AEM ajuga häda ja viletsus.
AEM ajuga häda ja viletsus.
Vahe aju on AEM Fuel & Ignition Controller (F/IC-6) .
Ühendatud on kõik õigesti.
Teinerida pihusteid ühendatud nii nagu kirjas manualis ja väntvõlli ning nukka andur sammuti.
Nukka andur ja väntvõlli andur on magnetic.
Probleem seisneb selles ,et kui süüde sisse keerata siis aju saadab elektrisüsteemi voolu ning kõik asjad hakkavad tööle ajust tuleva vooluga.
Pumbad, pihustid ning andurid näitavad veateate.
Kui võtta küljest AEM ajult nukka andur ja väntvõlli andur siis nagu tsikkel ise funksib normaalselt ,et vähemalt mingeid anomaalijaid ei toimi.
Ajaa..ühekorra lasi kõik pihustid lahti samal ajal kui pump laksas.
Soovitusi mis valesti ?
Ajuga tahan juhtida boosti põhiliselt lisa pihusti rida. Muu mind selle aju juures ei kotti !
Ühendatud on kõik õigesti.
Teinerida pihusteid ühendatud nii nagu kirjas manualis ja väntvõlli ning nukka andur sammuti.
Nukka andur ja väntvõlli andur on magnetic.
Probleem seisneb selles ,et kui süüde sisse keerata siis aju saadab elektrisüsteemi voolu ning kõik asjad hakkavad tööle ajust tuleva vooluga.
Pumbad, pihustid ning andurid näitavad veateate.
Kui võtta küljest AEM ajult nukka andur ja väntvõlli andur siis nagu tsikkel ise funksib normaalselt ,et vähemalt mingeid anomaalijaid ei toimi.
Ajaa..ühekorra lasi kõik pihustid lahti samal ajal kui pump laksas.
Soovitusi mis valesti ?
Ajuga tahan juhtida boosti põhiliselt lisa pihusti rida. Muu mind selle aju juures ei kotti !
On sul äkki mingit manuali paigaldusskeemi pakkuda?
Siis oskaks vaadata ja soovitada, kuidas asi midagi juhtima peaks.
Sa tahad asja hetkel kasutada piggypackina ja tsikkel ise töötab originaal aju pealt?
Ei saa muidu täpselt aru, kuidas ilma crank triggerita asi toimib.
Siis oskaks vaadata ja soovitada, kuidas asi midagi juhtima peaks.
Sa tahad asja hetkel kasutada piggypackina ja tsikkel ise töötab originaal aju pealt?
Ei saa muidu täpselt aru, kuidas ilma crank triggerita asi toimib.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re:
Manual on olemas :
http://www.schnitzracing.com/manuals/FIC001.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma olen seda aju nüüd paigaldud 100 erineva elektri skeemiga ning asi ei tööta.
3 korda on arvutit persse keeranud see aju.
http://www.schnitzracing.com/manuals/FIC001.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma olen seda aju nüüd paigaldud 100 erineva elektri skeemiga ning asi ei tööta.
3 korda on arvutit persse keeranud see aju.
Mihkel kirjutas:On sul äkki mingit manuali paigaldusskeemi pakkuda?
Siis oskaks vaadata ja soovitada, kuidas asi midagi juhtima peaks.
Sa tahad asja hetkel kasutada piggypackina ja tsikkel ise töötab originaal aju pealt?
Ei saa muidu täpselt aru, kuidas ilma crank triggerita asi toimib.
Re: AEM ajuga häda ja viletsus.
Ma soovitaks originaalaju minema visata, kui sa seda juba teinud ei ole ja lasta kellelgi, kel AEM ajudega kogemusi, sellele nullist uus juhtmestik teha.
Milleks üldse nn piggy-backina jännata kui EMS olemas juba on? Tsiklil ju konditsioneeri, aut. kasti vms juhtimist pole ju?
Milleks üldse nn piggy-backina jännata kui EMS olemas juba on? Tsiklil ju konditsioneeri, aut. kasti vms juhtimist pole ju?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: AEM ajuga häda ja viletsus.
Mingi hetk näppisin ühe Supra peal AEM-i ja tundus ka kuidagi väga segane.
Pole enne kokkupuuteid olnud ka AEM-iga.
Milles sul täpsemalt probleem seisneb?
Pole enne kokkupuuteid olnud ka AEM-iga.
Milles sul täpsemalt probleem seisneb?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: AEM ajuga häda ja viletsus.
Palju maksab Emsi lahendus ?
Raceboy kirjutas:Ma soovitaks originaalaju minema visata, kui sa seda juba teinud ei ole ja lasta kellelgi, kel AEM ajudega kogemusi, sellele nullist uus juhtmestik teha.
Milleks üldse nn piggy-backina jännata kui EMS olemas juba on? Tsiklil ju konditsioneeri, aut. kasti vms juhtimist pole ju?
Re: AEM ajuga häda ja viletsus.
Probleem on sellega ,et AEM saadab signaale läbi kõigi juhtmete mille kaudu ta ühendatud. Alates sellest ,et paneb pumba tööle (kuigi ta otseselt ei ole ühenduses sellega) ning avab kütusesolenoidid ning uputab viisakalt mootori kütusega ära.
Probleeme on palju ....oleneb mis juhtme skeemi parajasti kasutad. Põhi probleem on see ,et ta ei tööta.
3 korda on arvutit persse keeranud see AEM.
Probleeme on palju ....oleneb mis juhtme skeemi parajasti kasutad. Põhi probleem on see ,et ta ei tööta.
3 korda on arvutit persse keeranud see AEM.
Mihkel kirjutas:Mingi hetk näppisin ühe Supra peal AEM-i ja tundus ka kuidagi väga segane.
Pole enne kokkupuuteid olnud ka AEM-iga.
Milles sul täpsemalt probleem seisneb?
Re: AEM ajuga häda ja viletsus.
Äkki ta saadab originaal ajusse pöörete anduri signaali otsalt mingit pöörete signaali nii, et aju arvab, et mootor töötab, kuigi tegelikult seisab.
See seletaks miks pump töötab ja pihustid lahti on.
See seletaks miks pump töötab ja pihustid lahti on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: AEM ajuga häda ja viletsus.
Ei ole see nii lihtne. Seda probleemi olen üritanud igatepidi lahendada ning igatepidi pettes ajusi.
Mihkel kirjutas:Äkki ta saadab originaal ajusse pöörete anduri signaali otsalt mingit pöörete signaali nii, et aju arvab, et mootor töötab, kuigi tegelikult seisab.
See seletaks miks pump töötab ja pihustid lahti on.
Re: AEM ajuga häda ja viletsus.
AEM on nightmare, sõbralik soovitus oleks mitte üritadagi sellega tööle saada. Olen sedasitanud/paigaldanud 8 autole AEMi ning iga projektiga kaasnevad probleemid ning täiesti erinevad probleemid.
Kui kallimale lahendusele eelarvet pole, siis parem lase MS või Vems meestel aidata.
Piggy-back süsteemi turbo bike puhul ei tohiks üldse kaaludagi.
Kui kallimale lahendusele eelarvet pole, siis parem lase MS või Vems meestel aidata.
Piggy-back süsteemi turbo bike puhul ei tohiks üldse kaaludagi.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia