Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 17:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 25.06.2006 15:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.11.2005 19:02
Postitusi: 213
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo
kuidas seda asja seadistada auto järgi?

ma küll ei tea, kuid arvan et selles on viga, et auto u 3000-3500rpm kinni poob :shock:

_________________
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h


Viimati muutis retspets, 15.12.2006 18:08, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.06.2006 15:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
tõstsin teema siis kuna ta peaks olema piggypack...

see ei tee midagi muud kui petab õhulugeja signaali mis autosse läheb, et anda kas rohkem v vähem kytet...
Pms pead selles pöörde vahemikus ytlema talle et rohkem õhku läheb mootorisse millele vastavalt ta muudab seda signaali et aju annaks rohkem kütet.
Kas ta oskab ise otse pihusteid kah juhtida?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.06.2006 16:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.11.2005 19:02
Postitusi: 213
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo
olen kuulnud et oskab küll ka pihusteid juhtida
allikas- zoom1

_________________
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.06.2006 16:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.11.2005 19:02
Postitusi: 213
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo
OT aga kas on võimalik et viga chipis? :roll:
autoks S13, Z32 õhulugeja, K26 turbo skyline 444cc pihustid ja ST2 chip. :roll:

_________________
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.06.2006 17:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kodulehel oli kirjas, et Stage 2 mõeldud kasutamiseks ainult T28 turbiini vastu vahetamiseks (sisuliselt).

Z32 õhulugejast ja suurematest pihustitest ma ei näinud ST2 puhul kuskil juttu.
See on kõik Stage 3 chipi teema ju.

Seega sul ei ole ju chip-ile vastav conf üldse, pole midagi edasi imestada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.06.2006 17:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.11.2005 19:02
Postitusi: 213
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo
selge siis :oops:
tänks, nüüd probleem lahendatud- viga hoopis chipis ;)

_________________
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.06.2006 20:06 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
M-Tech kirjutas:
Kodulehel oli kirjas, et Stage 2 mõeldud kasutamiseks ainult T28 turbiini vastu vahetamiseks (sisuliselt).

Z32 õhulugejast ja suurematest pihustitest ma ei näinud ST2 puhul kuskil juttu.
See on kõik Stage 3 chipi teema ju.

Seega sul ei ole ju chip-ile vastav conf üldse, pole midagi edasi imestada.


Simpsoni endisel autol ST2 chip toimis kenasti 444cc pihustite ja Z32 MAF-ga. Peale S-AFC paigaldust lisaks pihustitele saigi alles auto korralikult tööle kui mälu ei peta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.06.2006 21:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mina ei ole 200SX ekspert, seega kirjutasin, mis chipi tootja spekkideks oli andnud.
Kui sa paned suuremad pihustid ja teise MAF-i, siis aju seda ju ei tea.
MAF-i puhul on ju signaal erinev, mida MAF annab sama õhukoguse juures, kuna MAF-i läbimõõt on suurem ja õhu liiikumise kiirus teine.

S-AFC ju muudabki MAF-i signaali ja sellega saab loomulikult asja paika.
Aga Stage 2 chipiga üksi ilmselt asi nii hästi ei tööta.

Aga miks mitte kohe stage 3 chipp osta, kui seadistada väga ei oska seda s-afc-d?

Ma saan siis aru, et ilma apex-i jubinata ei töödanud simpsonil ka asi korralikult?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.06.2006 22:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.03.2005 22:48
Postitusi: 131
Asukoht: Tallinn
Mul toimis jah kõik ilusti st2 chipiga. Seda apexit saab piisavalt suures ulatuses kruttida, et chip'i vaja vahetada pole. Ja ilma apexita ainult lugeja ja pihustid vahetades ei toimi asi üldse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.06.2006 1:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
No siis peaks asi selge olema, kui teema algatajal see apexi jubin mingis X seades hetkel on.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.06.2006 7:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.11.2005 19:02
Postitusi: 213
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo
asi lahendaatud...
viga oli selles et benarõhk oli liiga kõrge.
:oops:

_________________
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.05.2013 9:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2008 22:39
Postitusi: 50
Asukoht: Tallinn
Vajaks abi V-AFC II seadistamisega.
Muus osas olen pildi selgeks teinud, kuid õhulugeja tüüpi ei oska valida.
V-AFC on mõeldud reeglina MAP hondadele kuid ma tahaks seda jooksutada MAF Lexuse peal.
Niipalju olen kuskilt Nissani foorumitest selgeks saanud, et MAFiga saavad nad selle asja tööle küll. Olen katsetanud mõningaid õhuklulu lugeja tüüpe (4in/4out; 1in/1 out jms) kuid ikkagi jõudu tundub vähem, kui stock seades.
Kuidas oleks võimalik selgeks teha mida tähendavad need anduri tüübid (1-15 in/1-15 out).
Vahest oleks võimalik nuusutada, kas reaalselt ka küttesegu muutub?

_________________
IS300


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11