Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 24.09.2018 18:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 27.08.2010 0:06 
Eemal

Liitunud: 25.09.2005 15:19
Postitusi: 27
Asukoht: Tallinn
Vahe aju on AEM Fuel & Ignition Controller (F/IC-6) .

Ühendatud on kõik õigesti.

Teinerida pihusteid ühendatud nii nagu kirjas manualis ja väntvõlli ning nukka andur sammuti.

Nukka andur ja väntvõlli andur on magnetic.

Probleem seisneb selles ,et kui süüde sisse keerata siis aju saadab elektrisüsteemi voolu ning kõik asjad hakkavad tööle ajust tuleva vooluga.
Pumbad, pihustid ning andurid näitavad veateate.

Kui võtta küljest AEM ajult nukka andur ja väntvõlli andur siis nagu tsikkel ise funksib normaalselt ,et vähemalt mingeid anomaalijaid ei toimi.

Ajaa..ühekorra lasi kõik pihustid lahti samal ajal kui pump laksas.


Soovitusi mis valesti ?


Ajuga tahan juhtida boosti põhiliselt lisa pihusti rida. Muu mind selle aju juures ei kotti !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.08.2010 10:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4613
Asukoht: Tallinn
On sul äkki mingit manuali paigaldusskeemi pakkuda?
Siis oskaks vaadata ja soovitada, kuidas asi midagi juhtima peaks.

Sa tahad asja hetkel kasutada piggypackina ja tsikkel ise töötab originaal aju pealt?
Ei saa muidu täpselt aru, kuidas ilma crank triggerita asi toimib.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
ECUMASTER tooted, tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont, juhtajud - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re:
PostitusPostitatud: 08.11.2010 21:16 
Eemal

Liitunud: 25.09.2005 15:19
Postitusi: 27
Asukoht: Tallinn
Manual on olemas :
http://www.schnitzracing.com/manuals/FIC001.pdf

Ma olen seda aju nüüd paigaldud 100 erineva elektri skeemiga ning asi ei tööta.

3 korda on arvutit persse keeranud see aju.

Mihkel kirjutas:
On sul äkki mingit manuali paigaldusskeemi pakkuda?
Siis oskaks vaadata ja soovitada, kuidas asi midagi juhtima peaks.

Sa tahad asja hetkel kasutada piggypackina ja tsikkel ise töötab originaal aju pealt?
Ei saa muidu täpselt aru, kuidas ilma crank triggerita asi toimib.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.11.2010 22:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2239
Asukoht: Tartu
Ma soovitaks originaalaju minema visata, kui sa seda juba teinud ei ole ja lasta kellelgi, kel AEM ajudega kogemusi, sellele nullist uus juhtmestik teha.

Milleks üldse nn piggy-backina jännata kui EMS olemas juba on? Tsiklil ju konditsioneeri, aut. kasti vms juhtimist pole ju?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.11.2010 22:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4613
Asukoht: Tallinn
Mingi hetk näppisin ühe Supra peal AEM-i ja tundus ka kuidagi väga segane.
Pole enne kokkupuuteid olnud ka AEM-iga.

Milles sul täpsemalt probleem seisneb?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
ECUMASTER tooted, tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont, juhtajud - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.11.2010 23:07 
Eemal

Liitunud: 25.09.2005 15:19
Postitusi: 27
Asukoht: Tallinn
Palju maksab Emsi lahendus ?

Raceboy kirjutas:
Ma soovitaks originaalaju minema visata, kui sa seda juba teinud ei ole ja lasta kellelgi, kel AEM ajudega kogemusi, sellele nullist uus juhtmestik teha.

Milleks üldse nn piggy-backina jännata kui EMS olemas juba on? Tsiklil ju konditsioneeri, aut. kasti vms juhtimist pole ju?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.11.2010 23:09 
Eemal

Liitunud: 25.09.2005 15:19
Postitusi: 27
Asukoht: Tallinn
Probleem on sellega ,et AEM saadab signaale läbi kõigi juhtmete mille kaudu ta ühendatud. Alates sellest ,et paneb pumba tööle (kuigi ta otseselt ei ole ühenduses sellega) ning avab kütusesolenoidid ning uputab viisakalt mootori kütusega ära.
Probleeme on palju ....oleneb mis juhtme skeemi parajasti kasutad. Põhi probleem on see ,et ta ei tööta.
3 korda on arvutit persse keeranud see AEM.




Mihkel kirjutas:
Mingi hetk näppisin ühe Supra peal AEM-i ja tundus ka kuidagi väga segane.
Pole enne kokkupuuteid olnud ka AEM-iga.

Milles sul täpsemalt probleem seisneb?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.11.2010 23:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4613
Asukoht: Tallinn
Äkki ta saadab originaal ajusse pöörete anduri signaali otsalt mingit pöörete signaali nii, et aju arvab, et mootor töötab, kuigi tegelikult seisab.
See seletaks miks pump töötab ja pihustid lahti on.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
ECUMASTER tooted, tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont, juhtajud - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.11.2010 23:37 
Eemal

Liitunud: 25.09.2005 15:19
Postitusi: 27
Asukoht: Tallinn
Ei ole see nii lihtne. Seda probleemi olen üritanud igatepidi lahendada ning igatepidi pettes ajusi.



Mihkel kirjutas:
Äkki ta saadab originaal ajusse pöörete anduri signaali otsalt mingit pöörete signaali nii, et aju arvab, et mootor töötab, kuigi tegelikult seisab.
See seletaks miks pump töötab ja pihustid lahti on.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.11.2010 14:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
AEM on nightmare, sõbralik soovitus oleks mitte üritadagi sellega tööle saada. Olen sedasitanud/paigaldanud 8 autole AEMi ning iga projektiga kaasnevad probleemid ning täiesti erinevad probleemid.
Kui kallimale lahendusele eelarvet pole, siis parem lase MS või Vems meestel aidata.
Piggy-back süsteemi turbo bike puhul ei tohiks üldse kaaludagi.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11