelatt ja asi õhku lendab sulavad kolvid lihtsalt karterisse.

Hoian pöialt, et enne seda tõmbaks masin suu nii kõrvuni et rohkem pole vajagi :lol:

_________________
More skids....


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.05.2013 8:12 
Eemal

Liitunud: 24.06.2007 11:05
Postitusi: 34
Asukoht: tallinn-saaremaa
Kunagi nõukaajal peeti eestis selliseid võidusõite nagu "mäkketõusu võistlus". Seal kasutasid veokavennad hapnikulisamist õhupuhastajasse. Kastis oli veokaõhukumm mis oli balloonist täislastud ja kraan oli juhil kabiinis. Kuna masin ei sõitnud puhta hapniku peal siis olla tulemust isegi tunda olnud. Kellel läks aga paljuks sai sula alumiiniumi teha. :lol:
Kuna tavaõhus on hapnikku 17-20% siis mõne prossa lisamine ei tee veel halba.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.05.2013 1:00 
Eemal

Liitunud: 25.06.2012 19:28
Postitusi: 3
Tegelt mõniaeg tagasi sai se juba järgi proovitud, emotsioone polnud ma siia kirja pannud, sest parool oli meelest läinud ja tooaeg ei viitsinud selle "uue parooli küsimisega" ka tegeleda sest e-mail oli ka meelest läinud jne. Aga see selleks.
Esialgu ei julgenudki väga proovida, kuna siin lubati et saab ilutulestiku, siis võtsin ühe Mitsu millel oli veel täitsa pruugitav mootor(1.3 r4 umbes 45kw) aga mis oleks nigunii emeksisse läinud ja proovisin selle pulli ikkagi ära.
Mul vedeles just üks väike hapniku baloon ka,Kus oli vel piisavaltsees. Balooni jätsin salongi, vooliku vedasin lihtsalt õhupuhasti torru sisse(seguneb natuke tava õhuga). Sõiduajal keerasin kraani lahti - esialgu natukene. :evil: (hiljem selgus et ikkagi liiga palju selle mootori kohta)
Igatahes esmane emotsioon on vägev. :fcuk Auto mis muidu lasi kohalt minnes 1.käiguga vaevu ratta ringi, siis hapnukku kasutades lasi kolmandaga ilusti tühja (asfaltil). :evil: Oleks ilmsalt viiendaga ka lastknud kui oleks väga korralik sidur olnud ja pentsu oleks hullult rohkem peale saanud. Aga korralikult lasi ainult ühe korra, iga korraga suri rohkem ära, ju siis sai liigapalju hapnikku peale :)
Paar vennikest kes seda kõrvalt jälgisid, olid nii äksi täis ja tahtsid kohe oma autodele ka seda aretama hakkata. :badgrin: Siiamaale pole neist keegi veel julgenud seda auto külge pookida, sest nad nägid kuidas se "proovi mootor" ära lõppes - Kolvid otsustasid, et nad tahavad korraks vedelal kujul eksisteerida :) veits enne seda oli sidur ka juba suht otsas, ju insenerid polnud tehases selliseks otstarbeks seda mõelnud. :-D
Kui kunagi peaks veel mingi ront näpuvahele sattuma siis peaks uuesti proovima. :) Huvitav mitu hobust se Fiat ... 0.9 liitrise mootoriga välja kannatab :?:

Edit: Tegelt oleks möödasõitudel täitsa hea kasutada, aga mõistlikus koguses 8)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11