vabalthingavale anti-lag

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
NakeOne
Postitusi: 12
Liitunud: 27.01.2010 11:08
Asukoht: Mustamäe

vabalthingavale anti-lag

Postitus Postitas NakeOne »

Tervist..
tekkis küsimus kuidas ehitada vabalthingavale autole antilag süsteemi?



Ettetänades
2he pedaaliga on ainult jalgrattad,kiired autod on manuaal kastiga!
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: vabalthingavale anti-lag

Postitus Postitas valdz »

See suht kerge, täpselt nagu turbokale antilagi paigaldus aga alustama pead lihtsalt mootori turbotamisest. :kill
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Kasutaja avatar
Eikki
Postitusi: 269
Liitunud: 31.03.2008 15:17
Asukoht: Reston, Virginia, USA
Kontakt:

Re: vabalthingavale anti-lag

Postitus Postitas Eikki »

:help :lol:
Aitan kaupadega USA-st. Ebay, paypal-iga maksmine, kaupade transport.
Pisikesest mutrist kaatriteni välja. Ise asun USA-s.
http://www.estperformancegroup.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/estperformance" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: vabalthingavale anti-lag

Postitus Postitas Raceboy »

Vabalthingavale võib paigaldada küll, kuid kahjuks pole see enam antilag vaid prolääg, kuna lääg saab ainult hullemaks minna.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
NakeOne
Postitusi: 12
Liitunud: 27.01.2010 11:08
Asukoht: Mustamäe

Re: vabalthingavale anti-lag

Postitus Postitas NakeOne »

aga seletage mulle palun kuidas selline asi toimib ja kas on mootorile kahjulik?
2he pedaaliga on ainult jalgrattad,kiired autod on manuaal kastiga!
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: vabalthingavale anti-lag

Postitus Postitas taxu »

Termin "lag" tuleb sellest, et turbol on mehaaniline inerts. Seetõttu kui gaasipedaal põhja vajutada, siis ei tooda turbo kohe samal hetkel ülerõhku. Tema pöörded peavad enne tõusma piisavalt kõrgele, mis võtab nats aega.
Vabalthingaval eksisteerib tegelikult ka väike viivitus gaasipedaali vajutuse ja mootori väljundvõimsuse tegeliku kasvu vahel. Aga see sõltub juba muudest asjaoludest. Näiteks igale silindrile oma gaasiklapi panemine vähendab seda viivitust. Samuti sõltub viivitus sellet, kuidas mootori juhtimine üldse lahendatud on- kas kasutatakse ainult/ka gaasiklapi asendi andurit või mitte. Ainult MAP-i järgi juhtides on muideks viivitus täitsa märgatav.
Aga vabalthingavale ei saa paigaldada samasugust antilag süsteemi nagu turbokatele- või no saab muidugi, aga ainus efekt on kõva paukumine ja leegid sumpsist.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Sassu
Postitusi: 72
Liitunud: 06.04.2008 19:09
Asukoht: Keila/tln
Kontakt:

Re: vabalthingavale anti-lag

Postitus Postitas Sassu »

taxu kirjutas:...aga ainus efekt on kõva paukumine ja leegid sumpsist.
Ilmselt seda siin taga aetaksegi :P
karel
Postitusi: 33
Liitunud: 08.01.2007 21:38

Re: vabalthingavale anti-lag

Postitus Postitas karel »

Väga lihtne! Paned süütepooli juhtmele lüliti vahele ja ongi kombes. Kasutamine on sama lihtne. Kütad aga hoo üles ja siis mootoriga pidurdamisel lülitad süütepooli välja. Kui nüüd summuti juba kenasti kütuseaure täis on, siis lülitad süütepooli uuesti taha. Kostab vägev pauk! Kui summuti ühte tükki jäi, siis võib edasi šeffata ja paugutada.
Kui nüüd tõsiselt rääkida, siis eelpool on juba kõik ära mainitud... Peale selle hakkavad tehnikast vähegi taipavad inimesed sind idioodiks pidama :kill
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: vabalthingavale anti-lag

Postitus Postitas jeff01 »

Huumorinurk :D
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vasta